رشد کابل با ادامه نزول دلار پس از NFP


اخبار و تحلیل پوند استرلینگ (GBP/USD).

  • پیشنهادهای مالی بریتانیا امروز صبح به OBR ارائه می شود – گزارش شده است که افزایش مالیات و کاهش هزینه ها در آن به تفصیل ذکر شده است.
  • GBP/USD با کاهش ارزش دلار پیش از تولید ناخالص داخلی بریتانیا و داده های CPI ایالات متحده افزایش یافت

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

سیاست مالی برای ارقام ناامید کننده OBR و تولید ناخالص داخلی بریتانیا ارسال می شود

اقتصاد بریتانیا همچنان نشانه‌هایی از پریشانی را نشان می‌دهد زیرا تورم از مرز 10 درصد عبور کرد و همچنان بالاست. در حالی که تورم نشانه‌های واضحی از تغییر روند را نشان نمی‌دهد، بانک مرکزی انگلستان (BoE) تصمیم گرفت تا نرخ بهره را به میزان 75 واحد پایه افزایش دهد و فشار بیشتری بر بحران هزینه‌های زندگی بیفزاید.

CPI انگلستان در مقابل نرخ سیاست انگلستان

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

بدتر از همه، جرمی هانت، وزیر خزانه داری جدید، قرار است امروز صبح نکات کلیدی بیانیه پاییز را به دفتر مسئولیت بودجه (OBR) تحویل دهد، جایی که در آن هزینه ها حدود 35 میلیارد پوند کاهش می یابد و کل مالیات ها به 25 میلیارد پوند افزایش می یابد. پیشنهاد می شود پیشنهاد شود.

پیش‌بینی می‌شود تولید ناخالص داخلی بریتانیا در روز چهارشنبه در سه‌ماهه سوم نسبت به سه ماهه دوم حدود 0.5 درصد کاهش یابد، چیزی که BoE در نشست‌های قبلی تعیین نرخ نسبت به آن هشدار داده بود زیرا خطر رکود منطبق در پایان سه‌ماهه چهارم را نشان می‌داد.

تجزیه و تحلیل فنی پوند استرلینگ (GBP/USD).

پوند در برابر دلار مانند سایر ارزهای اصلی در برابر دلار افزایش یافته است. سطح 1.1110 کفی را جلوتر از چاپ NFP ایجاد کرد که در آن قیمت با نرخ قابل توجهی بالاتر رفت. داده‌های تولید ناخالص داخلی بهتر از حد انتظار می‌تواند به حرکت صعودی کوتاه‌مدت بیافزاید، اما بزرگترین عامل در اقدام اخیر قیمت، ضعف دلار آمریکا است. اگر بالاتر از سطح 1.1410 در سال 2020 ببندیم، گاوها به پایین ترین سطح 2016 یعنی 1.1685 چشم دوخته اند.

با توجه به کمبود قابل توجه پیشران GBP، جدای از باقی ماندن در سطوح پایین تاریخی، چشم انداز این جفت ارز نزولی به نظر می رسد. فدرال رزرو همچنان در مسیر افزایش نرخ بهره تا مرز 5 درصد است زیرا تورم سرسخت باقی مانده است. بنابراین، افزایش‌های گاوی کوتاه‌مدت در پوند/دلار آمریکا احتمالاً علاقه زیادی را از سوی خرس‌ها ایجاد می‌کند، زیرا روند بلندمدت به خوبی دست نخورده باقی می‌ماند. قبل از اینکه صحبت‌های مربوط به بازگشت طولانی‌مدت در نظر گرفته شود، باید حرکت بالای 1.2000 انجام شود.

نمودار روزانه GBP/USD

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 0% 16% 6%
هفتگی 3% -16٪ -6٪

پوند/دلار آمریکا: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 61.20 درصد معامله‌گران دارای سود خالص هستند. با نسبت معامله گران از قیمت 1.58 به 1 تمایل دارند تا کوتاه شوند.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریمو این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد که قیمت پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 7.00 درصد و نسبت به هفته گذشته 14.99 درصد افزایش یافته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 2.92 درصد و نسبت به هفته گذشته 23.69 درصد کاهش داشته است.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چشم انداز معاملاتی مخالف نزولی GBP/USD قوی تر می دهد.

رویدادهای مخاطره آمیز عمده برای هفته پیش رو

سیاست ایالات متحده در این هفته در کانون توجه قرار می گیرد که احتمالاً شاهد ادامه نوسانات در پی انتشار ترکیبی NFP در هفته گذشته خواهیم بود. داده های متمرکز بر پوند روز چهارشنبه با چاپ اولیه تولید ناخالص داخلی ارائه می شود.

image3.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع