تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY


نقاط صحبت دلار آمریکا:

  • دلار آمریکا پس از آن در حال افزایش است هفته گذشته یک ترکیب دو نفره را تکمیل کرد، از شکل گیری روز چهارشنبه در هدف پیش بینی شده حمایت می شود و سپس تا پایان هفته افزایش می یابد.
  • این هفته FOMC را به ارمغان می آورد و به نظر می رسد 75 امتیاز پایه در کیک پخته شده است. سوال بزرگتر این است که چه اتفاقی می‌افتد، و این یک جلسه سه ماهه نیست، بنابراین پیش‌بینی‌های به‌روزرسانی‌شده وجود نخواهد داشت، و احتمالاً باید به نکاتی از رئیس پاول در طول مطبوعات تکیه کنیم.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی دلار آمریکا را دانلود کنید

دلار آمریکا در اوایل هفته گذشته به شدت سقوط کرد. جمعه قبل شاهد شکست قیمتی بود که پس از تست مقاومت در 113.92 شکست خورد، که یک احتمال را ایجاد کرد. تشکیل دو بالا. به طرز شگفت‌انگیزی، این شکل‌گیری بعداً در همان روز آغاز شد که اوج در روز جمعه 21 به ثبت رسید، زیرا یک برگشت سریع در ارزها و سهام نشان داده شد. منبع، مجموعه‌ای از گزارش‌ها بود که صبح آن روز، ابتدا از وال استریت ژورنال منتشر شد و نشان می‌داد که فدرال رزرو ممکن است به نقطه‌ای نزدیک شود که به کاهش نرخ بهره نگاه کند. و سپس مداخله BoJ و برخی اظهارنظرهای مری دالی به تغییر بیشتر جزر و مد کمک کرد تا زمانی که ما یک حرکت صعودی قوی در سهام داشتیم که با یک حرکت نزولی تهاجمی در USD مطابقت داشت.

خط یقه برای بالاتنه دوتایی در نقطه ای آشنا قرار داشت، زیرا ناحیه حدود 111.73 به ایجاد مقاومت برای یک کمک کرده بود. تشکیل مثلث صعودی اوایل اکتبر دوشنبه گذشته شکست خورد و خرس‌ها به کاهش قیمت‌ها برای دو روز آینده ادامه دادند تا اینکه حمایت در نهایت به 109.62 رسید، که هدف پیش‌بینی‌شده از شکل‌گیری بود. من صبح چهارشنبه در مورد آن نوشتم و از آن زمان قیمت ها افزایش یافته است.

نمودار قیمت چهار ساعته دلار آمریکا

نمودار چهار ساعته دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

USD تصویر بزرگتر

همانطور که دوشنبه گذشته قبل از پر شدن دوبل بالا به اشتراک گذاشته بودم، این شکل‌گیری می‌تواند با ماندن دلار در بلندمدت در وضعیت صعودی تکمیل شود. و این تا حد زیادی به دلیل سرعت پیشروی در وهله اول است.

اما، با برداشتن یک گام به عقب در نمودار روزانه، می‌توانیم ببینیم که آن نقطه 111.74 چقدر منطقه بحث‌انگیز است، زیرا حمایت قبلی بود و تا زمانی که گاوها نتوانند شکست را مجبور کنند، ممکن است مقاومت پایین‌تر به بالا باشد.

اگر گاوها بتوانند اقدام قیمت را فراتر از آن نقطه فشار دهند، ناحیه مقاومت بعدی در 112.58 قرار می گیرد و پس از آن 113.05 و 113.50 وارد بازی می شوند. برای پشتیبانی کوتاه مدت، قبل از اینکه منطقه 110-110.25 به تصویر بازگردد، 110.79 را دنبال می کنم.

نمودار روزانه دلار آمریکا

نمودار روزانه دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

یورو/دلار آمریکا

بخش بزرگی از این شکست در USD، شکست EUR/USD بود. این یک نقطه کانونی مهم آن مقاله دوشنبه بود، و به احتمال یک فشار کوتاه پس از یک سری کاهش های بالاتر و پایین برای این جفت نگاه می کرد. و یک تصمیم بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه وجود داشت که انتظار می رفت 75 واحد پایه دیگر افزایش یابد، که اتفاق افتاد. اما آنچه پس از آن اتفاق افتاد احتمالاً برای گاوهای یورو کمتر مشتاق است زیرا قیمت ها پس از بالا رفتن از 1.0095 به روند معکوس ادامه داده اند..

امروز صبح تورم افزایش یافته دیگری را از اروپا به همراه داشت که تورم ناگهانی 10.7 درصد در مقابل انتظار 10.2 درصد بود. خواندن فلش به معنای زود هنگام است که همچنین به معنای امکان تجدید نظر است. اما با توجه به عملکرد این جفت ارز پس از تصمیم بانک مرکزی اروپا در مورد نرخ در هفته گذشته، به نظر نمی رسد در حال حاضر خوش بینی زیادی در مورد ارز واحد وجود داشته باشد.

با این وجود، مانند نمودار روزانه USD بالا، نگه داشتن در حمایت بالاتر به پایین می تواند در را برای تمدید در حرکت صعودی باز نگه دارد. اگر خرس‌ها بتوانند آن را نقض کنند، ممکن است روند نزولی برای کار با آن بازگردد، اما من آن منطقه را از 0.9862-.9900 دنبال می‌کنم و به آن به‌عنوان یک نقطه تصمیم‌گیری در این موضوع نگاه می‌کنم.

نمودار قیمت روزانه EUR/USD

نمودار روزانه EURUSD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; یورو دلار در Tradingview

GBP/USD

GBP/USD در حال کار بر روی یک تشکیل مثلث نزولی با نگه داشتن ساپورت در اطراف مقاومت قبلی، گرفته شده از سطح روانی در 1.1500. این عطف مقاومت در اوایل اکتبر بود و درست پس از آن نشان داد حرکت فروپاشی در جفت.

در حالی که دلار در هفته گذشته در حال سقوط بود، کیبل یک جهش بزرگ و سریع داشت تا اینکه در نهایت به بالاترین قیمت ماهانه 1.1646 رسید. این منجر به عقب نشینی تا 1.1500 شد که منجر به جهش دیگری شد، اما این بار قیمت به پایین‌تر و بالاترین رسید که منجر به نزول شد. خط روند که قسمت بالایی سازند را تشکیل می دهد.

اگر فروشندگان بتوانند از 1.1500 عبور کنند، من پشتیبانی بعدی را در 1.1459 دنبال می کنم، پس از آن 1.1411 وارد عمل می شود. در زیر آن، 1.1350 توسط 1.1282 دنبال می شود و سپس منطقه کلیدی دیگری در حدود 1.1180-1.1210 ظاهر می شود.

برای باطل شدن ساختار، یک فشار بالاتر از پایین به بالا نشانه اولیه خواهد بود، اما اگر گاوها بتوانند 1.1646 را بشکنند، درب به سرعت برای تست مقاومت در ناحیه کلیدی دیگری باز می‌شود، همان چیزی که در اواخر دو بار در بازی بود. -اوت و اوایل سپتامبر از 1.1711-1.1750.

نمودار قیمت GBP/USD چهار ساعته

نمودار چهار ساعته GBPUSD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

USD/CAD

هفته گذشته یک افزایش از بانک کانادا با لمس نرم تراز آنجایی که بانک نرخ ها را 50 واحد در مقابل نرخ 75 موردی که بسیاری انتظار داشتند، افزایش داد. با این وجود، این ارز در پشت آن تصمیم نرخ در برابر دلار آمریکا قدرت نشان داد زیرا USD/CAD برای آزمون دیگری از سطح روانی 1.3500 پایین آمد.

و همانطور که USD دوباره افزایش یافته است، USD/CAD نیز افزایش یافته است و قیمت اکنون به منطقه حمایت قبلی باز می گردد که از 1.3652-1.3700 باز می شود.

در این مرحله، گرایش‌های دامنه بلندمدت با توجه به وجود دارد بازگشت معنی که در طول ماه گذشته ساخته شده و تغییر کرده است، اما ممکن است تناژ معکوس نیز وجود داشته باشد سر و شانه الگوی اینجا و با توجه به سطح کشش در DXY که در بالا بررسی شد، که در USD/CAD به شدت نشان نمی‌دهد، این می‌تواند جفت را به عنوان یک مکان جذاب برای مضامین نزولی USD حفظ کند تا زمانی که چیزی تغییر کند.

در مورد سطوح – اگر گاوها بتوانند از 1.3700 عبور کنند، یک خط روند نزولی وجود دارد که باید با آن مبارزه کرد. بالاتر از آن، منطقه مقاومتی که چندین بار در ماه اکتبر در جریان بود، در نظر گرفته می‌شود که از حدود 1.3833 تا 1.3850 ادامه دارد.

نمودار چهار ساعته USD/CAD

نمودار چهار ساعته USDCAD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDCAD در Tradingview

USD/JPY بازگشت به فرستنده

مداخله بانک مرکزی ژاپن در هفته گذشته پس از نمایشی که در جمعه قبل برگزار شد، همچنان به قوت خود باقی ماند. ولی، همانطور که در پیش بینی هفته گذشته هشدار داده بودمتا زمانی که BoJ عملاً سیاست خود را تغییر نداد، با توجه به تفاوت‌های نرخ بهره، انگیزه‌ای در سمت طولانی این جفت وجود داشت.

در این مرحله، بانک ژاپن بیش از 40 میلیارد دلار برای مداخله هزینه کرده است و چیز زیادی برای نشان دادن آن باقی نمانده است، زیرا قیمت ها به سادگی از حمایت در مسیر بازگشت به سمت دسته 150.00 افزایش یافته است.

سوال واضح این است که آیا BoJ انجام شده است یا نه، اما به نظر می رسد که آنها خطی را در سطح 150.00 انتخاب کرده اند، اما همانطور که هفته گذشته دیدیم، این بدان معنا نیست که آنها. برای مداخله دوباره تا ساعت 150 صبر می کنم. آنها می‌خواهند دلالان روی پا باشند و این دقیقاً کاری است که این نوع سیاست می‌تواند انجام دهد. اگر هدف آنها ناآرام کردن دلالان است، دورنمای 400 گشت و گذار پیپ می تواند جذابیت را از بین ببرد. تجارت حمل. اما، همچنین می‌تواند درها را برای کار با عقب‌نشینی‌ها برای حمایت باز نگه دارد، زیرا سیاست پولی ژاپن همچنان انگیزه‌ای را از طریق تجارت حمل‌ونقل فراهم می‌کند، و تا زمانی که سیاست نرخ‌ها در ژاپن یا ایالات متحده تغییر کند، می‌تواند همینطور باقی بماند.

نمودار قیمت روزانه USD/JPY

نمودار قیمت روزانه USDJPY

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX





منبع