قیمت طلا به عنوان شرکت شرط بندی FOMC در معرض خطر است. خرده فروشی ایالات متحده ممکن است باعث سقوط شود


طلا، XUA/USD، شرط‌بندی FOMC، خرده‌فروشی، احساسات مصرف‌کننده – نکات صحبت

  • طلا ممکن است سقوط کند و قیمت‌ها پس از CPI آمریکا زیر سطح 1700 آسیب‌پذیر باشد
  • شرط‌های رو به رشد بازار برای افزایش 100 واحدی نرخ FOMC روی شمش تاثیر می‌گذارد.
  • خرده‌فروشی در ایالات متحده که قرار است روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود، ممکن است کاتالیزوری برای حرکت پایین‌تر باشد

قیمت طلا در جریان معاملات روز چهارشنبه نیویورک به زیر 1700 رسید و فلز زرد را در معرض افت بالقوه شدید قرار داد. داده‌های مربوط به تورم ایالات متحده باعث شد که افزایش نرخ بهره فدرال رزرو افزایش یابد، که از بازدهی کوتاه‌مدت خزانه‌داری و دلار آمریکا حمایت کرد. گزارش خرده‌فروشی ایالات متحده برای ماه اوت که در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ در روز پنجشنبه ارائه می‌شود، و گزارش احساسات مصرف‌کننده دانشگاه میشیگان برای ماه سپتامبر، که قرار است روز جمعه ارائه شود، هفته را کامل می‌کند.

این رویدادها ممکن است برای قیمت‌های شمش کلیدی باشند، زیرا احتمالاً قیمت‌گذاری بازار FOMC را تحت تأثیر قرار می‌دهند. معاملات آتی صندوق های فدرال رزرو منعکس کننده یک در چهار شانس برای افزایش 100 امتیازی نرخ است. اگر این شانس ها افزایش یابد، جذابیت طلا به عنوان یک دارایی کاهش می یابد. فدرال رزرو امیدوار است به یک فرود نرم دست یابد، اما تمرکز آن بر مهار افزایش قیمت ها است. با این حال، یک اقتصاد زیربنایی قوی به کاهش اثرات نرخ‌های بالاتر کمک می‌کند. این به FOMC امکان انعطاف بیشتر می دهد.

با این حال، یک گزارش خرده فروشی قوی تر از حد انتظار احتمالاً برای قیمت طلا خبر ضعیفی خواهد داشت. تحلیلگران انتظار دارند که این رقم نسبت به جولای 0.1 درصد کاهش داشته باشد، اما این به دلیل کاهش قیمت بنزین است. عددی که باید روی آن تمرکز کرد، معیاری است که بنزین و خودروها را مستثنی می‌کند. پیش‌بینی اجماع بلومبرگ افزایش 0.5 درصدی را نسبت به جولای می‌طلبد. در روز جمعه، انتظار می‌رود که شاخص اولیه تمایل مصرف‌کننده میشیگان از 58.2 در ماه اوت به 60.0 افزایش یابد. این نظرسنجی همچنین انتظارات تورمی را نیز در بر می گیرد و برآوردها برای اقدامات یک ساله و 5 تا 10 ساله به ترتیب 4.6 و 2.9 درصد است.

طلا در شرایط سختی قرار دارد حتی اگر این چاپ های اقتصادی تخمین ها را از دست بدهند، زیرا افزایش 75 واحدی در ثانیه فدرال رزرو سناریوی موردی پس از CPI است. این باعث می شود بازدهی خزانه داری حمایت شود و فضای کمی برای قیمت های بالاتر باقی بماند. مسیری که کمترین مقاومت را دارد به سمت پایین تر کج می شود. XAU احتمالاً با افزایش شانس افزایش 100 واحدی در ثانیه سقوط خواهد کرد، با کاتالیزور نزولی که احتمالاً زمانی که معاملات آتی صندوق‌های فدرال رزرو به شانس 50 درصدی برای افزایش نرخ فوق‌العاده برسد، ایجاد شود.

رابط کاربری گرافیکی، نمودار، نمودار خط توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس Westwater، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر





منبع