قیمت نفت پس از رد حمایت افزایش می‌یابد، دلار قوی و ریسک‌های رشد ممکن است افزایش یابد


پیش بینی قیمت نفت

  • قیمت نفت پس از مواجهه با حمایت در منطقه 76.00 دلار / 77.00 دلار افزایش یافت.
  • علیرغم حرکت روز سه‌شنبه، سوگیری فنی برای نفت خام WTI کمی نزولی است
  • به نظر می رسد چشم انداز اساسی برای کالاهای دوره ای رو به وخامت است

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: با افزایش بازدهی، رشد قیمت نفت خام متوقف شد. برای WTI کجا؟

پس از فروش بی‌وقفه در روزهای اخیر، قیمت‌های نفت (WTI) در روز سه‌شنبه با بیش از 2.5 درصد افزایش به 79.00 دلار در هر بشکه رسید، اما با کاهش دارایی‌های ریسکی مانند سهام، اندکی پایین‌تر از بهترین سطح روزانه خود قرار گرفت. فشار در معاملات بعد از ظهر علیرغم حرکت‌های امروزی در مجموعه انرژی، چشم‌انداز کوتاه‌مدت WTI تاریک به نظر می‌رسد، به‌ویژه پس از اینکه سطوح اصلی در دو هفته گذشته باطل شده‌اند.

با نگاهی به نمودار روزانه زیر، می بینیم که معاملات آتی نفت سبک کمتر از میانگین های متحرک 200 روزه، 100 روزه و 50 روزه است و از ژوئن به طور مداوم به بالاترین و پایین ترین حد خود رسیده است. علاوه بر این، قیمت ها به تازگی به زیر خط روند افزایشی دو ساله و اصلاح فیبوناچی 50 درصدی رالی نوامبر 2020/مارس نزدیک به مرز 82.00 دلار رسیده اند و سیگنال های نزولی را تقویت کرده اند.

با وجود احساسات بسیار منفی در وال استریت در بحبوحه افزایش ریسک های رکود و دلار آمریکا در بالاترین سطح چند دهه اخیر، کالاهای ادواری برای بهبودی بزرگ به زودی تلاش خواهند کرد. در حالی که درست است که بازار فیزیکی نفت به دلیل عدم تعادل عرضه و تقاضا در تنگنا قرار دارد، تجارت کاغذ در برخی مواقع در تنظیم لحن و دیکته کردن روند برای دارایی مورد نظر قدرتمندتر است.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

ممکنه خوشت بیاید: 8 واقعیت شگفت انگیز نفت خام که هر معامله گر باید بداند

با نگاهی به آینده، چندین سطح فنی وجود دارد که معامله گران باید در روزها و هفته های آینده برای راهنمایی های احتمالی در مورد جهت بازار مراقب باشند. از نظر پشتیبانی، به نظر می رسد اولین منطقه ای که باید در نظر گرفته شود، باند 76.00/77.00 دلار باشد. اگر فروشندگان موفق به شکستن این کف شوند، فشار نزولی می تواند تسریع شود و راه را برای افت به 75.00 دلار هموار کند. در صورت ضعف بیشتر، تمرکز به سمت 61.80 دلار تغییر می کند، یعنی 61.8% اصلاح حرکت مورد بحث در بالا.

از سوی دیگر، اگر خریداران کاهش قیمت و معامله‌گران تاکتیکی دوباره وارد عمل شوند و یک برگشت صعودی ایجاد کنند، مقاومت اولیه در 82.00 دلار ظاهر می‌شود. اگر قیمت‌ها از این مانع عبور کنند، علاقه خرید می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد و شرایط مناسبی را برای پیشرفت به سمت سقف 85 دلار ایجاد کند.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -2٪ 13% 1%
هفتگی 5% -25٪ -3٪

نمودار فنی قیمت نفت خام

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار نفت WTI با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع