قیمت طلا تحت فشار است زیرا معامله گران در آستانه خاموشی FOMC به فیدسخن می پردازند


طلا، XAU/USD، فدرال رزرو، پاول، برینارد، FOMC – نقاط صحبت

  • قیمت طلا در حال کاهش است زیرا معامله گران دلار آمریکا را خریداری می کنند و اوراق خزانه را کنار می گذارند
  • پس از داده‌های PMI خدمات ایالات متحده، شرط‌های فدرال رزرو همچنان به نفع افزایش 75 بیتی بر ثانیه است
  • معامله گران XAU به Fedspeak از Brainard و Powell با نزدیک شدن به دوره خاموشی چشم دوخته اند

قیمت طلا در معاملات آسیا-اقیانوسیه در حال کاهش است و با افزایش بازدهی دلار آمریکا و خزانه داری، یک شبه کاهش پیدا می کند. بازارها در حال تطبیق با قیمت در فدرال رزرو هستند که به نظر می رسد آماده ادامه سیاست های سختگیرانه خود از طریق افزایش نرخ ها و کاهش کمی هستند، حتی اگر به قیمت رشد اقتصادی تمام شود.

فلز زرد زیر 1,700 معامله می شود و به پایین ترین سطح ماهانه خود در 1,688.91 نزدیک می شود که در 01 سپتامبر تعیین شده است. PMI خوش بینانه بخش خدمات ایالات متحده از ISM که در روز سه شنبه منتشر شد باعث شد بازدهی خزانه داری افزایش یابد زیرا این دیدگاه تعهد فدرال رزرو به افزایش نرخ ها را تقویت می کند. یک سرعت تهاجمی در واقع، سوآپ های شاخص یک شبه و قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو نشان می دهد که افزایش 75 واحدی نرخ بهره، نتیجه مطلوب در اعلامیه FOMC در 22 سپتامبر است.

بازدهی 30 ساله خزانه داری به بالاترین سطح خود از ژوئیه 2014 رسید و اوایل امروز به 3.515 درصد رسید. قیمت طلا معمولاً زمانی کاهش می یابد که بازده اوراق قرضه دولتی ایالات متحده افزایش می یابد، زیرا دارایی بدون بهره است. علاوه بر این، بازده کوتاه مدت نیز افزایش یافت. این به نفع گرینبک بود که طلا را برای خریداران خارجی گرانتر کرد. در همین حال، نرخ های سرسام آور – یک شاخص تورم آتی مبتنی بر بازار – در حال حرکت پایین تر هستند. پس از ماه‌ها کاهش در بحبوحه انقباضات بانک مرکزی، قیمت سرک 2 ساله نزدیک به پایین‌ترین حد سالانه خود معامله می‌شود. قیمت طلا برای بسیاری به عنوان یک محافظ تورم در نظر گرفته می شود که این همبستگی را در نمودار زیر توضیح می دهد.

طلا در مقابل نرخ سربه سر

رفتار در بازارهای خزانه داری و ارز خارجی ممکن است در کوتاه مدت سرد شود، اما احتمال برگشت آن بعید است. چین و مشکلات مربوط به کووید آن، یک باد مخالف بزرگ برای احساسات بازار جهانی ایجاد می کند. بعید است FOMC تا زمانی که شاهد پیشرفت قابل توجهی در کاهش قیمت ها نباشد، عقب نشینی کند و به روز رسانی تورم ایالات متحده تا 13 سپتامبر ارائه نخواهد شد.

با این حال، دو رای دهنده FOMC قرار است امشب صحبت کنند، که ممکن است تصویر بهتری از جایی که تفکر جمعی کمیته نهفته است را به بازارها ارائه دهد. لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو قرار است در یک پخش اینترنتی بین المللی Market News سخنانی را ارائه کند و لائل برینارد، معاون رئیس، قرار است در کنفرانس سالانه موسسه سیاست مجلس/بانک سخنرانی کند. در اواخر این هفته، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در چهلمین کنفرانس سالانه مؤسسه کاتو در بحثی شرکت خواهد کرد. این برای صحبت فدرال رزرو خواهد بود، زیرا دوره خاموشی FOMC از شنبه آغاز می شود.

— نوشته شده توسط توماس Westwater، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر





منبع