آخرین پوند انگلیس – GBP/USD با نزدیک شدن سیل داده های ایالات متحده، آب را کاهش می دهد


GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • آمارهای تورم و مشاغل ایالات متحده در پایان هفته منتشر شد.
  • میانگین متحرک 200 روزه هدف بعدی کابل است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: شکست GBP/USD با فشرده سازی اوج و پایین نزدیک می شود

دلار آمریکا تمام سودهای اولیه خود را پس داده است و اکنون در معاملات اولیه اروپا در محدوده منفی معامله می شود. همزمان با گسترش اعتراضات چینی به کووید-صفر، ارزش دلار در تجارت آسیا افزایش یافت، اما قدرت یورو و ین ژاپن شاخص دلار را پایین‌تر و نزدیک به پایین‌ترین حدی که آخرین بار در حدود 10 هفته پیش مشاهده شده بود، رساند.

دلار آمریکا (DXY) – نمودار روزانه

image1.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله GBP/USD

این هفته تقویم داده ایالات متحده برخی از انتشارات بسیار مهم را با اعتماد مصرف کننده ایالات متحده (سه شنبه به وقت GMT)، تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم ایالات متحده (چهارشنبه در ساعت 13:30 به وقت گرینویچ)، PCE اصلی (پنجشنبه ساعت 13:30 GMT)، ISM ارائه می کند. PMI تولید (پنجشنبه ساعت 15:00 به وقت گرینویچ)، و حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (جمعه در ساعت 13:30 به وقت گرینویچ) برجسته هستند. همه این نسخه ها توانایی جابجایی قابل توجه دلار آمریکا را دارند.

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX.

کابل در حال حرکت در سطح 1.2100 است و دستاوردهای سنگین اخیر خود را تثبیت می کند. این جفت ارز از زمان پایین ترین سطح اخیر خود به 1.0350 تا 16 درصد افزایش یافته است، زیرا نخست وزیر انگلیس پس از تصدی کوتاه مدت فاجعه بار آخرین دولت، کشتی را ثابت نگه می دارد. تصویر فنی برای کابل تا حدی مثبت باقی می‌ماند، زیرا شکست پرچم صعودی به این جفت کمک می‌کند تا به میانگین متحرک 200 روزه نزدیک شود که در حال حاضر روی 1.2175 است. آخرین باری که کابل بالاتر از 200 dma بود، در سپتامبر 2021 بود. شکست تایید شده بالاتر، 1.2293 را به عنوان هدف بعدی باقی می گذاشت. پشتیبانی کوتاه مدت در 1.2025 است.

راهنمای کامل استفاده از میانگین متحرک در استراتژی معاملاتی شما

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 28 نوامبر 2022

image2.png

همه نمودارها از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 13% 1% 5%
هفتگی -11٪ 11% 1%

معامله‌گران خرده‌فروشی، پوزیشن‌های خالص فروش هفتگی خود را افزایش می‌دهند.

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 38.67 درصد معامله گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.59 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 3.81 درصد بیشتر از دیروز و 11.32 درصد کمتر از هفته گذشته است. نت-شورت معامله گران 0.35 درصد بیشتر از دیروز و 13.48 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد بیشتر سوگیری تجاری GBP/USD مختلط است.

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع