دلار آمریکا چشم به بهترین عملکرد 2 هفته از سپتامبر، چشم در مقاومت


دلار آمریکا، DXY، شرط های معاملات سقف بدهی، مطالبات بیکاری – جلسه توجیهی:

  • دلار آمریکا در مسیر برای بهترین سود 2 هفته ای از سپتامبر
  • شرط بندی سقف بدهی، داده های ادعای بیکاری تقاضا را افزایش داد
  • روند صعودی DXY پس از حذف SMA 100 روزه در کانون توجه قرار گرفت

توصیه شده توسط دانیل دوبروفسکی

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

با افزایش بازدهی خزانه داری، دلار آمریکا دوباره در کانون توجه قرار گرفت

دلار آمریکا روز پنجشنبه افزایش یافت و روند پیروزی های اخیر را افزایش داد. در طول 2 هفته گذشته، شاخص دلار DXY حدود 2.2٪ افزایش یافته است. این بهترین عملکرد 10 روزه از سپتامبر 2022 است. اجازه دهید نگاهی دقیق‌تر به 24 ساعت گذشته و آنچه در پایان هفته داشته باشیم بیندازیم.

جای تعجب نیست که بازدهی خزانه داری 2 ساله در 2 هفته گذشته بیش از 8.5 درصد افزایش یافته است که بهترین عملکرد را در چنین دوره ای از سپتامبر 2022 نیز به ثبت رسانده است. افزایش بازده اوراق قرضه کوتاه مدت را می توان نشانه ای از افزایش اعتماد به اقتصاد آمریکا دانست.

در طول جلسه روز پنجشنبه وال استریت، گزارش‌ها حاکی از آن است که نمایندگان کنگره در کنگره در حال ایجاد طرح‌هایی برای رأی‌گیری در کوتاه‌مدت به یک توافق دو حزبی برای افزایش سقف بدهی هستند و در را برای جلوگیری از نکول باز می‌کند.

در همین حال، داده های به موقع در مورد بازار کار نشانه هایی از بهبود را نشان داد. ادعاهای اولیه بیکاری در هفته گذشته به طور غیرمنتظره ای به 242 هزار کاهش یافت. اقتصاددانان چشمگیر افزایش 251 هزار نفری بودند. با این حال، هر دو اعداد کمتر از +264k چاپ قبلی هستند.

در نتیجه، بازارهای مالی به کاهش نرخ کوتاه مدت از سوی فدرال رزرو در بحبوحه بازار کار همچنان فشرده و تورم زیربنایی چسبنده ادامه دادند. از چهارشنبه گذشته، تقریباً 2 کاهش نرخ بهره در مدت یک سال از دورنما حذف شد.

به همین دلیل است که دلار آمریکا افزایش یافته است. در 24 ساعت باقی مانده، همه نگاه ها به سخنرانی رئیس جروم پاول و رئیس سابق برنانکی در طول یک پانل سیاست معطوف می شود. اگر اولی به کاهش نرخ کوتاه مدت فدرال رزرو ادامه دهد، دلار می تواند به افزایش چشمگیر خود شتاب بیشتری بدهد.

تحلیل فنی دلار آمریکا

در نمودار روزانه، DXY از میانگین متحرک ساده 100 روزه (SMA) عبور کرده است. که بالاترین نرخ 105.88 مارس را آشکار کرده است. با توجه به تایید صعودی، این می تواند دری را برای افزایش در کوتاه مدت باز کند. پشتیبانی کلیدی محدوده 100.82 – 101.79 در زیر است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

نمودار روزانه DXY

نمودار روزانه DXY

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل دوبروفسکی، استراتژیست ارشد DailyFX.com





منبع