داده های تولید ناخالص داخلی قوی AUD را پس از 50 Bps افزایش RBA افزایش داد


اخبار و تحلیل دلار استرالیا

  • داده های تولید ناخالص داخلی بهتر از حد انتظار افزایش اندکی در دلار استرالیا مشاهده می کند
  • AUD/USD به پایین ترین حد قبل از همه گیری نزدیک می شود زیرا داده های خدمات ایالات متحده به افزایش مداوم فدرال رزرو اشاره می کند
  • AUD/JPY با افزایش اختلاف نرخ بهره سالانه به بالاترین حد خود می رسد

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نحوه معامله AUD/USD

تولید ناخالص داخلی بهتر از حد انتظار افزایش جزئی در AUD مشاهده می کند

تولید ناخالص داخلی استرالیا به تازگی توانسته است از انتظارات 3.5 درصدی عبور کند که به 3.6 درصد بر اساس سالانه رسیده است. مخارج خانوار نسبتا قوی باقی ماند و صادرات شاهد بهبود قابل توجهی در مقایسه با سه ماهه گذشته بود. علاوه بر این، موجودی ها با کاهش مواجه شدند، به این معنی که احتمالاً در سه ماهه جاری به دلیل انباشت موجودی، افزایش می یابد.

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

AUD/USD به پایین ترین سطح قبل از همه گیری در داده های خوش بینانه ایالات متحده می رسد

دلار استرالیا اواخر روز چهارشنبه پس از انتشار داده های مثبت تولید ناخالص داخلی، تلاش کرد تا ضررهای خود را در برابر دلار جبران کند. با توجه به اینکه بانک های مرکزی بزرگ به دنبال کاهش عمدی رشد اقتصادی به منظور کاهش تورم هستند، اعداد قوی تولید ناخالص داخلی دلیلی برای ادامه افزایش در جلسات بعدی – حمایت از دلار استرالیا – است.

با این حال، دلار آمریکا به‌طور باورنکردنی قوی باقی می‌ماند که تحت تاثیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، که همچنان به حمایت از ارز ذخیره جهانی ادامه می‌دهد، تقویت شده است.

AUD/USD پس از نزدیک شدن به سطح قبل از همه گیری 0.6680 مجدداً کاهش یافت. این یک مانع باقی می ماند که احتمالاً در جلسات آینده مجدداً آزمایش می شود. شکست در زیر، سطح 0.6580 آوریل 2020 را باز می کند. نزدیک‌ترین مقاومت احتمالاً آزمایش مجدد خط روند نزولی است که مجموعه‌ای از پایین‌ترین سطح‌های قبلی را در اوایل امسال به هم مرتبط می‌کند.

نمودار روزانه AUD/USD

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 11% -22٪ 2%
هفتگی 42% -36٪ 12%

شروع می شود در:

اکنون زندگی کنید:

27 سپتامبر

( 17:09 GMT )

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

اقدام قیمت معاملاتی

برای وبینار ثبت نام کنید

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

وبینار به پایان رسید

AUD/JPY جدید سالیانه را با اختلاف نرخ گسترده چاپ می کند

با افزایش نرخ بهره جهانی و بازده اوراق قرضه، ین در برابر تعدادی از ارزهای اصلی به کاهش ارزش خود ادامه می دهد. بانک ژاپن (BoJ) متعهد به پایین نگه داشتن هزینه های استقراض دولتی به منظور حمایت از اقتصاد محلی است. BoJ پشت سر سقف 0.25 درصدی اوراق قرضه دولتی 10 ساله ژاپن قرار دارد که بسیار کمتر از بازدهی 3.7 درصدی استرالیا است.

به این ترتیب، دیدن صعود AUD/JPY عجیب نیست. این جفت بالاتر از بالاترین قیمت سالانه 96.90 چاپ شده است و به سطح 97.30 در سال 2015 نزدیک می شود. RSI در حال نزدیک شدن به سطوح بیش از حد خرید است که در جلسات آینده در صورتی که شاهد بازگشت به زیر قلمروی بیش از حد خرید باشیم، کلیدی خواهد بود. اصلاح روند صعودی اخیر به 96.90 یا حتی 94.75 می تواند به عنوان سکوی پرشی برای یک حرکت بالاتر عمل کند زیرا عوامل بنیادی بدون تغییر باقی می مانند. ما همچنان شاهد “فک فک” از سوی BoJ و دولت ژاپن در مورد حرکت های اخیر ین هستیم، اما تاکنون هیچ تعهدی برای مداخله FX یا تشدید سیاست های پولی وجود ندارد.

نمودار روزانه AUD/JPY

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع