جدیدترین پوند بریتانیا (GBP) – پوند/دلار آمریکا با افزایش قدرت دلار


GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • بهبودی دلار آمریکا پیش از نشست های بانک مرکزی پوند/دلار آمریکا را کاهش می دهد.
  • صدراعظم هانت به دنبال بهبود رقابت پذیری شهر لندن است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: چشم انداز پوند انگلیس (GBP): GBP/USD توسط دلار آمریکا بالاتر می رود

بازگشت دلار آمریکا به کمک داده های اقتصادی بهتر از حد انتظار و بازده اوراق قرضه آمریکا ادامه دارد. تعداد قوی NFP جمعه گذشته و داده‌های قوی ISM ایالات متحده در این هفته، این انتظار را ایجاد کرد که اقتصاد ایالات متحده قوی‌تر از حد انتظار است و فدرال رزرو می‌تواند انعطاف‌پذیرتر باشد و در صورت نیاز، نرخ بهره را افزایش دهد. بازدهی خزانه داری یک ساله ایالات متحده در حال حاضر 4.77 درصد است، در حالی که UST دو ساله حدود 4.35 درصد معامله می شود.

پس‌زمینه بازار اوراق قرضه حمایتی به افزایش ارزش دلار آمریکا کمک می‌کند، پس از اینکه دلار آمریکا در روز سه‌شنبه به پایین‌ترین سطح پنج ماهه خود رسید. تنظیمات فنی نشان می‌دهد که DXY در دو طرف میانگین متحرک 200 روزه معامله می‌شود و در برابر مقاومت یک سری از پایین‌ترین و اوج‌های قبلی فشار می‌آورد.

دلار آمریکا (DXY) – 7 دسامبر 2022

image1.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

فارکس برای مبتدیان

انتظار می‌رود که جرمی هانت، وزیر خزانه‌داری بریتانیا در اواخر این هفته از مجموعه‌ای از اصلاحات برای کمک به تقویت رقابت‌پذیری شهر لندن رونمایی کند. بر اساس گزارش‌های رسانه‌های مختلف، صدراعظم جدید به دنبال بازگرداندن قوانین رینگ‌نگری در بزرگترین بانک‌های بریتانیا و تنظیم قوانین Solvency II برای تقویت رقابت‌پذیری بخش بیمه است.

هفته آینده بسیاری از بانک های مرکزی بزرگ آخرین تصمیمات سیاست پولی خود را قبل از تعطیلات کریسمس اعلام می کنند. انتظار می رود فدرال رزرو چهارشنبه آینده نرخ ها را 50 واحد افزایش دهد، در حالی که انتظار می رود بانک انگلستان نیز روز بعد نرخ بهره را نیم درصد افزایش دهد. مانند همیشه، کنفرانس های مطبوعاتی پس از تصمیم گیری باید به دقت دنبال شود.

برای همه تاریخ‌های تصمیم‌گیری سیاست بانک مرکزی، به ادامه مطلب مراجعه کنید تقویم بانک مرکزی DailyFX

کابل امروز صبح در دو طرف 1.2150 معامله می شود که تقریباً دو رقم بزرگ کمتر از بالاترین قیمت چند ماهه روز دوشنبه است. میانگین متحرک 200 روزه در حال حاضر کابل را تقویت می‌کند، در حالی که میانگین‌های متحرک کوتاه‌مدت و میان‌مدت بالاتر هستند و به احساسات مثبت مشاهده شده در این جفت طی چند هفته گذشته اضافه می‌کنند. شکستن پایین تر، منطقه 1.2050 را وارد بازی می کند.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 7 دسامبر 2022

image2.png

نمودارها از طریق TradingView

معامله گران خرده فروشی خالص باقی می مانند




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 3% -4٪ -1٪
هفتگی -5٪ -4٪ -5٪

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 45.39 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 1.20 به 1 است. معامله گران نت شورت 1.48 درصد کمتر از دیروز و 2.68 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد بیشتر سوگیری تجاری GBP/USD مختلط است.

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع