تغییر روند چشم‌های طلایی به‌عنوان غرفه‌های حرکت نقره‌ای. برای XAU، XAG کجا؟


پیش بینی فنی طلا و نقره:

  • با چشمک زدن سیگنال صعودی RSI، قیمت طلا به دنبال خروج از الگوی دوپایین است
  • قیمت نقره پس از مقاومت در برابر افزایش سقف 100 روزه SMA کاهش یافت، در حالی که RSI به زیر 50 رسید.

چشم انداز فنی طلا: صعودی

قیمت طلا در مسیر ثبت افزایش اندک در هفته بود تا اینکه قیمت ها در روز جمعه حدود 1.2 درصد کاهش یافت. این حرکت با افزایش 0.78 درصدی هفته قبل همراه شد و قیمت ها درست پایین تر از قیمت 1694.69 هفته گذشته باز شد. این پایین‌ترین بسته هفتگی از آوریل 2020 را نشان می‌دهد و قیمت‌ها را بیش از 20 درصد از بالاترین نوسان ماه مارس در 2070.42 کاهش می‌دهد.

یک الگوی دوپایه فرصتی برای معکوس کردن روند نزولی قبلی که در ماه مارس شروع شده بود را ارائه می دهد. پایین ترین سطح از سپتامبر و جمعه گذشته پایین ترین سطح را نشان داد و نوسان اوایل اکتبر در اوج قرار گرفت. با این حال، شکست مقاومت برای تایید الگو مورد نیاز است. پیشرفت در هفته آتی ممکن است گاوها را تشویق کند تا از مقاومت بالاتری عبور کنند، اما یک خط روند نزولی می تواند روایت را خراب کند.

با این حال، اگر قیمت‌ها بالاتر از مقاومت باشند، احتمالاً یک شکست رخ خواهد داد. هدف شکست – که با فاصله بین پایین ترین سطح و مقاومت اندازه گیری می شود – در سطح 1844 قرار دارد. یک واگرایی صعودی در شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که حرکت صعودی در حال افزایش است، که نویدبخش شانس شکست دو طرفه است. در حالی که معامله گران باید منتظر تایید باشند، چشم انداز فنی به سمت بالا منحرف شده است.

نمودار روزانه طلا

نمودار طلایی، دو ته طلایی، xau

نمودار ایجاد شده با TradingView

توصیه شده توسط توماس وست واتر

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

چشم انداز فنی نقره ای: خنثی

قیمت نقره در روز جمعه بیش از 2 درصد کاهش یافت که قیمت ها را برای هفته منفی کرد. با این حال، بیش از نیمی از رشد 6.38 درصدی هفته گذشته دست نخورده باقی مانده است و عملکرد ماهانه در محدوده مثبت باقی می ماند. نقره در طول سال گذشته الگوی سقوط گوه را ایجاد کرده است، اما شکست کوتاه مدت بعید است زیرا مقاومت گوه حدود 6 درصد بالاتر از قیمت های فعلی باقی می ماند.

میانگین متحرک 100 روزه و اصلاح فیبوناچی 23.6% قیمت ها را از چهارشنبه تا جمعه محدود کردند. عقب نشینی به حدود سطح 18، جایی که قیمت ها در هفته گذشته از آن حمایت کردند، در کار است. RSI در بازه زمانی روزانه از نقطه میانی خود عبور کرد که نشان دهنده سکون حرکت صعودی است. یک شگفتی به سمت بالا، مقاومت گوه را در کانون توجه قرار می دهد.

نمودار روزانه نقره ای

نمودار نقره ای، نمودار xag، xag-usd

نمودار ایجاد شده با TradingView

توصیه شده توسط توماس وست واتر

نحوه معامله طلا

— نوشته شده توسط توماس Westwater، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر





منبع