داو جونز، نزدک 100، دلار آمریکا، AUD/USD، GBP/USD، فدرال رزرو، RBA، BoE


توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

اشتهای ریسک به طور قابل توجهی در هفته گذشته در وال استریت بهبود یافته است. معاملات آتی داوجونز با افزایش 5.89 درصدی به بالاترین میزان از اواخر ماه اوت، پیشتاز است. در همین حال، معاملات آتی S&P 500 و Nasdaq 100 به ترتیب 2.62 درصد و 3.32 درصد افزایش یافتند. در اروپا، FTSE 100 و DAX 40 به ترتیب 1.12% و 4.03% رشد کردند. ASX 200 استرالیا 1.63 درصد صعود کرد.

به طور کلی، یک فصل درآمد خوب به افزایش احساسات در هفته گذشته کمک کرد. برخی از شرکت های بزرگ فناوری مانند مایکروسافت و آلفابت مادر گوگل، هزینه بیشتری دریافت کردند. مقداری نوسان وجود داشت زیرا سهام متا به دنبال درآمدهای ناامیدکننده تا 25 درصد سقوط کرد. در همین حال، شرکت کاترپیلار شاهد افزایش شگفت‌انگیز درآمدهای ناشی از تقاضای قطعات قوی بود.

در همین حال، شرط‌های تعدیل فدرال رزرو افزایش یافت و دلار آمریکا را خنک کرد. در هفته پیش رو، همه نگاه ها به سمت بانک مرکزی ایالات متحده معطوف می شود زیرا احتمالاً در روز چهارشنبه یک افزایش 75 واحدی دیگر نرخ بهره را ارائه خواهد کرد. این امر نرخ وام های معیار را به 4 درصد می رساند. توجه بیشتری به راهنمایی آنها در آینده معطوف خواهد شد زیرا سرعت سفت شدن کاهش یافته است.

خارج از فدرال رزرو، AUD/USD در روز سه شنبه به افزایش نرخ بهره بسیار کمتر تهاجمی از سوی بانک مرکزی استرالیا چشم دوخته است. این در حالی است که پوند انگلیس به افزایش احتمالی نرخ 75 واحدی از سوی بانک انگلستان در روز پنجشنبه چشم دوخته است. سپس، بازارها تمرکز خود را بر روی داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در روز جمعه تغییر خواهند داد. آیا کندی بازار کار به بازارها خوش بینی می دهد؟

دیگر آثار اقتصادی قابل توجه شامل گزارش مشاغل نیوزلند برای NZD/USD است. PMI تولید چین نشان خواهد داد که دومین اقتصاد بزرگ جهان در بحبوحه کاهش رشد جهانی چگونه است. فصل درآمد نیز همچنان در جریان است و شرکت هایی مانند مدرنا، اوبر و تویوتا گزارش می دهند. به این ترتیب، یک هفته شلوغ دیگر در راه است.

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

عملکرد دلار آمریکا در مقابل ارزها و طلا

image1.png

پیش بینی های اساسی:

پیش‌بینی دلار آمریکا: با توجه به اینکه بازارها روی تعدیل سیاست‌گذاری شرط می‌بندند، یک افزایش دیگر فدرال رزرو در کانون توجه قرار گرفته است.

دلار آمریکا در هفته پیش رو با افزایش ۷۵ واحدی دیگر نرخ بهره از سوی فدرال رزرو روبرو خواهد شد. اخیراً توجه بیشتری به بانک مرکزی تعدیل کننده شده است. آیا NFP ها از آن پشتیبانی خواهند کرد؟

S&P 500، Nasdaq 100، Dow Jones – Mega-Cap Tech Hammerings Rattle Sentiment

درآمد سه ماهه سوم این هفته، احساسات بازار سهام را تحت تأثیر قرار داد، به‌ویژه نام‌های معروف آمازون و متا که به شدت به نزدک ضربه زدند.

چشم انداز نرخ یورو/دلار آمریکا به تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره بستگی دارد

EUR/USD ممکن است برای حفظ پیشرفت از پایین ترین سطح ماهانه (0.9632) مشکل داشته باشد زیرا انتظار می رود فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را 75 بشکه دیگر اجرا کند.

پیش بینی قیمت طلا: سوگیری جهتی XAU/USD با وضعیت سیاست پولی فدرال رزرو مرتبط است

اگر فدرال رزرو موضع کمتر جنگ طلبانه اتخاذ کند و سیگنال دهد که در آینده در بحبوحه ریسک های اقتصادی رو به رشد، نرخ ها را با شدت کمتری افزایش خواهد داد، قیمت طلا می تواند در کوتاه مدت بهبود یابد.

چشم انداز دلار استرالیا: داده های مهم CPI ممکن است اقدام RBA را تحریک کند

دلار استرالیا در هفته گذشته با افزایش شاخص CPI و دلار آمریکا ضعیف تر، در حالی که تصمیم گیری برای نرخ RBA در پیش است، جایگاه بالاتری پیدا کرده است. آیا AUD/USD را افزایش می دهد؟

پیش‌بینی بنیادی پوند: افزایش‌های BoE و فدرال رزرو بازیابی پوند را تهدید می‌کنند

افزایش نرخ های اخیر برای دلار مثبت بوده اما برای پوند نه. بنیادهای قوی ایالات متحده همچنین به کاهش GBP/USD قبل از افزایش احتمالی مشاغل ایالات متحده (NFP) اشاره می کند.

پیش بینی هفتگی دلار کانادا: USD/CAD مشتاقانه در انتظار FOMC پس از شوک BoC است

مبانی USD/CAD در آستانه نشست FOMC در هفته آینده تا حدودی مخلوط شده است در حالی که عوامل فنی حاکی از پتانسیل صعودی است.

چشم انداز قیمت بیت کوین: BTC، ETH، Dogecoin صعودی با هفته پرخطر روبرو خواهد شد

با توجه به اینکه فدرال رزرو، بانک مرکزی انگلستان (BoE) و NFP در دستور کار اقتصادی قرار دارند، آیا بیت کوین، اتریوم و دوج کوین می توانند حرکت صعودی خود را حفظ کنند؟

پیش بینی های فنی:

پیش بینی فنی دلار آمریکا برای هفته پیش رو

دلار در معاملات اخیر به شدت کاهش یافته است، و همانطور که به یک هفته جدید می رویم، باید از نزدیک شاهد چگونگی قدرت بازی باشیم. سطوح و خطوط برای تماشا.

پیش بینی فنی S&P 500، Nasdaq، Dow Jones: سطوح FOMC

سهام در این هفته با افزایش هر سه شاخص اصلی به بالاترین حد چند هفته قبل از فدرال رزرو افزایش یافت. سطوحی که در نمودارهای هفتگی S&P 500، Nasdaq و Dow اهمیت دارند.

پیش‌بینی‌های فنی طلا و نقره: تغییر روند چشم‌های طلا به‌عنوان توقف حرکت نقره‌ای. برای XAU، XAG کجا؟

قیمت طلا و نقره در روز جمعه کاهش یافت و رشد اوایل هفته را از بین برد. طلا به دنبال شکست بیش از مقاومت از الگوی دوپایه است. نقره نتوانست یک SMA کلیدی را پاک کند زیرا RSI به زیر 50 سقوط کرد.

چشم انداز فنی نفت خام: دلیلی برای امیدواری به بهبودی وجود ندارد

بازگشت مجدد نفت خام در این هفته ممکن است لزوماً به معنای از سرگیری روند صعودی گسترده تر نباشد. در واقع خطر افزایش دامنه جانبی وجود دارد. منطق چیست و چه سطوح کلیدی را باید تماشا کرد؟

پیش بینی فنی ین ژاپن: USD/JPY گاوها برای اصلاح آماده می شوند

حمله دلار آمریکا به ین ژاپن متوقف شده است و USD/JPY تهدیدی برای اصلاح بیشتر در روند صعودی است. سطوحی که در نمودار فنی هفتگی اهمیت دارند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه





منبع