قیمت نفت خام در آسیا با افزایش ارزش دلار آمریکا ثابت است. آیا WTI پایین‌ترین قیمت را ایجاد می‌کند؟


نفت خام، دلار آمریکا، فدرال رزرو، اوراق خزانه، منحنی، عقب ماندگی – نکات صحبت

  • خام oقیمت ها به نظر می رسد که تحت فشار یک دلار قوی قرار دارد
  • بازده اوراق قرضه خزانه داری به دلیل داده های قوی مشاغل ایالات متحده افزایش یافته است
  • همه چشم ها روی CPI این چهارشنبه.دبلیوبیمار یک غافلگیری از بالا، مشاهده اوج گرفتن دلار، غرق شدن WTI?

نفت خام WTI امروز پس از رسیدن به پایین ترین سطح 6 ماهه 87.01 دلار آمریکا در حالی که دلار آمریکا در سراسر جهان حمایت کرد، امروز در آسیا بهبود کمی داشت.

داده های شرکت فناوری انرژی بیکر هیوز نشان داد که سکوهای نفتی فعال در ایالات متحده در هفته گذشته کاهش یافته است. در مقایسه با 387 سکوی نفتی فعال در سال گذشته، 7 دکل کاهش یافت و به 598 دکل رسید.

بازارهای آسیایی هفته را نسبتاً خاموش آغاز کرده اند، زیرا پیامدهای حاصل از داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در روز جمعه همچنان در حال هضم شدن است. داده ها نشان می دهد که 528 هزار شغل در ماه جولای در مقابل پیش بینی 250 هزار شغل اضافه شده است.

اوراق خزانه داری با توجه به این گزارش به شدت فروختند، به طوری که اسکناس یک ساله اکنون نزدیک به 3.30% بازدهی داشته است. بیشترین بازدهی از سال 2001 تاکنون.

این معکوس ترین معکوس از زمان خرابی فناوری در سال 2000 بوده است.

مری دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو، سخنان تندروانه بانک مرکزی را در آخر هفته تکرار کرد و گفت که فدرال رزرو در مبارزه با تورم به هیچ وجه عمل نکرده است.

او گفت که افزایش 50 امتیازی در جلسه اواخر سپتامبر آنها مورد اصلی او بود و داده‌های دریافتی از نزدیک بررسی خواهند شد. این هفته چهارشنبه شاهد CPI و PPI در ایالات متحده خواهیم بود.

سهام چین و هنگ کنگ علیرغم مازاد تجاری 101 میلیارد دلاری آمریکا که بهتر از پیش بینی شده بود، کاهش یافت. این به پشتوانه صادرات قوی‌تر از حد انتظار است اما واردات کمتر از تخمین‌ها است.

این امر شرایط نرم اقتصادی داخلی در چین را در مقابل سایر نقاط جهان که در دوران پس از همه گیری در حال باز شدن است، نشان می دهد. قرنطینه در منطقه تفریحی هاینان باعث شده است 80 هزار گردشگر نتوانند به خانه برگردند. بخش املاک نیز همچنان اقتصاد چین را آزار می دهد.

دلار استرالیا برای شروع هفته کمی بالاتر است در حالی که طلا در روز دوشنبه نزدیک به 1772 دلار آمریکا ثابت است.

این یک روز داده بسیار سبک برای شروع هفته است. تقویم اقتصادی کامل قابل مشاهده است اینجا.

به روز رسانی تحلیل بازار نفت خام WTI

قیمت WTI همزمان با کاهش قیمت کاهش یافته است. عقب ماندگی زمانی اتفاق می‌افتد که نزدیک‌ترین قرارداد به تسویه حساب گران‌تر از قراردادی باشد که پس از آن قرارداد اول تسویه می‌شود.

این نشان دهنده تمایل بازار برای پرداخت بیشتر برای تحویل فوری، به جای اینکه منتظر بماند، می باشد. با کاهش عقب ماندگی به سطوحی که قبل از حمله روسیه به اوکراین دیده شده بود، ممکن است به کاهش قیمت ها اجازه دهد.

نمودار نفت خام

چارت سازمانی جبازخوانی شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @DanMcCathyFX در توییتر





منبع