دلار کانادا در برابر کاهش دیگری در CPI کانادا آسیب پذیر است


نقاط صحبت دلار کانادا

تحولات اخیر در شاخص قدرت نسبی (RSI) زمینه را برای عقب نشینی کوتاه مدت در USD/CAD افزایش می دهد، زیرا نوسان ساز جلوتر از 70 معکوس می شود، اما به روز رسانی به شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) کانادا ممکن است نرخ ارز را به عنوان تورم حفظ کند. انتظار می رود برای سومین ماه متوالی کند شود.

دلار کانادا در برابر کاهش دیگری در CPI کانادا آسیب پذیر است

USD/CAD واکنش صعودی به شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) را برای ردیابی بازگشت مجدد ارزهای بلوک کالا نشان می دهد و ممکن است نرخ ارز برای حفظ پیشرفت از پایین ماهانه (1.3503) با دور شدن RSI از خرید بیش از حد مشکل داشته باشد. قلمرو

در نتیجه، USD/CAD ممکن است محدوده بازگشایی ماهانه را با کاهش حرکت صعودی تهدید کند، اما کاهش دیگری در CPI کانادا ممکن است باعث تقویت نرخ ارز شود، زیرا انتظار می‌رود نرخ تورم در سپتامبر از 7.0% به 6.8% در سپتامبر کاهش یابد. سالیانه ماه قبل

نشانه‌های کاهش فشار قیمت‌ها ممکن است روی دلار کانادا کشیده شود زیرا بانک کانادا (BoC) را تشویق می‌کند تا چرخه پیاده‌روی خود را متوقف کند، و باید دید که فرماندار تیف ماکلم و شرکت دستورالعمل آینده را در تصمیم بعدی نرخ در 27 اکتبر تعدیل خواهد کرد زیرا بانک مرکزی قرار است گزارش به روز شده سیاست پولی (MPR) را منتشر کند.

تا آن زمان، گمانه‌زنی‌ها برای افزایش‌های کوچک‌تر نرخ BoC ممکن است USD/CAD را در حالی که فدرال رزرو سیاست محدودکننده‌ای را دنبال می‌کند، حفظ کند، اما عقب‌نشینی بیشتر در نرخ ارز ممکن است به کاهش انحراف در احساسات خرده‌فروشی ادامه دهد، مانند رفتاری که در اوایل سال جاری مشاهده شد.

گزارش IG Client Sentiment (IGCS) نشان می‌دهد که 42.86 درصد معامله‌گران در حال حاضر USD/CAD خالص هستند، با نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ در 1.33 به 1 است.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به روز گذشته 37.39 درصد و نسبت به هفته گذشته 19.78 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 10.29 درصد و نسبت به هفته گذشته 23.24 درصد کاهش داشته است. افزایش نرخ سود خالص به کاهش رفتار ازدحام کمک کرده است، زیرا تنها 31.05 درصد معامله‌گران هفته گذشته دلار آمریکا/کادر دلار آمریکا بودند، در حالی که کاهش در پوزیشن خالص-شورت زمانی رخ می‌دهد که نرخ ارز پیشرفت هفته گذشته را پس می‌دهد. .

با این گفته، کاهش دیگری در CPI کانادا ممکن است کاهش اخیر USD/CAD را مهار کند، زیرا گمانه‌زنی‌ها برای افزایش کوچک‌تر نرخ BoC را تقویت می‌کند، اما تحولات اخیر در RSI زمینه را برای عقب‌نشینی کوتاه‌مدت در نرخ ارز افزایش می‌دهد. نوسانگر جلوتر از قلمروی که بیش از حد خرید شده معکوس می شود.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

احساسات بازار

توصیه شده توسط دیوید سانگ

نمودار روزانه نرخ USD/CAD

منبع: نمای معاملاتی

  • USD/CAD پس از پاکسازی محدوده باز شدن ماه اکتبر تثبیت می شود، اما عدم وجود حرکت برای حفظ منطقه 1.3630 (38.2% اصلاحی) تا 1.3660 (78.6% گسترش) ممکن است منجر به عقب نشینی بیشتر در نرخ ارز به عنوان شاخص قدرت نسبی (RSI) شود. ) جلوتر از 70 معکوس می شود.
  • شکستن/بسته شدن به زیر سطح 1.3540 (23.6% اصلاحی) ممکن است منجر به تست پایین ترین سطح ماهانه (1.3503) شود که منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 1.3460 (61.8% اصلاحی) خواهد بود.
  • با این حال، USD/CAD ممکن است تا زمانی که بالاتر از منطقه 1.3630 (38.2% اصلاحی) تا 1.3660 (78.6% گسترش) حفظ شود، به تثبیت ادامه دهد، با یک حرکت به بالای دسته 1.3800 (161.8% گسترش) که بالاترین میزان سالانه (1.3978) را به ارمغان می آورد. ) روی رادار.

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

توصیه شده توسط دیوید سانگ

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع