تلاش S&P 500، Nasdaq برای توقف کاهش پس از CPI


S&P 500، تحلیل نزدک

  • داده های تورم ایالات متحده باعث سقوط دارایی های ریسک می شود
  • S&P 500، Nasdaq سطوح فنی کلیدی در حالی که بازارهای سهام تلاش می کنند افت را متوقف کنند.

داده های تورم ایالات متحده باعث سقوط دارایی های ریسک می شود

جای تعجب است که چقدر بازارها نسبت به چاپ داده های با اهمیت بسیار حساس شده اند، در حالی که هیچ کدام به ظاهر مهمتر از این نیستند. تورم داده های (CPI) در حال حاضر. البته انتظار می‌رود که داده‌های با اهمیت بالا احتمالاً در لحظات منتهی به انتشار داده‌ها و پس از آن، نوسانات نسبتاً زیادی ایجاد کند.

به نظر می‌رسد فروش گسترده در سهام و دارایی‌های ریسکی ایالات متحده به طور کلی، خوش‌بینی قیمت‌گذاری شده را خنثی کرده است، که منعکس کننده این دیدگاه است که تورم در ماه اوت کاهش خواهد یافت. این یک واکنش معمولی بازار به از دست دادن داده های مهم است، زمانی که شرکت کنندگان به وضوح در سمت اشتباه چاپ واقعی قرار داشتند. عنصر شگفت‌انگیزتر همه این‌ها افزایش انتظار یا شاید خوش‌بینی محض بود، که تورم به‌اندازه‌ای قابل توجه کاهش می‌یابد تا بحث در مورد سیاست افزایش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا را تضمین کند.

فدرال رزرو به وضوح گفته است که چاپ تورم سردتر برای تضمین تغییر مسیر کافی نیست و “شواهد قانع کننده” از کاهش تورم چیزی است که کمیته قبل از اینکه حتی کاهش سرعت در چرخه پیاده روی فعلی را در نظر بگیرد به آن علاقه مند است.

اقدام قیمت پس از قیمت گذاری مجدد پس از CPI

معاملات آتی S&P 500 E-mini تنها دیروز با فروش انبوه 5.5 درصدی همراه شد اقدام قیمت امروز صبح تلاش برای نگه داشتن خط بالای 3950 – a منطقه پشتیبانی. سطح 3950 و 23.6% فیبوناچی اصلاح حرکت اصلی 2022 در 3915 همچنان کلیدی برای ادامه نزولی با سطح یک 3860 است زیرا قیمت ها نتوانستند این سطح را در اوایل این ماه آزمایش کنند.

اگر بخواهیم 3950 را نگه داریم، سطح بعدی مقاومت در 4030 و به دنبال آن بالاترین دیروز در حدود 4130 ظاهر می شود. با این حال، با ادامه دوره خاموشی فدرال رزرو، این احتمال وجود دارد که انتظارات نرخ بهره به افزایش خود ادامه دهند و از دلار حمایت کنند و کاهش دهند. بازارها در حال حاضر با افزایش 75 واحدی با احتمال 100 درصد و احتمال افزایش 100 واحدی در ثانیه حدود 10 درصد قیمت دارند.

نمودار روزانه آتی S&P 500 E-Mini

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 18% -16٪ -2٪
هفتگی -7٪ 3% -2٪

نمودار زیر برای نشان دادن روند نزولی بلندمدت که به خوبی دست نخورده باقی مانده است کوچک شده است. پیشرفت اخیر حتی برای آزمایش خط روند نزولی کافی نبود و بنابراین چشم انداز بازار از «فروش به قدرت» سازنده باقی می ماند.

نمودار روزانه آتی S&P 500 E-Mini – کوچک‌نمایی شده است

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

احساسات مشتری IG: Longs و Shorts نزدیک به 50/50، Outlook نامشخص

500 آمریکا: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 48.13 درصد از معامله‌گران دارای سود خالص هستند با نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.08 به 1.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریمو این واقعیت که معامله گران کوتاه مدت هستند نشان می دهد که قیمت های 500 ایالات متحده ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 16.08 درصد بیشتر و نسبت به هفته گذشته 8.13 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به دیروز 12.84 درصد و نسبت به هفته گذشته 6.04 درصد افزایش داشته است.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. این ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر چشم انداز معاملاتی 500 ایالات متحده را به ما می دهد.

شروع می شود در:

اکنون زندگی کنید:

19 سپتامبر

( 02:09 GMT )

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

چشم انداز هفتگی متقابل بازار

برای وبینار ثبت نام کنید

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

وبینار به پایان رسید

نزدک فروش خالص از پشتیبانی خط روند قبلی را ارائه می دهد

نزدک موردی مشابه با S&P 500 را همانطور که انتظار داریم ارائه می‌کند، اما از نظر فنی، خط روند صعودی قبلی را که پایین‌ترین سطح قبلی را به هم مرتبط می‌کرد، رد می‌کند.

این شاخص در زیر 12,259 با حمایت در پایین ترین سطح قبلی 11,921.50 و پس از آن 11,540 معامله می شود. مقاومت در سطح 12250 و سپس سطح 12950 قرار دارد.

نمودار روزانه آتی نزدک E-Mini (NQ1!).

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع