جهش EUR/USD از 50-SMA، شکست پایدار بالای برابری ممکن است گریزان باقی بماند


  • یورو/دلار آمریکا پرش می کند 20 و 50-SMA برای آزمایش مجدد برابری.
  • بازارها در حال حاضر به دنبال افزایش نرخ کوچکتر هستند فدرال رزرو در ماه دسامبر.
  • ایالات متحده تورم رویداد ریسک اصلی را برای هفته پیش رو مشخص کنید.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

یورو/دلار آمریکا پس زمینه بنیادی

EUR/USD به دنبال پایین‌ترین سطح آسیایی در منطقه 0.9900، یک رالی 100 پیپ برگزار کرد. این به دنبال فشار فروش سنگینی است که دلار در روز جمعه تجربه کرد، زیرا شاخص دلار پس از گشایش صبح امروز اروپا که این جفت ارز را به سمت برابری بازگرداند، به کاهش خود ادامه داد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

داده های روز جمعه از ایالات متحده تا حد زیادی مثبت بود زیرا تعداد مشاغل از تخمین ها پیشی گرفت. افزایش جزئی در ارقام بیکاری برای توجیه کاهش شاخص دلار که در جلسه امروز اروپا نیز ادامه داشت کافی نبود. تنها تغییر در انتظارات افزایش نرخ بهره بوده است و بازارها اکنون بیشتر به سمت افزایش 50 واحدی در نشست دسامبر فدرال رزرو متمایل شده اند. احتمال افزایش 50 واحدی از 44 درصد یک هفته قبل به 57 درصد از صبح امروز افزایش یافته است که می تواند بخشی از ضعف دلار را توضیح دهد.

نمودار، جعبه و نمودار سبیل شرح به طور خودکار تولید می شود

منبع: CME FedWatch Tool

یورو افزایش جزئی را دریافت کرد زیرا PMI ساخت و ساز آلمان S&P بهبود حاشیه ای را نشان داد در حالی که تولید صنعتی نیز از تخمین ها پیشی گرفت. ما چند تن از سیاستگذاران بانک مرکزی اروپا داریم که در طول هفته صحبت می کنند، اگرچه من انتظار ندارم که آنها هیچ شگفتی قابل توجهی ارائه دهند.

توضیحات متن به طور خودکار تولید می شود

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

بزرگترین رویداد ریسکی برای این جفت ارز در این هفته، اعداد تورم ایالات متحده است که در روز پنجشنبه منتشر می شود که می تواند کمی نوسانات را افزایش دهد. چاپ گرمتر از آنچه انتظار می رفت از ایالات متحده می تواند شاهد تغییر انتظارات افزایش نرخ یک بار دیگر و بازگشت دلار باشد.

نمودار روزانه EURUSD – 7 نوامبر 2022

شرح نمودار به طور خودکار ایجاد شد

منبع: TradingView

از منظر فنی، رالی صبح امروز نتوانسته است این جفت را فراتر از برابری کند. عملکرد قیمت در روز همچنان صعودی است زیرا شمع روزانه پنج شنبه هفته گذشته نتوانست به زیر سطح نوسانی در حدود 0.9700 بسته شود. بسته شدن روزانه جمعه به عنوان یک شمع صعودی که چهار روز گذشته قیمت را از بین برد، که نشانه احتمالی حرکت صعودی است.

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

اقدام قیمت

پیشنهاد شده توسط زین وودا

امروز صبح شاهد این بودیم که این جفت در 20 و 50-SMA قبل از افزایش 100 پیپ عجیب، حمایت پیدا کرد. فشار بالاتر از برابری ممکن است در 100-SMA مقاومت پیدا کند در حالی که اوج نوسان قبلی در اطراف منطقه 1.0100 قرار دارد. حمایت زیادی بین ناحیه 0.9850 و 0.9900 وجود دارد که اگر بخواهد این جفت به سمت ناحیه 0.9700 پایین بیاید و تغییر ساختار را تهدید کند، باید پاک شود.

سطوح کلیدی درون روزی که ارزش تماشا را دارند:

مناطق پشتیبانی

•0.9900

•0.9850

•0.9750

مناطق مقاومت

•1.0000

•1.0100

منابع برای معامله گران

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. شاخص‌هایی برای ردیابی احساسات معامله‌گران، پیش‌بینی‌های فصلی معاملات، وبینارهای تحلیلی و آموزشی که روزانه برگزار می‌شود، راهنمای معاملاتی برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و یکی به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد بازار فارکس شده‌اند.

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده Markets برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع