دلار استرالیا با کاهش ارزش دلار آمریکا افزایش می یابد. آیا AUD/USD اوج جدیدی خواهد داشت؟


دلار استرالیا، AUD/USD، دلار آمریکا، فدرال رزرو، FOMC، کالاها، AUD/CAD – نکات صحبت

  • افزایش ارزش دلار استرالیا عمدتاً به دلیل ضعف دلار است
  • صورتجلسه FOMC آنچه را که سخنرانان فدرال رزرو اعلام کرده اند تایید می کند
  • کالاها مخلوط هستند، اما افزایش فلزات AUD/USD را افزایش داده است

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

پس از اینکه دلار آمریکا در پی دقایق نشست فدرال رزرو در اوایل ماه جاری، دلار آمریکا را شکست داد، یک شبه افزایش یافت.

این صورتجلسات تمایل برخی از اعضای هیئت مدیره را برای عقب نشینی از افزایش 75 نقطه پایه (bp) که در چهار جلسه متوالی از جمله جلسه گذشته مشاهده شده بود، نشان داد.

این پیام از زمان نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) توسط چندین سخنران فدرال رزرو تلگراف شده است. بازار قبل و بعد از جلسه در گردهمایی دسامبر 50 بشکه افزایش قیمت داشت و همچنان ادامه دارد.

به نظر می رسد بازار با وجود اطلاعات بسیار کمی جدید که از آنها منتشر شده است، صورتجلسات جلسه را تا حدودی بدبینانه تفسیر کرده است.

با این وجود، سهام به سمت شمال رفت، بازدهی خزانه داری همراه با دلار آمریکا به سمت جنوب حرکت کرد. کالاهای فلزی به طور کلی رونق گرفتند، و این به دلار استرالیا بادهای دنباله‌دار بیشتری داده است.

در همان زمان، نفت خام ضربه خورده است و کانادا به طور محسوسی پایین آمده است. ضعف در Loonie با اظهارنظرهای Tiff Macklem، رئیس بانک مرکزی کانادا تشدید شد.

به نظر می‌رسید که این اظهار نظر بیشتر مورد توجه قرار گیرد – “مرحله سخت‌گیری به پایان خواهد رسید، و ما نزدیک‌تر می‌شویم، اما هنوز به آنجا نرسیده‌ایم.”

این امر توسط بازار به عنوان کمتر جنگ طلبانه تر از گذشته تفسیر شده است. در نتیجه، AUD/CAD به بالاترین سطح دو ماهه بالای 90 سنت نزدیک می شود.

شرایط تعطیلات امروز در پیش است، با روز شکرگزاری در ایالات متحده و بازارها ممکن است تا حدودی غیر قابل نقد باشند و به طور بالقوه شرایط نامناسبی را فراهم کنند.

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه معامله AUD/USD

AUD/USD TECHNICAL Analysis

AUD/USD هفته گذشته کمی کمتر از 68 سنت به اوج خود رسید و با این حرکت، نوار بالای میانگین متحرک ساده 21 روزه (SMA) مبتنی بر باند بولینگر را شکست. هنگامی که قیمت به داخل باند بازگشت، قبل از رالی در چند روز گذشته کاهش یافت.

بازگشت به داخل باند Bolling به طور بالقوه می تواند نشانه ای از توقف در رالی صعودی یا یک معکوس بالقوه باشد. شکست بالاتر از اوج اخیر 0.6798 ممکن است این سیگنال را باطل کند. ممکن است مقاومتی جلوتر از آن سطح وجود داشته باشد.

اوج سپتامبر 0.6916 در حال حاضر با یک خط روند نزولی همزمان است و ممکن است مقاومتی را ارائه دهد.

بالاتر از این، اوج قبلی و نقاط شکست 0.6956، 0.7009، 0.7047، 0.7060 و 0.7138 نیز می توانند مقاومت ارائه دهند.

در جهت نزولی، حمایت ممکن است در پایین ترین سطح اخیر 0.6585 پیش از پشتیبانی احتمالی نقطه شکست در 0.6547 و 0.6522 قرار گیرد. در زیر، یک خط روند صعودی در حال حاضر با پایین ترین سطح قبلی در 0.6386 تشریح می شود و ممکن است پشتیبانی ارائه دهد.

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

لطفا از طریق دانیال تماس بگیرید @DanMcCathyFX در توییتر





منبع