هفته آینده FX – 5 رویداد برتر: نرخ تورم چین، آلمان، ایالات متحده؛ انتخابات میان دوره ای ایالات متحده؛ تولید ناخالص داخلی انگلستان


نمای کلی هفته آینده FX:

  • در روزهای آتی، با گزارش هایی از چین، آلمان، مکزیک و ایالات متحده، تمرکز مجددی بر داده های تورم جهانی خواهیم داشت.
  • نتیجه انتخابات میان دوره ای آمریکا در روز سه شنبه می تواند مسیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را در چند ماه آینده رقم بزند.
  • ارقام تولید ناخالص داخلی بریتانیا که اواخر هفته منتشر می شود، احتمالاً تصویر تیره ای را برای پوند انگلیس ترسیم می کند.

شروع می شود در:

اکنون زندگی کنید:

14 نوامبر

( 14:11 GMT )

دوشنبه، 14 نوامبر برای هفته آینده بازارهای آینده: جلسه استراتژی معاملات ریسک رویداد به من بپیوندید

هفته پیش رو بازارها: استراتژی معاملات ریسک رویداد

برای وبینار ثبت نام کنید

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

وبینار به پایان رسید

برای هفته کامل پیش رو، لطفا از تقویم اقتصادی DailyFX.

8/11 سه شنبه | تمام روز | انتخابات میان دوره ای USD

انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا روز سه‌شنبه برگزار می‌شود و در حالی که ممکن است تا چند روز پس از آن آمار نهایی مشخص نباشد، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که جمهوری‌خواهان به احتمال زیاد کنترل مجلس نمایندگان و احتمالاً سنا را نیز در دست خواهند گرفت. با حضور یک دموکرات در کاخ سفید، چنین نتیجه‌ای به منزله بازگشت بن‌بست به واشنگتن، دی سی است. به عنوان تنها بازی در شهر

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

مقدمه ای بر تجارت اخبار فارکس

9/11 چهارشنبه | 01:30 GMT | گزارش تورم CNY (CPI) (اکتبر)

دولت چین هنوز به استراتژی صفراوی کووید (COVID) خود پایان نداده است، زیرا ثابت شده است که مانع مهمی برای اقتصاد چین برای بیشتر سال 2022 است. با این حال، تسهیل پولی توسط بانک خلق چین و افزایش حمایت مالی منجر به یک سه ماهه قوی تر شد. 22 گزارش تولید ناخالص داخلی چین بیش از حد انتظار، نشان می‌دهد که دومین اقتصاد بزرگ جهان هنوز هم رشد متوسطی را تجربه می‌کند که می‌تواند پس از پایان یافتن کووید به صفر به سرعت شتاب بگیرد. نرخ تورم ماه اکتبر چین (CPI) بدون تغییر در + 0.3% متر در متر و +2.4% سالانه از +2.8% سالانه در سال است. تا زمانی که کووید صفر به پایان برسد، یوان چین احتمالاً مهلت قابل توجهی نخواهد یافت.

10/11 پنجشنبه | 13:30 GMT | گزارش تورم USD (CPI) (اکتبر)

گزارش تورم آتی اکتبر ایالات متحده (شاخص قیمت مصرف کننده) ممکن است نور امیدی را ارائه دهد که اوج تورم در آینه دید عقب باقی می ماند. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ نیوز، ارقام تورم سرفصل ایالات متحده در + 0.6% در متر از 0.5% m/m و + 8% سالانه از +8.2% سالانه قرار دارند، در حالی که انتظار می‌رود نرخ تورم اصلی در + 0.5% m/m از +0.6% m/m و +6.6% سالی در سال از +6.3% سالی در سال. دور دیگری از خوانش های سرسختانه می تواند شانس افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را تقویت کند که در پی گزارش مشاغل آمریکا در اکتبر کاهش یافت، که اگرچه خبر خوبی برای دلار آمریکا بود، اما احتمالاً برای سهام و قیمت طلا در ایالات متحده صدق نمی کند.

توصیه شده توسط کریستوفر وکیو، CFA

چگونه FX را با استراتژی معاملاتی سهام خود معامله کنید

11/11 جمعه | 07:00 GMT | یورو گزارش تورم آلمان (HICP) (اکتبر F)

بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا ممکن است به اندازه‌ای که در تابستان از آن می‌ترسید، بحران انرژی را کاهش ندهد، اما فشارهای قیمتی همچنان بیداد می‌کند. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ، ارقام تورم سرفصل آلمان (HICP) 0.9+ درصد در مترمربع از 1.9+ درصد در مترمربع و 10.4+ درصد سالانه از 10 درصد سالانه +10. در حالی که این ممکن است منجر به برخی گمانه‌زنی‌های اولیه مبنی بر تمایل بانک مرکزی اروپا به افزایش بیشتر نرخ‌ها شود، محیط رشد نامطلوب برای منطقه یورو به زودی باعث می‌شود که بانک مرکزی اروپا از مسیر بانک انگلستان پیروی کند، به موجب آن بانک مرکزی پیشنهاد می‌کند که نرخ بهره افزایش نخواهد یافت. به اندازه انتظار بازارها در سال 2023.

11/11 جمعه | 07:00 GMT | تولید ناخالص داخلی پوند (سپتامبر، سه ماهه)

اقتصاد بریتانیا به کند شدن ادامه می‌دهد – و این قبل از انفجار بازار طلاکاری بریتانیا است که نخست‌وزیر سابق بریتانیا، لیز تراس را مجبور به کناره‌گیری کرد. بر اساس نظرسنجی بلومبرگ، تولید ناخالص داخلی بریتانیا در سه ماه منتهی به سپتامبر ۰.۵- درصد کاهش یافته است. همچنین انتظار می‌رود تولید ناخالص داخلی بریتانیا از 0.3- درصد در مترمربع به 0.4- درصد و از +2 درصد در سال 0.9+ در سال برسد. بودجه کوچک جدید بریتانیا ممکن است به جلوگیری از عقب نشینی شدیدتر در ماه های آینده کمک نکند زیرا هزینه های دولت کاهش یافته و کاهش مالیات ها لغو شده است. BOE قبلاً نشان داده است که نرخ پایانی آن در سال 2023 احتمالاً کمتر از آنچه قبلاً تخفیف داده شده بود خواهد بود. توسط بازارها، یک باد مخالف واقعی برای پوند بریتانیا که قبلاً تحت محاصره قرار گرفته بود.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





منبع