همه چیز درباره صرافی کوینکس Coinex وبلاگ اکسکوینو

اگر می خواهید در حوزه ارزهای دیجیتال وارد شوید و نمیدانید از کجا شروع کنید، دوره رایگان کار با صرافی های خارجی می تواند یک راهنمای عالی برای شما باشد. صرافی کوینکس به هیچ کاربری اجازه نمی‌دهد تا برای خود از طریق حساب‌های متعدد جعلی ارجاع معرفی کند. پس از تأیید کاربر توسط صرافی، تمام جوایز از جمله پاداش حساب ارجاع شده نیز لغو می‌شوند.

  • برای انجام معامله در صرافی کوینکس، یکی از بهترین گزینه‌ها استفاده از وب‌سایت این صرافی است.
  • شرکت صرافی coinex در هنگ کنگ واقع شده است و زیر مجموعه ای از viaBTC به شمار می آید.
  • در مرحله بعد شما می‌بایستی عکس کارت شناسایی که در مرحله قبل اطلاعات آن را وارد کرده‌اید در این صفحه آپلود کنید.
  • این صفحه دارای چند قسمت است در بخش بالایی، نمودار ارز است که نمودارهای قیمتی را می توان بر اساس روز، هفته، ماه، و سال مشاهده نمود.

اگر شما نیز به موضوع ارزهای دیجیتال علاقه‌مند باشید یا در آن فعالیت داشته باشید، حتماً نام کوینکس را شنیده‌اید. کوینکس یکی از بسترهای مشهور حال حاضر برای مبادله ارزهای دیجیتال است. اگرچه صرافی بایننس هنوز هم پیشتاز بازار ارزهای دیجیتال است؛ اما صرافی کوینکس coinexهم در راستای خدمات بهتر به کاربران این حوزه گام برمی‌دارد؛ همچنین هر روز بر تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. به همین خاطر در ادامه قصد داریم تا به معرفی صرافی کوینکس و آموزش صرافی کوینکس بپردازیم. اگر شما نیز می‌خواهید شیوه فعالیت در این صرافی را یاد بگیرید، با ما همراه شوید. CoinEx با یک کیف پول خارجی به نام ViaWallet شریک تجاری است که با رابط کاربری آن مشابه با پلتفرم کوینکس ساخته شده است.

  • پس از آنکه مراحل بالا را به‌درستی انجام دهید، ایمیل‌های ارسالی از جانب صرافی Coinex حاوی کد ضد فیشینگ شما خواهد بود.
  • رتبه اول و دوم در این رده بندی متعلق به هات بیت با ۱۶۱۱ و io با ۱۴۰۶ رمز ارز است.
  • برای دانلود رایگان این اپلیکیشن کافی است ابتدا به سایت اصلی کوینکس مراجعه کرده ویا از لینک‌های زیر استفاده کنید.
  • به همین منظور، این پول های دیجیتالی از محبوبیت بسیار بالایی نزد مردم برخوردارند و روز به روز بر تعداد خریداران آن افزوده می شود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت اکسچینج کوکوین.

در مجموع به پنج روش می‌توان در صرافی کوینکس احراز هویت کرد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های احراز هویت، بالابردن امنیت حساب کاربری است. برای انتقال ارز به حساب کوینکس خود وارد قسمت Account Settings شوید. پس از ساخت حساب کاربری در کوینکس، صفحه خوشامدگویی برایتان نمایش داده می‌شود.

چگونه از کوینکس پول برداشت کنیم؟

همه چیز درباره صرافی کوینکس Coinex وبلاگ اکسکوینو

سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنیم. CoinEx Token با نام اختصاری CET، توکن اختصاصی صرافی کوینکس است. این توکن در ژانویه سال 2018 و مبتنی بر بلاک چین اتریوم راه‌اندازی شد؛ اما پس از مدتی و با راه‌اندازی شبکه بلاک چین اختصاصی کوینکس به آن منتقل شد. کاربرد اصلی توکن CET پرداخت کارمزد تراکنش‌ها در این صرافی است. کاربران صرافی کوینکس بر اساس آنچه در جدول فوق ذکر کردیم، با استفاده از توکن CET می‌توانند از تخفیف در پرداخت کارمزدهای معاملات بهره‌مند شوند.

ثبت نام رانندگان سندباد آغاز شد [آپدیت: …

اگرچه اخیرا ایران دسترسی به سایت کوینکس را به دلایل نامعلومی قطع کرده است اما کاربرانی که در کوینکس فعالیت می کنند از این صرافی جدا نشده اند. صرافی کوینکس در این دسته بندی نیز قرار نگرفته و از این رو امکان استفاده از خدمات آن برای کاربران ایرانی مهیا است. Taker 0.0400%همچین کاربران می‌توانند برای مشاهده دقیق کارمزد معاملاتی در صرافی کوینکس از سایت رسمی Coinex کمک بگیرند.

  • در این بخش از مقاله سعی داریم تا کوینکس را از نظر تمام شرایط و جوانب مربوط به صرافی ها ارزیابی کرده و همزمان مقایسه‌ای میان آن با سایر صرافی های معتبر نیز داشته باشیم.
  • رمز عبور دلخواه خودتون را وارد کنید و دوباره آن را تایید کنید.
  • مشکل از چیه؟ آیا مقدارش برای معامله و واریز و برداشت کافی نیست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
  • در قسمت ‘Coin type‘ ارزی که قصد دارید به حساب خود واریز کنید، انتخاب نمایید.
  • CoinEx برای کاربران خود و ایالاتی که متعهد به تدارک یک صرافی کارآمد، باثبات و امن هستند یک سیستم بازرگانی خصوصی را عرضه می‌کند.