بازار فارکس بزرگترین بازار مالی جهان + ویدیو

ایالات متحده ارزش دلار را با طلا به ۳۸ دلار در هر اونس متصل کرد و در نتیجه ارزش دلار را کاهش داد. این میزان هر لحظه در حال تغییر است. همانگونه که در این چارت ملاحظه میکنید نرخ در هر لحظه در حال تغییر است. چارت بالا قیمت لحظه ای و نمودار تحلیل تکنیکال جفت ارز EUR/USD را نشان میدهد. اگر فکر می کنید که قیمت یک ارز در مقابل ارزی دیگر رشد خواهد داشت می توانید آن را بخرید. اگر فکر می کنید که ارزش یورو در مقابل دلار امریکا کم خواهد شد باید برروی فروش کلیک کنید یا بعبارتی یک موقعیت فروش باز کنید. بعنوان مثال معامله یورو با دلار. در واقع، خواندن آن حتی برای افراد با تجربه تری که نیاز به تجدید سریع در اصول اولیه دارند، بد نیست. ارزهایی چون دلار امریکا، یورو، پوند، ین ژاپن و حتی ارزهای کوچک تری مانند لیر ترکیه و رند آفریقای جنوبی نیز در بازار Foreign Exchange مورد معامله قرار میگرد. اگر این تغییرات بزرگ باشند، می توانند برروی ارزش ارزهای دیگر کشورها نیز اثر بگذارند. بازار تبادل ارزهای خارجی که به آن فارکس (FOREX) یا FX میگویند، بزرگترین و شناورترین بازار مالی در جهان است.

تغییرات بازار فارکس همیشگی است و همین موضع آن را به موقعیتی ابدی برای کسب سود تبدیل کرده است. بنابراین قبل از اینکه وارد معاملات شوید، دانش لازم برای فعالیت در آن را کسب نمایید. بازارهای جدیدی ظهور پیدا کردند و سفته بازی و معاملات فارکس شکوفاتر از همیشه شد. بهترین راه این است که ابتدا یک حساب آزمایشی فارکس باز کنید و در بازار معاملات مجازی انجام دهید تا با روش کار بهتر آشنا شوید. این بروکرها حساب اسلامی ارائه میدهند. حساب اسلامی فارکس با در نظر گرفتن قوانین شرع و با راهکار حذف سود و بهره از لوریج بوجود آمده است. با این وجود بروکرهای زیادی حساب اسلامی بدون بهره را برای برطرف کردن این مشکل شرعی ارائه داده اند که میتوانید لیست آنها را در بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان مشاهده نمایید. در بازار فارکس می توانید تمام جفت ارزهای معتبر را با یکدیگر مبادله نمایید. فارکس به زبان ساده یعنی معامله ارزهای خارجی با یکدیگر. در واقع ابزار لوریح در بازار فارکس به شما این اجازه را می دهد که با سرمایه گذاری کمتر پول نقد، معاملات بزرگتری را انجام دهید.

لذا از آنجاییکه در این نوع حساب، بروکر یا کارگزار سودی را در ازای اعتبار داده شده از معامله گران دریافت نمیکنند، میتواند برای معامله گران مسلمان مناسب تر باشد. ارز جدید قابل حمل، قابل قرض دادن و شبیه به هم بود و عرضه آن محدود بود و از آنجاییکه توسط حاکم تایید شده بود مورد قبول مردم نیز بود. پیمان برتون وودز برای احیای اقتصادهای جهانی پس از جنگ جهانی دوم منعقد شد. پس از جنگ جهانی دوم، اروپا معاهدات بسیاری را تنظیم کرد که برای نزدیک کردن کشورهای منطقه به یکدیگر طراحی شده بودند. نرخ ارز ثابت قابل تنظیم یک سیاست ارزی است که به موجب آن یک ارز به ارز دیگری فیکس یا سایت فارکس دیلی تثبیت میشود. دلیل این پیمان ایجاد یک بازار ارز قابل تنظیم و باثبات بود. سپس این سیستم تکامل یافت و کالاهایی مانند نمک و ادویهجات به کالاهای واسطهای تبدیل شدند، تا اینکه در اوایل قرن ششم قبل از میلاد اولین سکههای طلا تولید شد و اولین ارز به معنی امروزی به بازار معرفی شد. هیچ کدام از این توافقات پربارتر از معاهده ۱۹۹۲ به نام پیمان ماستریخت Maastricht Treaty نبود. معامله در این بازار نیاز به تخصص، آموزش، تجربه و درک اقتصاد در سطح کلان دارد.

شما می توانید با فراگیری تحلیل بازار فارکس خرید و فروش های موفقتری انجام دهید. از آنجایی که بازار فارکس بسیار بزرگ است، شما در هر لحظه می توانید ارز مورد نظر را خریداری کنید و یا ارزی را به فروش برسانید. استفاده اشتباره از این ابزار معاملات بازار جفت ارزها را بسیار پرریسک میکند. هر کدام از این کلیک ها نشان دهنده نگرش و پیش بینی شما درباره آینده این جفت ارز است. اگر شما در این بازار تازه وارد هستید، پیشنهاد می کنم که یا از اهرم استفاده نکنید و یا از نسبت های پایین لوریج استفاده کنید. شما ارزش یک ارز را در مقابل ارزی دیگر باید خرید یا فروش کنید. برای مثال اگر از اهرم ۲۰۰:۱ استفاده می کنید می توانید با داشتن ۱۰ دلار در بازار ۲۰۰۰ دلار معامله انجام دهید. در این کتاب آقای کورتنی اسمیت (Courtney Smith) نحوه معامله در بازار ارز بصورت زنده را با مقدمه ای مفصل از مورد این موضوع که فارکس چیست را توضیح میدهد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از سایت فارکس دیلی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.