با افزایش خرید اوراق قرضه توسط BoJ، ین ژاپن (JPY) در سراسر هیئت مدیره سقوط کرد


دلار آمریکا قیمت و نمودار تحلیل و بررسی

  • بانک مرکزی ژاپن خرید اوراق قرضه JGB را افزایش می دهد.
  • ین ژاپن به طور کلی کاهش می یابد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

ین ژاپن در حال حاضر بدون دوست است و در برابر طیف گسترده ای از ارزها در حال سقوط است زیرا گام بانک مرکزی به خرید اوراق قرضه دولتی در اندازه ادامه می دهد تا نرخ بهره را برای مدت طولانی تری پایین نگه دارد. ین ژاپن در برابر دلار آمریکا در پایین ترین سطح 24 سال اخیر، در برابر دلار کانادا به پایین ترین حد در 14 سال گذشته و در برابر فرانک سوئیس به پایین ترین حد در 7 سال اخیر معامله می شود.

بانک ژاپن (BoJ) – مداخله در بازار ارز

USD/JPY در حال حاضر به بالاترین سطح آگوست 1998 در 147.63 به عنوان هدف صعودی بعدی نگاه می کند.

نمودار قیمت ماهانه USD/JPY

…CAD/JPY به صعود به سمت 125.57 ادامه می دهد…

نمودار قیمت ماهانه CAD/JPY

… در حالی که تنها چیزی که مانع از معامله CHF/JPY در بالاترین سطح 42 سال اخیر می شود، جهش ژانویه 2015 است که زمانی که بانک ملی سوئیس سقف 1.20 سه ساله خود در برابر یورو را کنار گذاشت.

نمودار قیمت سه ماهه CHF/JPY

در حالی که ین ژاپن یکی از انبوه ارزهایی است که تحت تأثیر قدرت دلار آمریکا قرار گرفته است، سیاست پولی این کشور عامل اصلی ضعف ین ژاپن است. بانک مرکزی ژاپن همچنان به پایین نگه داشتن بازده اوراق قرضه ادامه می دهد و در حالی که بانک مرکزی ممکن است گهگاه اعلام کند که به ارزش فعلی ین نگاه می کند، هیچ اقدام مشخصی برای مهار این ضعف انجام نمی دهد. BoJ امروز اعلام کرد که 550 میلیارد ین اوراق قرضه را در عملیات اوراق قرضه معمولی خود خریداری خواهد کرد که از سطح قبلی 500 میلیارد ین است، زیرا به دنبال حفظ بازده اوراق قرضه 10 ساله زیر 0.25 درصد است. تا زمانی که BoJ سیاست های پولی را بسیار سست نگه دارد، احتمالاً ین ژاپن بیشتر تضعیف خواهد شد.

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 22.54 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 3.44 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 5.62 درصد کمتر از دیروز و 4.23 درصد کمتر از هفته گذشته است. معامله گران نت شورت 0.50 درصد بیشتر از دیروز و 10.62 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی متضاد صعودی USD/JPY قوی تر.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -8٪ 2% -1٪
هفتگی 0% 7% 6%

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع