آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس و استفاده از آن ارائه سرور مجازی ترید بیت سرور

با توجه به بالا بودن تعداد کاربران ایرانی این صرافی، شما اگر مدارک به زبان فارسی هم بفرستید میتونید تایید هویت کنید. نوسانات بالای ارزهای دیجیتال، ممکنه باعث بشه شما تصمیم بگیرید که برای فروش ارز دیجیتال… می توانید از کد دعوت ما در هنگام ثبت نام در صرافی استفاده نمایید و از 10 درصد تخفیفدر کارمزد معاملات بهره مند شوید. در این قسمت نیز معامله هایی با قابلیت لیمیت، مارکت و استاپ لیمیت وجود دارد، با این تفاوت که باید در استفاده از آن ها نیز بیش از پیش بررسی و دقت کرد. در انتها صرافی تنها از کارمزد برخوردار می شود و درصد قابل توجهی از سود شما به آن تعلق نمی گیرد. در این روش شما فقط میزان سرمایه خود را مشخص می کنید و صرافی از طریق سفارشی که بالاتر از همه قرار دارد، سفارش شما را نهایی می کند.

خرید ارز دات، لونا و تتر با صرافی اوکی اکسچنج

در قسمت Password ، ترجیحا یک رمز عبور پیچیده شامل عبارات بزرگ و کوچک ، اعداد و کاراکترهایی مانند & ، @ و… وارد کنید و همان رمز عبور را مجددا در بخش Confirm password وارد کنید. پس وارد کردن آدرس ایمیلتان ، روی گزینه Send code بزنید ، و کدی که توسط کوینکس به ایمیلتان وارد می‌شود را در بخش Email verification code وارد کنید. کلیک کنید تا مراحل غیر فعال کردن حساب کاربری شما آغاز شود.

این رمز ۶ رقمی بوده و هر ۳۰ ثانیه یک‌بار تکرار می‌شود. توجه کنید این آدرس ممکن هست تغییر کند پس همیشه قبل از انتقال به صرافی کوینکس مراجعه کرده و به آدرسی که به شما نشان می‌دهد واریز نمایید. یکی دیگر از موارد مهم برای فعالان این بازار، کارمزدهای خرید و فروش یا همان معاملات است. در مجموع به پنج روش می‌توان در صرافی کوینکس احراز هویت کرد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم. کاربران صرافی کوینکس این امکان را داشته تا با دعوت از دوستان و آشنایان خود از طریق لینک و کد رفرال‌گیری خود سود و درآمد کسب کنند. برای شروع معاملات مارجین در صرافی کوینکس وارد اکانت خود در سایت این صرافی کوینکس شوید و از نوار بالا گزینه exchange را انتخاب کنید.

حتماً این دلایل را بررسی کنید و در معاملات خود به کار بگیرید تا در معاملات خود پیروز باشید. در در مرحله بعد باید اهرم حساب خودتون را انتخاب کنید سپس روی گزینه leverage کلیک کنید. هنگامی که حساب اسپات spot شما تتر داشت روی گزینه ترنسفر transfer کلیک کنید همانند تصویر زیر.

بیت سرور در شبکه‌ها

در این مبحث ما با نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس شما رو آشنا کردیم تا اگه خواستین برای معامله ها تون از این صرافی هم استفاده کنین به راحتی ازش استفاده کنین. کوینکس برای سیستم عامل های اندروید و ios اپلیکیشن هم داره و می تونید دانلودش کنید و ترید هاتون رو از طریق اونم انجام بدین. امیدواریم مطالب بالا به دردتون بخوره و ازش نهایت استفاده رو ببرید. در این مرحله به شما یک Private Key داده میشه که باید اونو جایی ذخیره کنین. این اعداد و حروف برای زمانی هستن که برنامه روی گوشی تون حذف بشه یا مشکلی براتون پیش بیاد و با وارد کردن این گزینه بهش به راحتی دسترسی داشته باشین در اصل این کد یک بک اپ برای این برنامه برای شما هستش.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس وب سایت خود باشید.

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس و استفاده از آن ارائه سرور مجازی ترید بیت سرور