دلار آمریکا (DXY) در آستانه انتشار داده های مهم ایالات متحده تحت فشار باقی می ماند


تحلیل قیمت و نمودار دلار آمریکا (DXY).

  • داده های اقتصادی آمریکا کلید حرکت بعدی دلار آمریکا است.
  • تثبیت قبل از پای بعدی پایین تر؟

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش‌بینی دلار با نام تجاری جدید Q1 را دانلود کنید

دلار آمریکا از بالاترین حد خود در اواخر سپتامبر 11.50 درصد کاهش یافته است و ممکن است با تحت فشار قرار گرفتن حمایت چند ماهه، ارزش دلار آمریکا بیشتر سقوط کند.

گاوهای دلار آمریکا در اواخر دوران سختی را پشت سر گذاشتند زیرا دلار همچنان بخش بزرگی از سود سال گذشته را پس می‌دهد. با وجود انبوهی از سخنرانان فدرال که برای مدت طولانی تری بر طبل نرخ های بالاتر می کوبند و با کاهش بازده خزانه داری ایالات متحده، فشار بر دلار بعید به نظر می رسد که فشار بر دلار کاهش یابد، بازارهای مالی در یک فدرال رزرو کمتر تهاجمی ایالات متحده به قیمت خود ادامه می دهند. خزانه داری 2 ساله ایالات متحده که نسبت به نرخ بهره حساس است، در حال حاضر با بازدهی 4.18 درصدی معامله می شود که 70 واحد پایه نسبت به بالاترین میزان خود در 4 نوامبر کاهش یافته است، و به پایین ترین سطح خود در اوایل اکتبر نزدیک می شود.

بازده UST 2 ساله

image1.png

حرکت بعدی دلار آمریکا احتمالاً توسط داده‌های ایالات متحده انجام می‌شود و آمار فروش خرده‌فروشی و دروازه کارخانه‌های امروزی ممکن است کاتالیزور بعدی را فراهم کند. اعدادی که امروز در ساعت 13:30 به وقت گرینویچ منتشر شده اند، وضعیت تورم هزینه های تولید کننده و خیابان های ایالات متحده را برجسته می کنند و بینشی از الگوهای مخارج مصرف کننده و نحوه تعبیه یا عدم تعبیه هزینه های ورودی تولید کننده به دست می دهند.

image2.png

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

دلار آمریکا امروز نه تنها به دلیل فشارهای داخلی، بلکه تحت فشار یورو مقاوم و تقویت پوند انگلیس است. یورو به افزایش اخیر خود با حمایت از صحبت های بانک مرکزی اروپا مبنی بر ادامه افزایش نرخ ها در ماه های آینده ادامه می دهد، در حالی که گزارش تورم امروز انگلیس نشان داد که فشار قیمت مصرف کننده همچنان ثابت است. تورم سرانه سالانه بریتانیا در ماه دسامبر به میزان 10.5 درصد کاهش یافت و بانک مرکزی انگلیس اکنون احتمالاً در نشست بعدی MPC خود نرخ ها را 50 واحد افزایش خواهد داد تا بتواند سریع تورم را متوقف کند.

آخرین خبر: پیشنهاد قیمت پوند پس از شکست تورم اصلی، 50 واحد در ثانیه ایمن شد؟

دلار در حال حاضر نزدیک به چاپ چند ماهه است که در روز دوشنبه ساخته شده است و به نظر می رسد برای آزمایش این سطح آماده است. دلار آمریکا زیر هر سه میانگین متحرک است و کراس اوور 50/200 روزه 9 ژانویه همچنان به فشار نزولی بر DXY می افزاید. داده ها همچنان کلیدی هستند اما پیشینه فنی نشان می دهد که دلار در هفته های آینده به روند کاهشی خود ادامه خواهد داد.

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا (DXY) – 18 ژانویه 2023

image3.png

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع