داده های استخدام دلار کانادا را افزایش می دهد


اخبار و تحلیل USD/CAD

  • نرخ بیکاری علیرغم برآوردها از افزایش نرخ ثابت باقی می ماند
  • ملاحظات فنی USD/CAD – 200 SMA و خط روند صعودی همچنان کلیدی هستند
  • احساسات مشتری IG علیرغم موقعیت طولانی مدت قابل توجه، چشم انداز متفاوتی را ارائه می دهد
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

نرخ بیکاری علیرغم برآوردها ثابت است

داده های اشتغال در ماه مارس نشان داد که 34.7 هزار شغل اضافه شده است که منجر به ثابت ماندن نرخ بیکاری در 5٪ می شود. برآوردهای اولیه حاکی از آن است که نرخ بیکاری به 5.1 درصد خواهد رسید که تا حدودی با کاهش آمار مشاغل ایالات متحده در این هفته مطابقت دارد. داده‌های ADP ایالات متحده و همچنین بخش‌های فرعی بیکاری داده‌های PMI تولیدی و غیرتولیدی در اوایل این هفته کاهش یافت.

image1.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

ملاحظات فنی USD/CAD

USD/CAD در مسیر رشد برای سومین روز متوالی قرار دارد زیرا به نظر می رسد دلار آمریکا بخشی از کاهش اخیر خود را جبران کند. روند نزولی USD/CAD پشتیبانی در منطقه تلاقی خط روند صعودی و میانگین متحرک 200 ساده (SMA) پیدا کرد.

USD/CAD در یک ادغام گسترده تر از اکتبر 2022 معامله می شود. روند نزولی نزدیک به میان مدت به دنبال عدم فیلتر شدن محرک های USD در حال حاضر است. انتظارات بازار از کاهش چند برابر نرخ بهره در نیمه دوم سال و آرامش نسبی در اطراف صنعت بانکداری بر دلار تاثیر می گذارد.

مقاومت در 1.3520 قبل از 1.3650 ظاهر می شود، در حالی که آزمایش مجدد خط روند صعودی، به عنوان حمایت، دور از ذهن نیست. 200 SMA همچنان به عنوان پشتیبان پویا عمل می کند و پس از آن، 1.333 وارد بازی می شود.

نمودار روزانه USD/CAD

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

احساسات مشتری IG با وجود 63٪ موقعیت یابی طولانی مدت خالص، مخلوط شده است

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

USD/CAD:داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 63.72 درصد از معامله‌گران دارای سود خالص هستند با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 1.76 به 1.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد USD/CADقیمت ها ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 4.62 درصد کاهش و نسبت به هفته گذشته 10.91 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران نت شورت نسبت به روز گذشته 4.13 درصد و نسبت به هفته گذشته 12.84 درصد کاهش داشته است.

موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد تعصب معاملاتی مختلط USD/CAD.

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع