پوند/دلار آمریکا بین فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا قرار گرفت


GBP/USD و EUR/GBP – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • کابل در محدوده بسیار محدودی معامله می شود.
  • Fed و BoE کابل را اواخر این هفته هدایت خواهند کرد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

به نظر بسیار محتمل به نظر می رسد که فدرال رزرو و بانک انگلستان نرخ استقراض خود را در این هفته 75 واحد افزایش دهند، زیرا هر دو بانک مرکزی همچنان با تورم بالا دست و پنجه نرم می کنند. در حالی که هر دو اعلامیه به دقت رصد خواهند شد، این لفاظی های پس از تصمیم گیری است که باید برای هر نشانه ای از مسیر افزایش نرخ در آینده به دقت تجزیه و تحلیل شود. با استفاده از قیمت‌گذاری کنونی بازار، قیمت فدرال رزرو در نشست دسامبر 50 یا 75 واحد در ثانیه افزایش می‌یابد، نزدیک به 50/50 است، و این قیمت‌گذاری آینده است که باید دنبال شود. حرکت اخیر ریسک‌پذیری تا حدی ناشی از احساس رو به رشد در بازار بوده است که فدرال رزرو ممکن است سرعت و اندازه افزایش نرخ‌های آینده در سال آینده را کاهش دهد تا ببیند آیا اقتصاد می‌تواند در برابر نرخ‌های به شدت بالاتر مقاومت کند یا خیر.

بانک مرکزی انگلیس نیز در این هفته به شدت افزایش خواهد یافت – احتمال 98 درصد افزایش 75 واحد پایه وجود دارد – و به دنبال ادامه افزایش نرخ ها در ماه های آینده خواهد بود اگرچه اندازه هر افزایش هنوز قابل بحث است. ریشی سوناک، نخست‌وزیر جدید و جرمی هانت، صدراعظم بریتانیا در چند هفته گذشته پوند انگلیس را تثبیت کرده و هزینه‌های استقراض را کاهش داده‌اند. بریتانیا همچنین بودجه پاییز خود را در 17 نوامبر فاش خواهد کرد و پیامدهای مالی این موضوع – بازارها در مورد کاهش هزینه ها یا افزایش مالیات تا 50 میلیارد پوند صحبت می کنند – همچنین تصمیمات سیاست پولی BoE را برای بقیه سال جاری و آینده شکل خواهد داد.

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX.

کیبل اکنون در آستانه دو نشست بانک مرکزی با دلایل کمی برای باز کردن موقعیت جدید معامله گران در آب است. حمایت تا ناحیه 1.1420 وجود دارد، در حالی که مقاومت در حدود 116.40 مشاهده می شود. با توجه به اینکه کابل در حال حاضر درست در وسط این محدوده معامله می شود، معامله گران باید تا اواخر هفته در حاشیه باشند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

نمودار قیمت روزانه GBP/USD

image1.png

نمودار از طریق TradingView

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 51.15 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش کوتاه 1.05 به 1 است. تعداد معامله گران در کل معاملات خالص 5.20 درصد بیشتر از دیروز و 11.35 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران در هفته گذشته کاهش یافته است. نت-شورت معامله گران 4.72 درصد بیشتر از دیروز و 8.84 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد بیشتر سوگیری تجاری GBP/USD مختلط است.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 7% 8% 7%
هفتگی -13٪ 10% -3٪

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع