افزایش سود سهام جهانی با حمایت از Dax آلمانی صعودی


نکات صحبت آلمانی Dax:

توصیه شده توسط Tammy Da Costa

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

آلمانی Dax بیش از 13500 معامله می کند زیرا گاوها بالاتر می روند

معاملات آتی اوراق بهادار اروپا به دلیل کاهش ارزش دلار آمریکا باعث مهلت بیشتر برای دارایی های ریسک شده است. با بهبود کامل معاملات آتی Dax 40 از فروش ماه سپتامبر، رالی پنج هفته ای به افزایش قیمت بالای 13500 کمک کرد.

اگرچه داده های سنگین اقتصادی هفته گذشته و شایعات بازگشایی چین منجر به نوسانات بیشتر در سراسر بازارهای جهانی شد، Dax مبتنی بر عملکرد هفته را با 1.66 درصد افزایش به پایان رساند.

تجزیه و تحلیل فنی Dax

پس از عبور از مقاومت خط روند قبلی در نمودار هفتگی، یک آزمون مجدد کوتاه 13036 و تلافی قوی گاوها از حرکت صعودی حمایت کرد. با بسته شدن بدنه شمع هفته گذشته در بالای الگوی گوه نزولی، MA 200 هفته ای (میانگین متحرک) به عنوان حمایت در 13364 قدم برداشت.

توصیه شده توسط Tammy Da Costa

آینده برای مبتدیان

نمودار هفتگی آلمان داکس (FDAX1!).

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار تهیه شده توسط تامی دا کوستا با استفاده از TradingViاو

در همین حال، نمودار روزانه زیر بیشتر نشان می‌دهد که قیمت‌ها چگونه شکسته شده‌اند و پس از کاهش شدید به عقب برگشته‌اند. از پایین ترین سطح اکتبر 11829، حرکت به بالای 38.2% فیبوناچی اصلاحی (از 2020 تا 2021) در 13115 و شکسته شدن خط روند نزولی قیمت ها را قبل از رسیدن به 13364 افزایش داد. رد اولیه این سطح قیمت ها را به همان فیبوناچی بازگرداند. منطقه قبل از شکل گیری یک شمع دوجی و یک بازگشت شدید باعث شکست صعودی شد.

نمودار روزانه آلمانی داکس (FDAX1!).

رابط کاربری گرافیکی، نمودار شرح به طور خودکار تولید می شود

نمودار تهیه شده توسط تامی دا کوستا با استفاده از TradingViاو

با حمایت در مقاومت قبلی، سطح روانی 13500 برای حرکت کوتاه مدت کلیدی باقی می ماند. از آنجایی که قیمت ها همچنان به سمت بالا می روند، منطقه 13750 از لحاظ تاریخی مقاومت هایی را ایجاد کرده است و ممکن است برای حرکت کوتاه مدت و بلندمدت به این کار ادامه دهد.

اما با تمرکز بر ترس از تورم و رکود، فشار فروش بیشتر و افت زیر 13364 می تواند سال های 13115 و 13000 را به زندگی بازگرداند.

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

— نوشته شده توسط Tammy Da Costa، ​​تحلیلگر DailyFX.com

با تامی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@Tams707





منبع