پیش‌بینی‌شده سهام EIA از محدوده معاملاتی فعلی برخوردار است


تجزیه و تحلیل نفت خام (WTI و نفت انگلستان).

  • انتظار می رود ذخایر هفتگی نفت خام EIA افزایش بیشتری پیدا کند و قیمت ها را تحت تاثیر قرار دهد
  • نفت WTI با افزایش اخبار مربوط به کاهش تولید، محدوده معاملات را تقویت می کند
  • نزدیک شدن نفت خام برنت به راس یک الگوی مثلث متقارن
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

انتظار می رود ذخایر نفت بیشتر شود، با توجه به قیمت ها

پیش‌بینی می‌شود که ذخایر نفت خام آمریکا با افزایش قابل توجه ذخیره‌سازی نفت در هفته گذشته، حتی بیشتر شود. افزایش قابل توجهی در ذخایر نفت از ابتدای نوامبر 2022 وجود داشته است که ممکن است نشانه کاهش تقاضای نفت باشد زیرا فدرال رزرو همچنان به محدود کردن شرایط مالی در نیمه دوم سال ادامه می دهد.

تغییرات سهام هفتگی نفت خام EIA

image1.png

منبع: Refinitiv تهیه شده توسط ریچارد اسنو

صورتجلسه دیروز FOMC، در حالی که به‌روزرسانی شد، زیرا پس از آن، کار (NFP) و چاپ اقتصادی (خدمات ISM) داشتیم، اما همچنان این پیام را ادامه می‌دهد که فدرال رزرو ادامه افزایش نرخ‌ها را علی‌رغم پذیرش «فرایند کاهش تورم آغاز شده» مناسب می‌داند. شرایط مالی محدودتر و رشد ضعیف جهانی تأثیر مستقیمی بر تقاضا برای این کالا دارد.

داده‌های موجودی نفت خام EIA ایالات متحده (16:00) GMT

image2.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DailyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

تجزیه و تحلیل نفت خام WTI

WTI به تجارت در این محدوده تجاری گسترده تر که از دسامبر سال گذشته توسعه یافته است، ادامه می دهد. این محدوده در حدود 82.50 دلار و 70 دلار ظاهر شده است. پس از کاهش بیش از 2 دلاری دیروز، پس از گزارش روسیه مبنی بر اینکه برنامه های کاهش 500 هزار بشکه ای صادرات نفت از بنادر غربی خود به میزان 25 درصد در ماه مارس، احتمالاً تا 25 درصد افزایش می یابد، معاملات WTI اندکی افزایش یافت. به طور ضمنی، عرضه محدودتر از قیمت نفت حمایت می کند، حتی اگر در کوتاه مدت باشد.

حمایت در نقطه میانی خشن بازه 67 تا 72 دلار «بازسازی SPR» در 70 دلار، با مقاومت 82.50 دلار باقی مانده است. سطح بهره بلندمدت 77.40 دلار می تواند به عنوان معیاری برای حرکت به سمت مقاومت یا نشانه ای از افت دیگر به سمت حمایت استفاده شود.

نمودار روزانه نفت خام WTI

image3.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

مبانی تجارت محدوده

تجزیه و تحلیل نفت خام برنت (نفت انگلستان).

نفت خام برنت وضعیت فنی کمی متفاوت دارد و بیشتر شبیه یک الگوی مثلث متقارن است – معمولاً یک الگوی خنثی. در حالی که الگوی مثلث می تواند در هر جهتی حل شود، این الگو اگر اغلب با توجه به روند قبلی در نظر گرفته شود، که البته روند نزولی بود که پس از مارس 2022 ایجاد شد.

با نزدیک شدن سریع قیمت به اوج خطوط همگرای حمایت و مقاومت، معامله گران باید به حمایت و مقاومت توجه کنند. حمایت همچنان در خط روند صعودی و پس از آن منطقه حمایت در حدود 76 دلار باقی می‌ماند، در حالی که مقاومت همچنان خط روند نزولی با شکست احتمالی که منطقه مقاومت 89 دلار را مورد توجه قرار می‌دهد، باقی می‌ماند. مطابق با اندیکاتور MACD، مومنتوم به سمت پایین به نظر می رسد.

نمودار روزانه نفت انگلستان

image4.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع