تجزیه و تحلیل قیمت دلار آمریکا – دلار ضعیفتر به بازارهای ریسک اجازه می دهد تا فضای بیشتری را افزایش دهند


تحلیل قیمت و نمودار دلار آمریکا (DXY).

  • پس از فروش سنگین روز جمعه پس از NFP، کاهش دلار آمریکا همچنان ادامه دارد.
  • دلار به یک منطقه قابل توجه حمایت نزدیک می شود.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

دلار آمریکا در ابتدای هفته کاهش می‌یابد و باعث افزایش فروش روز جمعه می‌شود، زیرا بازارهای ریسک با وجود فقدان محرک مثبت و تایید شده، بالاتر می‌روند. بازارهای سهام در حال حرکت بالاتر هستند، VIX در حال کاهش است، در حالی که طلا با وجود بازدهی بالای خزانه داری ایالات متحده در حال آزمایش مقاومت قابل توجهی است. UST 2 ساله حدود 4.68 درصد است، در حالی که 10 سال در 4.14 درصد است. همه این شور و شوق ریسک علیرغم افزایش نرخ‌های بانک مرکزی به میزان ۷۵ واحد پایه دیگر در چهارشنبه گذشته و هشدار به این موضوع که بازار ممکن است به طور کامل به قصد بانک مرکزی برای مهار تورم قیمت گذاری نکرده باشد.

نرخ‌های فدرال رزرو با 75 BP افزایش می‌یابد و راهنمایی را تغییر می‌دهد. چشم انداز دلار آمریکا پس از FOMC

گزارش مشاغل ایالات متحده در روز جمعه (NFPs) به عنوان یک کیسه مختلط با ایجاد مشاغل بیشتر از حد انتظار در نظر گرفته شد در حالی که نرخ بیکاری کمی بیشتر از پیش بینی افزایش یافت.

image1.png

گزارش مشاغل اکتبر: اقتصاد 261,000 حقوق اضافه می کند. کجا بعدی برای دلار آمریکا

یکی از داستان‌های جاری که در پس افزایش ریسک مطرح شده است، بازگشت احتمالی تحریم‌های کووید در چین است. این ماجرا از حدود یک هفته پیش آغاز شد و باعث جهش بازارهای سهام آسیایی شد، اما بارها توسط دولت چین تکذیب شده است. استفاده از یک شایعه مبتنی بر چین به عنوان دلیلی برای ریسک کردن ایده خوبی نیست.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

در روز پنج‌شنبه، آخرین نگاه به تورم ایالات متحده باید جهت کوتاه‌مدت روشن‌تری را به بازار ارائه کند، اگرچه ممکن است این موضوع در هفته جاری توسط تعداد زیادی از سخنرانان فدرال رزرو، که با کالینز، مستر و بارکین امروز شروع می‌شود، مخدوش کند.

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

نمودار روزانه دلار آمریکا، فروش روز جمعه و کاهش ملایم را نشان می دهد که از زمان پرینت بالای 28 سپتامبر مشاهده شده است. دلار در حال حاضر به منطقه حمایتی بین 109.30 و 110.30 نزدیک شده است که چندین تلاش برای شکستن کاهش داشته است. یک شکست تایید شده در زیر در اینجا راه را برای زیر 108 باز می کند. دلار در حال حاضر کمتر از میانگین متحرک 20 و 50 روزه است که یک تنظیم خنثی تا منفی است.

نمودار قیمت روزانه شاخص ارز دلار آمریکا – 7 نوامبر 2022

image2.png

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع