فدرال رزرو نرخ ها را به میزان یک چهارم افزایش می دهد، سیگنال ها در چرخه پیاده روی متوقف می شوند


نکات کلیدی تصمیمات فدرال رزرو:

  • فدرال رزرو رای به افزایش ۲۵ امتیاز پایه به محدوده ۵.۰۰ تا ۵.۲۵ درصدی می‌دهد، حرکتی که به طور کلی با انتظارات بازار مطابقت دارد.
  • تصمیم برای پیشبرد یک افزایش دیگر بخشی از تلاش‌ها برای بازگرداندن ثبات قیمت است تورم بسیار بالاتر از هدف 2.0 درصدی بانک مرکزی است
  • را FOMC هدایت سیگنال یک مکث در چرخه سفت شدن است

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: قیمت‌های نفت در چرخه‌های اقتصادی به دلیل خطرات اقتصادی چشم‌انداز تقاضا را تیره‌تر می‌کند و کنترل را تحت کنترل دارد

فدرال رزرو امروز یکی از مورد انتظارترین جلسات خود را در چند وقت اخیر به پایان رساند و به اتفاق آرا به افزایش نرخ بهره معیار خود به میزان 25 واحد پایه به محدوده 5.00٪ تا 5.25٪، بالاترین باند و بنابراین محدودترین سیاست از سال 2007 رای داد.

تصمیم فدرال رزرو برای ادامه افزایش مجدد به طور گسترده تا اطلاعیه روز چهارشنبه پیش بینی می شد و بخشی از تلاش های تهاجمی بانک مرکزی برای بازگرداندن ثبات قیمت در اقتصاد است، با تورم کل در 5.0 درصد در ماه مارس، که بسیار بالاتر از بلندمدت است. هدف 2.0 درصد

تصمیم فدرال رزرو در یک نگاه

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

در بیانیه سیاستی، بانک لحن ضعیفی نسبت به رشد داشت و اشاره کرد که فعالیت های اقتصادی در سه ماهه اول با سرعت کمی گسترش یافته است، اما با اظهارنظرهای بدبینانه با نظرات مثبت تر در مورد بازار کار مقابله کرد و تاکید کرد که افزایش شغلی قوی بوده است.

از نظر چشم انداز قیمت مصرف کننده، سیاست گذاران نشان دادند که تورم همچنان در حال افزایش است و کمیته همچنان به ریسک های تورمی توجه زیادی دارد. همچنین تأکید شد که تحولات اخیر مرتبط با بحران بخش بانکی می‌تواند بر فعالیت‌های اقتصادی، استخدام و تورم تأثیر بگذارد.

در مورد سیاست های پولی، FOMC راهنمایی های خود را به گونه ای تنظیم کرد که نشان دهنده توقف در کمپین کوهنوردی باشد، و این زبان را جایگزین زبانی کرد که “برخی سیاست های اضافی ممکن است مناسب باشد” برای “در تعیین میزان مناسب بودن سیاست های اضافی” که بانک در نظر خواهد گرفت. تشدید انباشته سیاست پولی را در نظر بگیرید.

دستورالعمل اصلاح شده نشان می دهد که فدرال رزرو در جلسات آتی معلق خواهد ماند، اما رویکرد وابستگی به داده ها را حفظ خواهد کرد و گزینه های خود را در صورتی که به دلیل شرایط غیرقابل پیش بینی در آینده سخت تر شود، باز نگه می دارد. در هر صورت، پیام ماه مه آشکارا از پیامی که در ماه مارس ارائه شد، بسیار کذب تر است. این باید برای دلار آمریکا در کوتاه مدت نزولی باشد.





منبع