یورو در حال کاهش بیشتر


پیشنهاد شده توسط Zorrays Junaid

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

اقتصاد اتحادیه اروپا ثابت کرده است که رشد 0.2 درصدی Q/Q در سه ماهه سوم داشته است. اگرچه این تا حدودی خوش بینانه به نظر می رسد، اما رشد اندک در سه ماهه سوم همچنان همان تصویر بزرگتر را نشان می دهد که رشد کند شده و رکود همچنان در جریان است. یکی از مثال‌های اصلی از شاخص‌های بررسی ملی نشان می‌دهد که تولید به دلیل بحران هزینه انرژی بالاتر تحت فشار شدید قرار گرفته است.

به طور دقیق، PMI خدمات، تولید و کامپوزیت طبق آخرین داده‌هایی که در اکتبر 2022 منتشر شد، همچنان زیر 50 هستند.

بنابراین، علی‌رغم برخی اخبار امیدوارکننده در زمینه عرضه انرژی کوتاه‌مدت، اقتصاد منطقه یورو با روزهای تیره‌تری مواجه خواهد شد. رکود هنوز قطعی است – تنها سوال این است که چقدر بد خواهد بود.

چشم انداز EURUSD

این به نکته بعدی من می‌پردازد که نشان می‌دهد یورو به تازگی آخرین هجوم خود را قبل از رکود داشته است و همچنان به یوروUSD ضربه می‌زند.

نمودار روزانه EURUSD – 7 نوامبر 2022

نمودار تهیه شده در TradingView توسط Zorrays Junaid

با توجه به اینکه EURUSD از ژانویه 2022 در یک روند نزولی قرار داشته است. بنابراین، می توان نتیجه گرفت که ادامه روند نزولی بیشتر در کارت است.

دو گزینه وجود دارد که ممکن است در آینده نزدیک رخ دهد. یا قیمت تا مرز بالای کانال صعودی به اصلاح ادامه می‌دهد یا ممکن است شکست سطح کلیدی 0.97301 برای حمایت از کلیت بدون هیچ عقب‌نشینی بیشتر رخ دهد.

از نظر موج الیوت، این به عنوان موج 5 در نظر گرفته می شود. موج 5 آخرین موج یک چرخه موج ضربه ای است. این سوال را مطرح می‌کند که آیا اگر EURUSD پس از یک پایین‌تر چرخش داشته باشد؟

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه





منبع