جدیدترین S&P 500 و Nasdaq 100 – احساسات نزولی پیش از فدرال رزرو غالب است


S&P 500 و Nasdaq 100 – پیش بینی ها و تحلیل های فنی

  • S&P 500 همچنان به روند نزولی بلندمدت احترام می گذارد.
  • نزدک 100 به دنبال بی اعتبار ساختن پرچم یک ماهه گاو نر است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: S&P 500، چشم انداز فنی نزدک – روند نزولی بلندمدت با روند صعودی کوتاه مدت

S&P 500 در روز سه‌شنبه شکست قابل توجهی را کاهش داد و نتوانست حمایت روند اخیر، میانگین متحرک 20 روزه و سطح روانی 4000 را حفظ کند. همه این شاخص‌ها اکنون به مقاومت کوتاه‌مدت روی می‌آورند و راه را برای صعود قابل ملاحظه‌ای شاخص‌ها مسدود می‌کنند. اکنون انتظار می رود معامله گران تا رویداد اصلی هفته آینده، یعنی تصمیم سیاست FOMC در روز چهارشنبه، به سمت حاشیه حرکت کنند. انتظار می رود فدرال رزرو پس از افزایش 75 واحدی در چهار جلسه گذشته، نرخ ها را 50 واحد پایه افزایش دهد و به بازارها آخرین افکار خود را در مورد تورم، رشد و بازار کار ارائه دهد. کنفرانس مطبوعاتی هفته آینده توسط جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، کلید جهت گیری بازار تا پایان سال خواهد بود.

نمودار قیمت روزانه S&P 500 – 8 دسامبر 2022

image1.png




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 6% -4٪ 2%
هفتگی 37% -11٪ 10%

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 53.75 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.16 به 1 است. 40.45 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته استدر حالی که تعداد معامله گران نت-شورت نسبت به دیروز 0.43 درصد و نسبت به هفته گذشته 12.35 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های 500 ایالات متحده ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد انحراف تجاری مخالف 500 نزولی ایالات متحده قوی تر.

نزدک 100 در پایین ترین سطح دو هفته اخیر معامله می شود و در تلاش برای حفظ شکل گیری پرچم صعودی یک ماهه است. داده های اخیر نشان می دهد که اقتصاد ایالات متحده بهتر از حد انتظار است، انتظارات افزایش نرخ بهره را بالاتر برده و به بخش فناوری آسیب وارد کرده است. کاهش و بازگشت به زیر 50 dma می تواند راه را برای نزدک باز کند تا کل کندل 10 نوامبر را به 10808 برساند. همانند S&P، تصمیم هفته آینده فدرال رزرو کلید خواهد بود.

نمودار قیمت روزانه نزدک 100 – 8 دسامبر 2022

image2.png

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

توصیه شده توسط Nick Cawley

چگونه FX را با استراتژی معاملاتی سهام خود معامله کنید

دیدگاه شما در مورد چیست؟ شاخص های ایالات متحده – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع