یورو همچنان بالاست زیرا دلار آمریکا در آستانه میان مدت به حاشیه رفته است. EUR/USD بالاتر؟


یورو، یورو/دلار آمریکا، دلار آمریکا، میان مدت، نفت خام، طلا، RBNZ، Orr – نقاط صحبت

  • حمایت از یورو در حال حاضر دست نخورده باقی مانده است، اما دلار آمریکا می تواند تقویت خود را از سر بگیرد
  • میان مدت ها ممکن است باعث نوسانات در سراسر بازارها شود، اما CPI ایالات متحده نیز در کانون توجه قرار خواهد گرفت
  • اگر دلار آمریکا دوباره صعود خود را به دست آورد، آیا EUR/USD روند نزولی خود را از سر خواهد گرفت؟

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

یورو در برابر دلار آمریکا از روز جمعه گذشته پس از آمارهای مطلوب دیروز و پیش از انتخابات میان دوره ای امروز، افزایش یافته است.

داده‌های مشاغل سوئیس و ارقام تولید صنعتی آلمان به تقویت یورو/دلار آمریکا در نزدیکی نیویورک کمک کرد و این افزایش تا کنون در نشست آسیایی حفظ شده است.

انتخابات میان دوره ای ایالات متحده امروز برگزار می شود و بازار برای سرفصل هایی آماده است که ممکن است از نتایج اولیه ناشی شود.

علیرغم اینکه بازدهی خزانه داری که چند واحد پایه در تجارت آمریکای شمالی اضافه کرد و امروز چند واحد دیگر در آسیا به دنبال داشت، دلار آمریکا همچنان در پایین ترین حد خود باقی می ماند. اسکناس 10 ساله بنچمارک دوباره بالای 4.20 درصد بازدهی دارد.

طلا از اوج روز دوشنبه کاسته شده و زیر 1670 دلار آمریکا معامله می شود. نفت خام به طور مشابه از بالاترین قیمت دیروز عقب نشینی کرده است و قراردادهای آتی WTI و برنت در زمان انتشار حدود یک سوم درصد کاهش یافته است.

سهام APAC با ASX 200 استرالیا و Nikkei 225 ژاپن در سبز مخلوط شدند در حالی که شاخص هانگ سنگ هنگ کنگ و CSI 300 سرزمین اصلی چین جایگاه خود را از دست دادند. قرنطینه های بیشتر مرتبط با کووید-19 در چین به دلیل ضعف در بورس آنها دیده شده است.

آدریان اور، رئیس بانک مرکزی نیوزلند برای 5 سال دیگر به عنوان رئیس بانک منصوب شد. RBNZ اولین محرک در بین بانک های مرکزی جهانی در چرخه انقباض فعلی بود.

نظرسنجی RBNZ از انتظارات تورمی دو ساله امروز به بالاترین سطح خود از سال 1991 رسید و به 3.62 درصد رسید. بازار به سمت افزایش 75 واحدی به نرخ هدف RBNZ در نشست اواخر این ماه تمایل دارد.

با نگاهی به آینده، فروش خرده فروشی اتحادیه اروپا به پایان رسیده است و چندین بانک مرکزی در حال عبور از سیم ها هستند. توماس جردن، رئیس بانک ملی سوئیس، ارشدترین بانکداری است که صحبت می کند.

میان‌دوره‌های ایالات متحده تحت نظر قرار خواهند گرفت، اما بازار مشتاقانه منتظر داده‌های روز پنج‌شنبه CPI ایالات متحده خواهد بود.

تقویم کامل اقتصادی را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه معامله EUR/USD

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

یورو در روند صعودی اخیر خود امروز متوقف شده است، با مقاومت احتمالی بیشتر در نقطه شکست 1.0090 که درست زیر اوج اخیر 1.0094 است.

رالی اخیر شاهد حرکت قیمت بالاتر از میانگین متحرک ساده 10، 21، 34 و 55 روزه (SMA) بوده است. یک دوره تثبیت بالاتر از این SMAها ممکن است شاهد مثبت شدن همه گرادیان های روی آنها باشد که می تواند نشان دهنده حرکت صعودی در حال تکامل باشد.

پشتیبانی می تواند در پایین ترین سطح قبلی در 0.9730، 0.9705، 0.9632 و 0.9536 باشد.

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

لطفا از طریق دانیال تماس بگیرید @DanMcCathyFX در توییتر





منبع