بیت کوین (BTC) آخرین – شکست کاذب یا دلیلی برای خوش بین بودن؟


نمودارها و تجزیه و تحلیل بیت کوین (BTC):

  • معکوس شدن شدید بیت کوین در روز پنجشنبه چشمگیر بود.
  • روند بلندمدت تحت فشار فزاینده

توصیه شده توسط Nick Cawley

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

انتظار برای حرکت بعدی بیت کوین پس از هفته ها تجارت متلاطم جانبی تقریباً به پایان رسیده است. بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار در ماه گذشته زیر 20.5 هزار دلار گیر کرده است در حالی که پشتیبانی حدود 18 تا 18.3 هزار دلار ثابت مانده است. همانند سایر بازارهای ریسک، بیت کوین پس از CPI ایالات متحده روندی بی‌سابقه داشت و به سرعت به سطح حمایت سقوط کرد و قبل از بازگشت به‌شدت به بالاتر از 20 هزار دلار در اوایل امروز سقوط کرد.

هفته گذشته متوجه شدیم که بیت کوین به نقطه اوج روند نزولی چند ماهه و حمایت میان مدت نزدیک شده است. این ممکن است به زودی شکسته شود.

چشم انداز فنی بیت کوین (BTC) – روند نزولی بلند مدت همچنان در بازی باقی می ماند

نمودار روزانه BTCUSD اکنون یک شکست کوچک بالاتر از روند نزولی را نشان می دهد که توسط رالی دیروز ایجاد شده است. این شکستن بالاتر باید طی دو جلسه بعدی تایید شود تا مقاومت اولیه 20.5 هزار دلاری را وارد بازی کند. در بالا، بالاترین قیمت های قبلی 22.8 هزار دلار و 25.3 هزار دلار توجه را به خود جلب می کند.

در حالی که حرکت بالاتر دیروز ممکن است دلایلی برای خوش بین بودن معامله گران ایجاد کند، بازگشت به پایین تر از روند نزولی به احتمال زیاد باعث شکسته شدن حمایت چند هفته ای بیت کوین و سقوط بیشتر خواهد شد. بیت کوین در چند هفته گذشته بسیار آرام بوده است و هر گونه شکست حمایتی ممکن است شاهد یک حرکت شدید پایین تر باشد، زیرا معامله گران دست به کار می شوند. در هر صورت، انتظار داشته باشید که نوسانات بیت کوین در روزهای آینده افزایش یابد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

مبانی تجارت برک آوت

image1.png

نمودار از طریق TradingView

دیدگاه شما در مورد چیست؟ بیت کوین – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع