چشم انداز تورمی استرالیا دلیلی برای نگرانی


AUD/USD تجزیه و تحلیل و نکات صحبت

  • PMI چین قادر به تغییر دادن گاوهای AUD نیست.
  • خرده‌فروشی استرالیا به شرط‌بندی‌ها برای تصمیم‌گیری نرخ RBA فردا می‌افزاید.
  • AUD/USD در برزخ در انتظار محرک اساسی.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پیشینه اساسی دلار استرالیا

داده‌های تورم هفته گذشته استرالیا با ارقام خرده‌فروشی در اوایل صبح امروز (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید) منعکس شد که نشانه‌های کمی از مهلت را از نقطه نظر هزینه نشان می‌دهد. مصرف‌کنندگان استرالیایی عادت‌های خرج کردن خود را حفظ می‌کنند و به قیمت‌های بالاتر می‌افزایند که بانک مرکزی استرالیا (RBA) را قبل از تصمیم‌گیری فردا در مورد نرخ بهره در موقعیت ناخوشایندی قرار می‌دهد.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

تقویم اقتصادی

image1.pngimage2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

قیمت گذاری در بازار پول تقریباً نشان می دهد 30bps با این حال، برای اطلاعیه فردا مورد علاقه است 50bps به نظر من پیاده روی از روی میز نیست. اگرچه ترس از رکود اقتصادی و کندی اقتصاد چین همانطور که اوایل صبح امروز فاش شد (مطالب انقباضی در PMI تولید و خدمات)، تورم باید کاهش یابد. در شرایط عادی، AUD واکنش نامطلوبی به داده‌های چین همراه با دلار قوی‌تر این دوشنبه نشان می‌داد، اما این واقعیت که دلار استرالیا در برابر دلار آمریکا بالاتر معامله می‌شود، تمایل بازارها را به سمت تصمیم‌گیری نرخ فردا برجسته می‌کند.

احتمالات نرخ بهره RBA

image3.png

منبع: Refinitiv

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه AUD/USD

image4.png

نمودار تهیه شده توسط Warren Venketas، IG

قیمت روزانه AUD/USD در حال حاضر در هفته های گذشته با نوسان بالا در حال آزمایش است 0.6413 که در اهمیت خود به عنوان یک سطح کلیدی رشد کرده است. منتهی به اعلام RBA، من انتظار زیادی از نوسانات قیمت در شرایط فعلی ندارم. شاخص قدرت نسبی (RSI) عدم تصمیم گیری بازارها را بیان می کند که این شاخص نه صعودی و نه حرکت نزولی را ترجیح می دهد. تصمیم فردا کاتالیزور اساسی مورد نیاز برای ارائه برخی سوگیری جهت‌دار در کوتاه‌مدت با یک بیانیه جنگ‌طلبی که احتمالاً به چالش کشیدن 0.6500 یک بار دیگر کنترل روانشناختی در حالی که یک رهاسازی کبوتر می‌تواند جرقه‌ای برای فروش باشد 0.6200.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • EMA 100 روزه (زرد)
  • EMA 0.6500/50 روزه (آبی)
  • 0.6413

سطوح پشتیبانی کلیدی:

  • EMA 20 روزه (بنفش)
  • 0.6200

داده های احساسات مشتری IG: صعودی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند در AUD/USD، با71% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند. در DailyFX ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه منجر به یک سوگیری صعودی کوتاه‌مدت می‌شود.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع