چشم انداز USD/JPY به دلیل عدم دفاع از محدوده بازگشایی ماهانه مختل شده است


نقاط صحبت ین ژاپن

USD/JPY به پایین ترین حد ماهانه (145.31) معامله می شود، زیرا نتوانسته است پیشرفت را پس از تصمیم فدرال رزرو حفظ کند، و نرخ ارز ممکن است در روزهای آینده با کاهش بیشتری روبرو شود زیرا نتوانست از محدوده باز شدن ماه نوامبر دفاع کند. .

توصیه شده توسط دیوید سانگ

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

چشم انداز USD/JPY به دلیل عدم دفاع از محدوده بازگشایی ماهانه مختل شده است

USD/JPY در بحبوحه ضعف اخیر در بازدهی خزانه داری، مجموعه ای از اوج و پایین های پایین تر از هفته گذشته را گسترش می دهد و نرخ ارز ممکن است در روزهای آینده با اصلاح بیشتری مواجه شود زیرا افزایش 261 هزار نفری حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) کار چندانی انجام نمی دهد. برای تقویت حدس و گمان برای افزایش ۷۵ واحدی دیگر نرخ بهره فدرال رزرو.

منبع: CME

با توجه به CME FedWatch Tool، فعالان بازار بیش از 50 درصد شانس افزایش نرخ بهره در دسامبر را برای 50 واحد واحد قیمت گذاری می کنند و باید دید که آیا کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) رویکرد خود را در آخرین جلسه خود برای سال 2022 تغییر خواهد داد یا خیر. به عنوان رئیس جروم پاول تکرار می‌کند که در برخی مواقع، «از آنجایی که به سطح نرخ‌های بهره نزدیک می‌شویم که برای کاهش تورم به هدف 2 درصدی ما به اندازه کافی محدودکننده است، سرعت افزایش را کاهش دهیم مناسب خواهد بود».

تا آن زمان، USD/JPY ممکن است با تصحیح بزرگ‌تری مواجه شود، زیرا به نظر می‌رسد در پی تلاش ناموفق برای آزمایش بالاترین قیمت ژوئیه 1990 (152.25) در حال تغییر مسیر است و چاپ داده‌های تازه از ایالات متحده ممکن است نرخ ارز را تحت فشار نگه دارد. پیش بینی می شود که شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) کاهش تورم را نشان دهد.

پیش‌بینی می‌شود که به‌روزرسانی دفتر آمار کار (BLS) هم سرفصل و هم کاهش قیمت اصلی CPI ایالات متحده را در ماه اکتبر نشان دهد، و نشانه‌هایی از کاهش فشار قیمت‌ها ممکن است روی USD/JPY کشیده شود زیرا این امر بر کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) فشار می‌آورد. ) برای پایان دادن به چرخه پیاده روی.

به نوبه خود، USD/JPY ممکن است دیگر به شیب مثبت SMA 50 روزه (145.24) پاسخ ندهد، اگر برای اولین بار از ماه اوت به پایین‌تر از میانگین متحرک حرکت کند، در حالی که به نظر می‌رسد شیب در تمایل خرده‌فروشی همچنان ادامه دارد. این جفت در بیشتر سال به طور خالص کوتاه بوده است.

گزارش IG Client Sentiment (IGCS) نشان می‌دهد که 35.12 درصد معامله‌گران در حال حاضر دلار/JPY خالص هستند، با نسبت معامله‌گران کوتاه به بلند مدت 1.85 به 1.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 3.90 درصد و نسبت به هفته گذشته 18.66 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 3.49 درصد و نسبت به هفته گذشته 6.86 درصد کاهش داشته است. جهش در سود خالص به کاهش رفتار ازدحام کمک کرده است زیرا 31.89% معامله گران هفته گذشته دلار آمریکا/JPY خالص بودند، در حالی که کاهش در موقعیت خالص فروش در حالی رخ می دهد که نرخ ارز به پایین ترین حد ماهانه (145.31) معامله می شود. ).

با توجه به آنچه گفته شد، در صورتی که به‌روزرسانی شرط‌بندی را برای افزایش کمتر نرخ بهره فدرال رزرو افزایش دهد، کاهش بیشتر CPI ایالات متحده ممکن است منجر به کاهش بیشتر دلار/ین شود، اما عدم حرکت به زیر میانگین متحرک ممکن است نرخ ارز را در ماه اکتبر نگه دارد. در حالی که نشانگر همچنان یک شیب مثبت را منعکس می کند.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

احساسات بازار

توصیه شده توسط دیوید سانگ

نمودار روزانه نرخ USD/JPY

منبع: نمای معاملاتی

  • USD/JPY به پایین ترین حد ماهانه جدید (145.31) معامله می شود، زیرا مجموعه ای از اوج و پایین های پایین تر از هفته گذشته را گسترش می دهد، و نرخ ارز ممکن است دیگر به شیب مثبت SMA 50 روزه (145.24) پاسخ ندهد. زیر میانگین متحرک برای اولین بار از ماه اوت.
  • شکستن/بستن به زیر 144.10 (100% انبساط) ممکن است USD/JPY را به سمت پایین ترین سطح اکتبر (143.53) سوق دهد، با حرکت به زیر دستگیره 143.00 (423.6% انبساط) منطقه 141.70 (161.8% گسترش) را در رادار بازگرداند.
  • با این حال، USD/JPY ممکن است به ردیابی محدوده اکتبر ادامه دهد، اگر بتواند بالاتر از میانگین متحرک باقی بماند، با حرکت بالاتر از اوج 1998 (147.67) که حداکثر ماهانه (148.83) را در رادار به ارمغان می آورد.

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

توصیه شده توسط دیوید سانگ

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع