با سقوط دلار آمریکا، قیمت طلا دوباره به مقاومت بازگشت


قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار و تحلیل

  • فروش دلار آمریکا در حال آزمایش حمایت قبلی است.
  • طلا برای شکست تایید شده مقاومت به یک محرک نیاز دارد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی Q4 با نام تجاری جدید ما را دانلود کنید

این فلز گرانبها در پشت یک دلار ضعیف تر آمریکا در حال افزایش است و در حال آزمایش ناحیه مقاومت تبدیل شده قبلی به حمایت است. طلا باید شکست تایید شده 1730 دلار در هر اونس را ایجاد کند. اگر چه پس زمینه برای فلز گرانبها صعودی باشد.

دلار آمریکا در یک منطقه حمایتی قرار گرفته است که در ماه گذشته حفظ شده است و در حال ایجاد الگوی دو کفی در این روند است. این الگوی فنی معمولاً معکوس قیمت را از نزولی به صعودی نشان می‌دهد، اما برای تأیید این تنظیم نیاز به شکستن خط گردن – در حال حاضر حدود 113.85 است. با این حال، شکست و باز شدن در زیر این ناحیه باعث می‌شود که دلار آمریکا احتمالاً اوج نوسان قبلی و خوشه‌ای از پایین‌ترین سطح قبلی را در اطراف سطح 109.30 دوباره آزمایش کند.

الگوهای نمودار تحلیل تکنیکال

نمودار روزانه شاخص ارز دلار آمریکا – 26 اکتبر 2022

image1.png

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

طلا همچنان در یک روند نزولی با مجموعه ای از اوج ها و نزول های پایین دست نخورده باقی می ماند. بازگشت به پایین دو برابر در حدود 1616 دلار در هر اونس. به فلز گرانبها چشم انداز مثبت تری داده است، اما آزمایشات سخت تری در پیش است. حدود 10 دلار بالاتر از قیمت لحظه ای فعلی، منطقه ای از مقاومت است که از یک نوسان پایین قبلی و مجموعه ای از تلاش های عمدتاً ناموفق برای شکستن بالاتر تشکیل شده است. صعود اوایل اکتبر به سرعت معکوس شد و این منطقه در 2-3 هفته گذشته طلا را حفظ کرده است. اگر طلا بتواند این منطقه را بشکند، برای مثبت شدن نمودار، آخرین نوسان به 1731 دلار در هر اونس خواهد بود. باید شکسته شود این ممکن است در شرایط فعلی دشوار باشد.

نمودار قیمت روزانه طلا – 26 اکتبر 2022

image2.png

نمودار از طریق TradingView

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروش نشان می‌دهد که 83.91 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 5.22 به 1 است. نت شورت معامله گران 7.08 درصد بیشتر از دیروز و 6.70 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد سوگیری ترکیبی معاملات طلا




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -1٪ 2% 0%
هفتگی 4% -6٪ 3%

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع