رشد پوند انگلیس اما چشم انداز هنوز تیره و تار است، پوند/دلار آمریکا به دنبال نشانه هایی از تورم ایالات متحده است


چشم انداز پوند/دلار آمریکا:

  • پوند انگلیس برای دومین روز متوالی به دلیل ضعف گسترده دلار آمریکا افزایش یافت
  • علیرغم افزایش اخیر پوند، چشم انداز کابل در مورد بادهای مخالف فزاینده برای اقتصاد بریتانیا نزولی است.
  • داده های تورم ایالات متحده کاتالیزور اصلی بازار FX در این هفته خواهد بود و می تواند لحن معاملاتی کوتاه مدت را برای پوند/دلار آمریکا تعیین کند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: پیش‌بینی S&P 500 – داده‌های تورم ایالات متحده می‌تواند بازار را ایجاد یا شکست دهد

پوند/دلار آمریکا (دلار آمریکا – پوند انگلیس) هفته را با پای راست آغاز کرد و افزایش‌های روز جمعه گذشته را افزایش داد که به دلیل ضعف گسترده دلار آمریکا همراه با احساسات مثبت پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه دولت چین ممکن است خروج از صفر خود را بررسی کند، افزایش یافت. سیاست کد، توسعه تشویقی که می تواند رشد اقتصادی جهانی را تا حدودی تثبیت کند.

با تمرکز بر هر یک از کاتالیزورهای قیمت، دلار آمریکا لحن ملایم تری را در روز دوشنبه در فضای FX در بحبوحه گمانه زنی ها مبنی بر اینکه حزب دموکرات کنترل کنگره را در انتخابات میان دوره ای برنامه ریزی شده برای سه شنبه از دست خواهد داد، داشت و راه را برای بن بست سیاسی و قانونی در این کشور هموار می کند. واشنگتن (انشعاب کنگره می تواند به معنای عدم محرک مالی دیگر در دو سال آینده باشد).

به نظر می رسد نشت های تایید نشده مبنی بر اینکه پکن ممکن است به زودی اقداماتی را برای کنار گذاشتن مدیریت سختگیرانه خود با همه گیری ویروس کرونا و حرکت به سمت بازگشایی کامل اقتصاد خود پس از سه سال محدودیت های متناوب انجام دهد، به نفع ارزهای بتا بالا است.

علیرغم افزایش ارزش پوند در دو جلسه گذشته، چشم انداز آن نسبتا تیره و تار باقی مانده است. اول، این احتمال که اقتصاد بریتانیا برای هشت فصل متوالی منقبض شود، همانطور که بانک مرکزی انگلیس هشدار داده است، سقوط به طولانی ترین رکود در حداقل یک قرن اخیر، قطعا یک باد مخالف است که باید صعود پوند را محدود کند.

پوند انگلیس نیز فاقد حمایت سیاست پولی است. اگرچه BoE به طور پیوسته هزینه های استقراض را افزایش داده است، اما به اندازه فدرال رزرو تهاجمی نبوده است. در واقع، در آخرین جلسه خود، موسسه به رهبری اندرو بیلی به شدت با قیمت گذاری شدید بازار مخالفت کرد و خاطرنشان کرد که نرخ پایانه کمتر از تخفیف معامله گران خواهد بود.

با نگاهی به آینده، چندین رویداد تاثیرگذار در روزهای آینده وجود دارد، اما مهمترین آنها برای پوند/دلار آمریکا احتمالاً گزارش روز پنجشنبه شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده خواهد بود. انتظار می‌رود که CPI سرفصل اکتبر 0.6% m/m و 8.0% سالانه افزایش یافته باشد. در همین حال، گیج هسته با سرعت 0.5% m/m و 6.5% سالی در سال دیده می شود.

برای اینکه کابل بتواند رشد خود را افزایش دهد، داده های تورم ایالات متحده باید نشانه های قانع کننده ای از کند شدن را نشان دهد. غافلگیری بزرگ دیگری مانند ماه گذشته، یا نشانه هایی مبنی بر اینکه فشارهای قیمتی اساسی همچنان ادامه دارد، می تواند با افزایش انتظارات برای افزایش 75 بشکه ای FOMC در دسامبر، دلار آمریکا را در کل تقویت کند. این سناریو می‌تواند باعث فروش بزرگ GBP/USD شود.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

GBP/USD تجزیه و تحلیل فنی

پس از رالی اخیر، GBP/USD به طور آزمایشی به مقاومت فنی کلیدی در ناحیه 1.1500-1.1550 نزدیک می شود. اگر خریداران بتوانند این جفت ارز را به بالای این مانع برسانند، تمرکز به بالاترین سطح اکتبر نزدیک به 1.1646 و به دنبال آن 1.1750 تغییر می کند. از سوی دیگر، اگر فروشندگان برای کاهش پیشرفت اخیر بازگردند و قیمت‌ها به سمت پایین‌تر بروند، حمایت اولیه در 1.1280 و سپس 1.1150 قرار می‌گیرد، یعنی اصلاحی فیبوناچی 38.2 درصدی در پایۀ سپتامبر/اکتبر بالاتر. با ضعف بیشتر، نمی‌توانیم حرکت به سمت 1.1055 را رد کنیم.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -1٪ 26% 10%
هفتگی -5٪ 4% -2٪

نمودار فنی GBP/USD

رابط کاربری گرافیکی، نمودار، نمودار خط توضیحات به طور خودکار تولید می شودرابط کاربری گرافیکی، نمودار شرح به طور خودکار تولید می شود

نمودار GBP/USD با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع