انتظار می‌رود BOE علیرغم کاهش تورم در بریتانیا، همچنان بی‌سابقه بماند


نکات کلیدی CPI انگلستان:

  • این Yزود انگلستان CPI امتناع از9.9% آسالانه، زیر یک Cاجماعی افorecast از 10.2%.
  • CPI اصلی انگلستان سالانه واقعی 6.3% در مقابل پیش بینی 6.2%.
  • Lارجست Uپیرمرد سیکمک مالی از مسکن و خدمات خانگی آمده است.

CPI و Forex: چگونه داده های CPI بر قیمت ارز تأثیر می گذارد

نرخ تورم سالانه در بریتانیا با غلبه بر تخمین‌ها به نزولی تبدیل شد. چاپ از 10.1% در ژوئیه به 9.9% در آگوست با برآورد 10.2% کاهش یافته است. بیشترین مشارکت در این ماه مربوط به مسکن و خدمات خانگی بود (که شامل برق، گاز و سایر سوخت‌ها می‌شود. حمل‌ونقل، غذا و نوشیدنی‌های غیرالکلی نیز سهم عمده‌ای دارند).

تقویم اقتصادی تورم انگلستان

داده های اقتصادی زنده را از طریق ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی DailyFX

چاپ ممکن است تا حدودی غافلگیر کننده باشد، با این حال من نمی بینم که این چاپ تاثیر مهمی بر سیاست BOE در حال حرکت به جلو داشته باشد. با افزایش قیمت دیگری که قبلاً برای هفته آینده در نظر گرفته شده است، BOE باید مسیر جنگ طلبانه خود را ادامه دهد یا خطر سقوط بیشتر برای پوند و همچنین افزایش تورم را به همراه داشته باشد زیرا کمبود گاز تهدیدی برای قطع برق در زمستان است. داده های اشتغال دیروز شاهد بودیم که کمبود کارگر با کاهش اندک تقاضا همچنان ادامه دارد. رشد دستمزد مورد علاقه بانک انگلستان خواهد بود که در صورت ادامه کمبودها می تواند افزایش یابد و به نوبه خود به مشکلات تورمی می افزاید. تنها نکته مثبتی که از اعداد مشاغل بدست می آید، نرخ بیکاری بود که به پایین ترین سطح یعنی 3.6 درصد رسید، که پایین ترین سطح آن از سال 1974 بود. با افزایش افرادی که به عنوان غیرفعال طبقه بندی می شوند، هدایت می شود. کارگرانی که به عنوان بیماران طولانی مدت طبقه بندی می شوند با سرعت شگفت انگیزی افزایش یافته اند و در دو ماه گذشته 150000 نفر اضافه شده اند. این بانک انگلستان در شرایط سختی قرار دارد فدرال رزرو آمریکا به نظر می رسد به دنبال چاپ دیروز CPI به چرخه پیاده روی خود ادامه می دهد در حالی که بانک مرکزی اروپا هفته گذشته افزایش نرخ های وحشتناکی را ارائه کرد.

شروع می شود در:

اکنون زندگی کنید:

31 دسامبر

( 10:12 GMT )

پیشنهاد شده توسط زین وودا

تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر در بازارهای فعلی

برای وبینار ثبت نام کنید

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

وبینار به پایان رسید

واکنش بازار

نمودار روزانه GBPUSD

نمودار روزانه gbpusd

منبع: TradingView، تهیه شده توسط زین وودا

واکنش اولیه نسبتاً خاموش شد با یک سنبله 10 پیپ بالاتر برای GBPUSD قبل از اینکه عقب بکشید و به دنبال فشار دادن به پایین تر باشید. چاپ دیروز CPI ایالات متحده، با هر حرکت صعودی برای دلار، دلار را دوباره به منصه ظهور رساند. GBPUSD به نظر می رسد کمتر احتمال دارد با بزرگ شمع نزولی اشاره نزدیک به نزولی بیشتر. ما در روز دوشنبه و دیروز به سمت منطقه مقاومت در 1.17500 افزایش یافتیم زیرا اخبار مربوط به CPI منتشر شد و از آن زمان نزولی با پایین ترین سطح YTD در حال حاضر در چشم است. ما در حال حاضر زیر قیمت معامله می کنیم 20،50 و 100-SMA با شیب رو به پایین که از ضعف بیشتر در پوند حمایت می کند. آیا باید اهداف پایین YTD را در 1.12000 و به دنبال آن کاهش دهیم سطح فیب 2.618 در حدود 1.0900.

سطوح کلیدی روزانه ارزش تماشا را دارد:

مناطق پشتیبانی

مناطق مقاومت

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال را یاد بگیرید

پیشنهاد شده توسط زین وودا

— نوشته شده توسط Zain Vawda برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @ zvawda





منبع