برنت ثابت به داده های ایالات متحده برای راهنمایی نگاه می کند


نقطه صحبت نفت خام برنت (LCOc1).

  • ذخایر نفت خام در آستانه اوپک در هفته آینده بر نفت برنت تاثیر می گذارد.
  • کاهش قیمت دلار ممکن است امروز کمی تسکین پیدا کند و برنت در معرض دید قرار گیرد.
  • اقدام قیمتی مردد در نمودار روزانه.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی نفت خام برنت

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

نفت خام برنت دیروز و امروز نسبتاً راکد بوده و ذخایر نفت خام از طریق گزارش‌های API و EIA افزایش یافته است. داده های اخیر EIA شاهد افزایش 533 مگابایتی نسبت به هفته قبل بود که قیمت نفت برنت را محدود نگه داشت. پس از انتشار اخباری پیرامون انتظار مقامات اوپک پلاس مبنی بر ثابت ماندن تولید نفت، به نظر می رسد روند صعودی نفت برنت در آستانه نشست هفته آینده مردد باشد. احتیاط ناشی از تردید در مورد بازگشایی چین و همچنین درگیری روسیه و اوکراین است.

دانش تجارت پایه

تجارت کالا

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

با وجود هیچ داده خاص نفتی که امروز برنامه ریزی نشده است، نقطه کانونی از طریق سفارشات کالاهای بادوام و تولید ناخالص داخلی برای سه ماهه چهارم به دلار تغییر می کند. به دلیل هجوم سفارش‌های بوئینگ، کالاهای بادوام بیشتر پیش‌بینی می‌شوند، در حالی که ادعاهای بیکاری اولیه که کمتر به بازار عرضه می‌شوند نیز به دقت بررسی می‌شوند. بازار کار در ایالات متحده به آرامی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و نشانه‌هایی از کاهش را نشان می‌دهد و در عین حال، فدرال‌رزرو را در جهت فرود نرم نگه می‌دارد. اگر داده‌های زیر مطابق انتظار به دست بیاید، دلار ممکن است کشش بیشتری پیدا کند و قیمت نفت خام را تحت فشار بگذارد (به طور سنتی رابطه معکوس).

تقویم اقتصادی

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه نفت خام برنت (LCOc1).

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

عملکرد قیمت در نمودار روزانه نفت برنت باعث افزایش شکست پس از مثلث (مشکی) نشده است، اما نشانه‌های خود را از دلار اخیر گرفته است. هیچ اعتقاد واقعی از سوی فعالان بازار به نمایش گذاشته نشده است و داده های اقتصادی امروز می تواند نوسانات کوتاه مدتی را ایجاد کند.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

  • MA 50 روزه (زرد)
  • 82.38 دلار
  • 80.86 دلار

احساس مشتری IG: نزولی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی هستند خالص طولانی در نفت خام، با 66% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم که منجر به یک موقعیت نزولی کوتاه مدت می شود.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع