تورم بریتانیا و مذاکرات بدهی ایالات متحده برای تسلط


GBP/USD و EUR/GBP قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

آخرین نگاه به تورم بریتانیا، قدرت استرلینگ را در روزها و هفته‌های آینده مشخص خواهد کرد، زیرا انتظار می‌رود فشارهای قیمتی در ماه آوریل به‌دلیل افزایش قیمت‌های انرژی کاهش یابد. این رقم مطابق با اظهارات اخیر اندرو بیلی، فرماندار BoE، از 10.1 درصد به 8.2 درصد کاهش یافته است. رئیس بانک مرکزی انگلیس در این هفته گفت که افزایش قیمت انرژی تقریباً یک سوم تورم کل را تشکیل می دهد و او انتظار دارد حداقل دو نقطه کامل در گزارش این هفته کاهش یابد. گزارش های تورم طی سال گذشته یا بیشتر به دقت رصد شده اند و این مورد نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

24 مه 2023

image1.png

26 مه 2023

image2.png

بازگشت تورم به هدف 2 درصد – اندرو بیلی، فرماندار BoE

در حالی که گزارش‌های تورم ایالات متحده و بریتانیا در تقویم اقتصادی هفته آینده، همراه با آخرین مجموعه PMI و صورتجلسه FOMC غالب است، محرک مستمر احساسات ریسک در حال حاضر سقف بدهی ایالات متحده است. بازارها در اوایل هفته پس از اظهار نظر مثبت بین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان و رئیس جمهور بایدن، به ریسک روی آوردند، و در روزهای آینده به نظر می رسد پیش از تمام شدن پول ایالات متحده، توافقی حاصل شود.

بلوز سقف بدهی، قسمت 79. اگر ایالات متحده نکول کند چه اتفاقی می افتد؟

همانطور که قبلا ذکر شد، پیشرفت بالقوه در سقف بدهی ایالات متحده، اشتهای ریسک را در این هفته افزایش داده است. علاوه بر این، سخنان تندرو فدرال رزرو آمریکا شاهد حرکت انتظارات نرخ بهره با شروع قیمت در بازار در افزایش نرخ در نشست ژوئن FOMC بوده است. این قیمت‌گذاری مجدد باعث افزایش بازدهی خزانه‌داری آمریکا شده و ارزش دلار آمریکا را افزایش داده است.

سود 2 ساله خزانه داری ایالات متحده – 19 مه 2023

image3.png

پوند در این هفته نسبتاً باثبات بوده است، اما نتوانسته است در برابر دلار تقویت شده مقاومت کند. حمایت قبلی در حدود 1.2447 در اواسط هفته شکست خورد و این جفت به پایین ترین حد چند هفته اخیر درست زیر 1.2400 رسید. چند کاهش قبلی تا سطح 1.2350 وجود دارد که ممکن است فروش بیشتر را کاهش دهد، اما داده های هفته آینده و مذاکرات ادامه دار سقف بدهی ایالات متحده ممکن است این سطح را آسیب پذیر کند.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 19 مه 2023

image4.png

نمودار از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -6٪ -2٪ -4٪
هفتگی 1% -3٪ -1٪

معامله گران خرده فروشی موقعیت های خالص طولانی خود را افزایش می دهند

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 56.31 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش کوتاه 1.29 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 7.49 درصد بیشتر از دیروز و 7.35 درصد بیشتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران در معاملات خرید کوتاه مدت 1.29 درصد است. معامله گران نت شورت 7.97 درصد کمتر از دیروز و 9.83 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد سوگیری معاملاتی مخالف نزولی GBP/USD قوی تر.

نظر شما در مورد GBP/USD – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع