بایننس با خرید FTX موافقت کرد و رقیب خود را نجات داد تا حفره نقدینگی را ببندد


بیشترین خوانده شده: بیت کوین (BTC) به دلیل FTX و بایننس اسپات به احساسات بازار سقوط می کند

دارایی‌های دیجیتال در اوایل معاملات روز سه‌شنبه به دلیل گمانه‌زنی‌ها درباره ورشکستگی صرافی ارزهای دیجیتال FTX زیان‌های سنگینی را متحمل شدند. به دنبال گزارش‌هایی مبنی بر اینکه شرکت Sam Bankman-Fried به دلیل تضعیف سریع ترازنامه، پردازش برداشت‌ها در بلاک چین را متوقف کرده است، صبح امروز شایعات تشدید شد.

هیچ چیزی قبل از ساعت 11:00 صبح به وقت شرقی تأیید نشده بود، اما فروش وحشت به سرعت در فضا افزایش یافت و بیت کوین و اتریوم را به ترتیب بیش از 6 و 9 درصد کاهش داد. سهام مرتبط با کریپتو نیز ضربه سنگینی را متحمل شدند، به طوری که Coinbase Global (COIN) 12٪ و MicroStrategy (MSTR) حدود 17٪ در نقطه ای قبل از ظهر سقوط کردند.

تا زمانی که نگرانی‌های نقدینگی FTX برطرف نشود و نادیده گرفته شود، احتمالاً احساسات بهبود نخواهد یافت، اما اگر شایعات صحت داشته باشند، فروش می‌تواند در بحبوحه نگرانی‌های بی‌ثباتی صنعت بدتر شود، در زمانی که چرخه تهاجمی فدرال رزرو به کاهش ریسک اشتها ادامه می‌دهد.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی بیت کوین رایگان خود را دریافت کنید

به روز رسانی

بعد از اینکه Bankman-Fried از طریق توییتر فاش کرد که بر سر یک تراکنش استراتژیک با Binance برای فروش FTX به توافق رسیده است، وضعیت تغییری غیرمنتظره پیدا کرد. شرایط فاش نشده است، اما این اعلام مطمئناً مانند یک کمک مالی در آخرین لحظه در میان بحران نقدینگی به نظر می رسد.

بایننس تمام بدهی های مربوط به FTX را جذب می کند، اما صرافی بزرگتر باید مطمئن باشد که می تواند سوراخ را ببندد، در غیر این صورت نمی توانست به رقبا کمک کند. در هر صورت، به نظر می رسد ادغام صنعت مورد استقبال بازار قرار گرفته است، زیرا ارزهای رمزپایه به دور کامل رسیده اند و بیشتر زیان های جلسه را از بین برده اند.

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع