مقاومت چند هفته ای آزمایش نفت خام در چشم انداز مثبت چین


قیمت نفت، نمودار و تحلیل

  • رشد چین تقاضا برای نفت را افزایش می دهد.
  • چشم انداز فنی نفت نیز مثبت به نظر می رسد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی روغن Q1 با نام تجاری جدید ما را ببینید

چین دیروز ارقام رشد بهتر از حد انتظار در ماه دسامبر را گزارش کرد و این افکار را برانگیخت که یکی از بزرگترین موتورهای رشد جهان ممکن است به سمت دنده بالاتر حرکت کند. در حالی که داده ها هنوز به شدت پایین تر از سه ماهه قبل بود، تولید ناخالص داخلی، فروش خرده فروشی و تولید صنعتی همگی با حاشیه مناسبی بالاتر از انتظارات تحلیلگران بودند. معکوس کردن سیاست کووید صفر این کشور این افکار را برانگیخته است که با کاهش اختلالات زنجیره تامین، فعالیت اقتصادی در سراسر جهان افزایش خواهد یافت.

image1.png

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

توصیه شده توسط Nick Cawley

مبانی تجارت برک آوت

چشم انداز فنی نفت با صعود از 72 دلار در هر بشکه مثبت به نظر می رسد. سطح تولید رشته ای از پایین ترین و بالاترین بالاتر. نفت همچنین برای اولین بار در دو ماه گذشته به بالاتر از میانگین متحرک 20 و 50 روزه بازگشته است. نشانگر CCI یک سیگنال خرید بیش از حد چشمک می زند و اگر بازار بخواهد جلوتر حرکت کند، باید به سمت پایین تر حرکت کند. پشتیبانی کوتاه مدت معقولی تا 77.70 دلار در هر بشکه وجود دارد. و اگر این حفظ شود، مقاومت فعلی حدود 81.50 دلار در هر بشکه است. احتمال شکسته شدن وجود دارد

نمودار قیمت روزانه نفت خام ایالات متحده – 18 ژانویه 2023

image2.png

نفت خام آمریکا:اطلاعات معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 57.27 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 1.34 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 2.66 درصد کمتر از دیروز و 24.68 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که این تعداد. نت شورت معامله گران نسبت به دیروز 11.36 درصد و نسبت به هفته گذشته 71.20 درصد افزایش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران دارای سود خالص هستند نشان می‌دهدروغن– قیمت نفت خام آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که نفت فعلی – علیرغم این واقعیت که معامله گران به صورت خالص باقی می مانند، روند قیمت نفت خام ایالات متحده ممکن است به زودی افزایش یابد.

نظر شما در مورد روغن – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع