فدرال رزرو به خارج از هاوک ECB خروج یورو در معرض


نقاط صحبت تحلیل EUR/USD

  • EUR/USD بار دیگر زیر برابری.
  • جدایی اقتصادی آمریکا از اتحادیه اروپا به نفع دلار آمریکا است.

پیشینه اساسی یورو

آمریکا دیروز تورم به طوری که بازارهای جهانی انتظارات را در اطراف کمتر تهاجمی معکوس کنند فدرال رزرو جفت ارز EUR/USD را به زیر برابری برمی‌گرداند. قبلی شاهین جلسه توسط بانک مرکزی اروپا (ECB) برای جلوگیری از انتشار دیروز (و به درستی) کافی نبود، زیرا اقتصاد ایالات متحده دارای پایه های قوی نسبت به منطقه یورو بود. واگرایی بین دو اقتصاد ممکن است در حال افزایش باشد زیرا اروپا با تهدید یک بحران جدی انرژی در حالی که منطقه به ماه های زمستان نزدیک می شود، مواجه است.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

امروز، اورسولا فون در لاین، رئیس اتحادیه اروپا، در اتحادیه اروپا (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید) درباره حمله روسیه به اوکراین و همچنین بحران انرژی قریب الوقوع صحبت می کند. تا کنون (در زمان نگارش این مقاله)، رئیس اتحادیه اروپا متعهد شده است که اتحادیه اروپا حمایت مالی از اوکراین را به ارزش 100 میلیون یوان و همچنین نیاز به دور شدن از روسیه به عنوان تامین کننده اصلی انرژی را اعلام کرده است.

همچنین انتظار می‌رود تولید صنعتی برای منطقه یورو کمتر از چاپ ژوئن باشد که می‌تواند به هزینه‌های ورودی بالاتر و تقاضای پایین‌تر نسبت داده شود که می‌تواند پس‌زمینه نزولی اقتصادی در اروپا را تکرار کند. روز با PPI ایالات متحده (پیش بینی بالاتر) به پایان می رسد و ممکن است به حمایت از USD قوی تر ادامه دهد.

تقویم اقتصادی یورو/دلار آمریکا

تقویم اقتصادی

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه EUR/USD

نمودار روزانه یورو/دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

یورو/دلار آمریکا اقدام قیمت گاوهای نر دارد که ناامیدانه در تلاش برای عقب راندن از بالا هستند روانشناسی 1.0000 منطقه حمایت اما با پتانسیل چاپ صعودی USD از طریق PPI ایالات متحده، یورو در برابر نزولی بیشتر آسیب پذیر است. شمع روزانه فعلی الف فتیله بالایی بلند و اگر شاهد بسته شدن شمع به این شکل باشیم، می تواند به یک یورو ضعیف تر اشاره کند 0.9854 اکتبر 2002 نوسان کم در نظر گرفته شده است.

در کوتاه‌مدت می‌بینم که یورو به طور بالقوه حول ارزش نوسان می‌کند، اما چشم‌انداز بلندمدت به شدت به سمت دلار منحرف می‌شود.

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

داده های احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند بر یورو/دلار آمریکا، با 67% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم که منجر به یک سوگیری محتاطانه کوتاه مدت می شود.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 15% -21٪ 0%
هفتگی -15% 13% -7٪

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas





منبع