برنامه Fedspeak برای هفته پیش رو


فدرال رزرو، Fedspeak – نقاط صحبت

  • مقامات فدرال رزرو این هفته به طور دسته جمعی عقب نشینی می کنند
  • پس از چاپ های داغ PPI، CPI از راهنمایی استقبال شد
  • قیمت گذاری در بازار با نرخ پایانی نزدیک به 5٪

توصیه شده توسط برندان فاگان

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

Fedspeak در این هفته به خط مقدم بازگشته است، زیرا بازارها چاپ داغ CPI هفته گذشته را هضم می کنند. این هفته از نظر داده ها نسبتاً سبک است، به این معنی که فعالان بازار احتمالاً بر روی Fedspeak همراه با درآمد شرکت ها تأکید بیشتری خواهند داشت. سخنرانان اخیر فدرال رزرو همچنان به زدن “طبل شاهین” ادامه داده اند و بیشتر آنها عدم پیشرفت در جبهه تورم را دلیلی برای ادامه افزایش نرخ بهره می دانند.

ادامه انقباض در بازار کار داخلی همچنان محل بحث مقامات فدرال رزرو است، زیرا اظهارات اخیر نشان می دهد که فدرال رزرو به دنبال درد مسکن و اشتغال برای کاهش تورم است.

لحن پیرامون یک فرود نرم با اظهارات جکسون هول جنگجوی رئیس جروم پاول به شدت تغییر کرد، جایی که پاول شلیک گلوله ای را به سوی بازارهای مالی زد. فعالان بازار همچنان در تمایل خود برای قیمت گذاری در محور سیاست فدرال رزرو ثابت قدم می مانند، اما چنین تغییر مسیری برای بانک مرکزی با وجود تورم در جایی که هست تقریبا غیرممکن است. پاول این موضوع را در اظهارات خود تکرار کرده و گفته است که فدرال رزرو تحت هیچ شرایطی نمی تواند تورم را در میان مدت و بلندمدت بالا نگه دارد.

تقویم Fedspeak

image1.png

قیمت گذاری بازار نرخ پایانه ای را برای فدرال رزرو به 5 درصد نزدیک کرده است و بسیاری از شرکت کنندگان با این تصور کنار می آیند که چرخش سیاست تا حدودی در دوردست باقی می ماند. از آنجایی که تورم ثابت باقی می ماند، فدرال رزرو با توجه به قدرت نسبی برای همتایان، «اتاق تکان دادن» مورد نیاز برای دنبال کردن انقباضات تهاجمی را دارد. در حالی که چین با کووید مبارزه می کند و اروپا با جنگ و بحران انرژی مواجه است، بزرگترین مانع برای فدرال رزرو بازار کار داغ است.

تا کنون در سال جاری، فدرال رزرو نرخ وجوه فدرال را 300 واحد پایه به محدوده 3.00-3.25 درصد افزایش داده است و انتظار می رود در نشست نوامبر، 75 واحد در ثانیه دیگر نیز افزایش یابد. در حالی که اظهار نظر در مورد افزایش نرخ بهره فراوان است، بازارها همچنان مشتاق اطلاعات در مورد مسیر انقباض کمی (QT) هستند. در حالی که نرخ جاری ترازنامه به خوبی تعریف شده است، سؤالات اخیر در مورد ثبات مالی و نقدینگی بازار خزانه داری بحث پیرامون فیل نزدیک به 9 تریلیون دلاری در اتاق را دوباره برانگیخته است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله‌گران، پیش‌بینی‌های سه ماهه معاملات، وبینارهای تحلیلی و آموزشی که روزانه برگزار می‌شود، راهنمای معاملاتی برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و یکی به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد فارکس شده‌اند.

— نوشته برندان فاگان

برای تماس با برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر





منبع