داده‌های هسته‌ای PCE، دلار را روی پا می‌گذارد


تجزیه و تحلیل دلار آمریکا و نکات صحبت

  • لفاظی های Dovish با حمایت PCE هسته ای ایالات متحده.
  • سطوح فنی کلیدی در حال آزمایش در DXY.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی USD

شاخص دلار (DXY) پس از انتشار نسخه اصلی PCE مورد انتظار، رکود باقی ماند. در ظاهر، شاخص‌های اصلی PCE و Core PCE ارقام پیش‌بینی‌شده را ارائه کردند (تقویم اقتصادی زیر را ببینید) اما به نظر می‌رسد که با نگاهی به مطالبات اولیه بیکاری بهتر از حد انتظار، با روایتی که دیروز توسط جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ارائه شد، ادامه می‌یابد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تقویم اقتصادی

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

با نگاهی به ماتریس احتمال نرخ بهره فدرال رزرو تا دسامبر 2023 (به زیر مراجعه کنید)، نرخ پایانه بیشتر کاهش یافته است. 4.913٪ در ماه می.

احتمالات نرخ بهره فدرال رزرو

image2.png

منبع: Refinitiv

گزارش تورم اصلی امروز را نباید صرفاً با چشم‌انداز ساده تلقی کرد، زیرا هزینه‌های مصرف شخصی سنگ معدن همچنان در حال افزایش است، البته با نرخی کمتر از حد انتظار که عنصر اصلی تورم را فعلاً ثابت نگه می‌دارد. دستور فدرال رزرو تا کنون در سال 2022 مبارزه با تورم بوده است و به دلیل قدرت اقتصاد ایالات متحده نسبت به سایر کشورها، این ظرفیت را دارد که در مسیری تهاجمی باقی بماند.

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

به طور قابل پیش بینی، قیمت روزانه DXY به اخباری که در برابر آن فشار می آورد واکنش منفی نشان داد 105.00 پشتیبانی روانی برای اولین بار از اوایل آگوست. علاوه بر این، SMA 200 روزه (آبی) شکسته شده است که در صورت بسته شدن شمع روزانه در زیر این منطقه کلیدی تلاقی، می تواند جرقه حرکت به سمت پایین تر شود – DXY از ژوئن 2021 زیر SMA 200 روزه معامله نشده است.

همانطور که گفته شد، شاخص قدرت نسبی (RSI) واگرایی صعودی (سبز) را نشان می دهد که در آن قیمت ها پایین تر حرکت می کنند در حالی که RSI حرکت نزولی کندی را نشان می دهد. به طور سنتی، یک معکوس صعودی دیده می شود، اما زمان بندی می تواند مبهم باشد، اما به گاوهای USD اختیاری می دهد.

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع