تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا: EUR/USD، GBP/USD، USD/CAD، USD/JPY


نقطه صحبت دلار آمریکا:

  • دلار آمریکا پس از آن نزدیک به بالاترین حد خود نگه داشته است شکست هفته گذشته. انتشار فردای داده های CPI محرک بزرگ ایالات متحده برای این هفته است.
  • امروز صبح گزارش PPI با سرعت 0.4% v/s 0.2% مورد انتظار چاپ شد. این امر نشان دهنده ادامه فشار تورمی در اقتصاد ایالات متحده است و ما فردا صبح با انتشار این گزارش، اطلاعات دیگری در این زمینه دریافت خواهیم کرد. داده های CPI برای ماه سپتامبر
  • GBP/USD پس از معکوس شدن در مقابل سطح 1.1500 در هفته گذشته، سقوط چشمگیر دیگری را تجربه کرد و USD/JPY در بالاترین حد خود در 24 سال اخیر قرار دارد. EUR/USD تقریباً بدون تغییر در روز در این مقطع است، حتی با وجود گزارش‌هایی که در اطراف بانک مرکزی اروپا منتشر شده است مبنی بر اینکه این بانک برای افزایش بیشتر نرخ بهره در آینده نه چندان دور آماده می‌شود.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

توصیه شده توسط جیمز استنلی

پیش بینی دلار آمریکا را دانلود کنید

وقتی من آخرین بار در روز پنجشنبه به دلار آمریکا نگاه کرد، ارز در حال راه اندازی برای یک شکست صعودی دیگر بود که نشان دهنده یک مثلث صعودی الگوی با مقاومت در یک نقطه آشنا. این شکست همچنان ادامه دارد و ما حتی دیروز شاهد یک پرینت جدید بودیم، با DXY که مقاومت را در سطح آشنای دیگری از 113.50 پیدا کرد.

اقدام کوتاه مدت قیمت در دلار در این مرحله یک تمایل صعودی را حفظ می کند، اما، به ویژه، مقاومت پایینی از سوی صعودی وجود داشته است. خط روند که منجر به شکست صعودی در هفته گذشته شد. دیروز قیمت ها سعی کردند عقب نشینی عمیق تری داشته باشند اما پس از اینکه اندرو بیلی هشداری جدی به بازنشستگان بریتانیا ارسال کرد، به سرعت به مقاومت پرداختند. مقاومت فعلی در 113.50 قبلاً آزمایش شده است و سطح دیگری بالاتر از آن در 113.82 وجود دارد. فراتر از آن، من یک نوسان قبلی دیگر را در 114.28 دنبال می‌کنم که پس از آن، بالاترین نرخ فعلی 20 سال، که در 114.78 ترسیم شده است، وارد عمل می‌شود.

در کوتاه مدت، یک معکوس احتمالی وجود دارد الگوی سر و شانه در اینجا درب را برای بریدگی های خط گردن باز نگه می دارد، که مقاومت فعلی را نشان می دهد.

در سمت حمایت از موضوع، پشتیبانی فعلی در قبلی دیگر نشان داده شده است نوسان اکشن قیمت حدود 113.05، پس از آن پشتیبانی در 112.58 ظاهر می شود. اگر این نقطه شکسته شود، همان ناحیه مقاومت مثلث صعودی هفته گذشته در تصویر ظاهر می شود و حدود 111.75 ترسیم می شود.

نمودار قیمت دو ساعته دلار آمریکا

نمودار دو ساعته دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

یورو/دلار آمریکا

من فکر می‌کنم نمودار هفتگی در اینجا قابل توجه است زیرا روند نزولی تهاجمی را نشان می‌دهد که هنوز هیچ نشانه‌ای از فروکش نشان نداده است. اره اولیه تجارت هفته گذشته روزنه ای از امید با افزایش قیمت ها به سمت برابری سطح برای تست مقاومت اما با بازگشت فروشندگان و پایین آمدن قیمت ها به 0.9700، این به سرعت از بین رفت.

نمودار هفتگی EUR/USD

نمودار هفتگی یورو

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; یورو دلار در Tradingview

EUR/USD کوتاه مدت

در کوتاه مدت، EUR/USD تلاش می کند تا این حمایت را در حدود 0.9700 نگه دارد سطح روانی پس از حرکت 300 پیپ از دسته برابری. تلاش برای بازیابی دیروز با بازگشت قیمت ها به 0.9700 به سرعت محو شد. این ظاهر یک الگوی کوتاه مدت سر و شانه را نشان می دهد که عکس آن چیزی است که در بالا در USD/DXY نگاه کردم.

این در را برای سناریوهای شکست نزولی در فشارهای زیر حمایت باز نگه می‌دارد، که من در حال پیگیری در خط روند نزولی هستم که نوسان-پایین‌های این هفته را به هم متصل می‌کند. شکست بالاتر از دیروز موضوع نزولی را باطل می‌کند و در را برای پتانسیل شکست صعودی کوتاه‌مدت باز می‌کند و به مسیر بعدی می‌رود. مقاومت تبدیل شده به حمایت تبدیل شده مقاومت در 9835.

نمودار دو ساعته EUR/USD

یورو نمودار دو ساعته

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; EURUSD در Tradingview

GBP/USD

این یکی سخت است با توجه به سرفصل ها

زمانی که در این شرایط معمولاً به فناوری‌ها برای استراتژی قابل اجرا پیش‌فرض می‌پردازم، زیرا حداقل می‌توان آن را در مدیریت ریسک گنجاند. و فن آوری ها از دیدگاه من نسبتاً تمیز باقی مانده اند.

من در 3 شهریور نسبت به چنین اقدامی هشدار داده بودم و گفته بودم کابل در منطقه فروپاشی است.

ارز چند روز بعد سقوط کرد… سپس به مقاله نگاه کردم تجزیه و تحلیل فنی پوند بریتانیا، به اشتراک گذاری سطوح یادداشت برای بازی های بازیابی. همانطور که بهبودی به کار خود ادامه داد، منطقه مقاومت بود در حدود سطح 1.1500 که بزرگ به نظر می رسید و در نهایت این چیزی بود که وارد شد برای کمک به علامت گذاری بالای اخیر.

خرس ها دوباره در اواسط هفته شروع به ضربه زدن جدی به این جفت کردند. و تا پنجشنبه GBP/USD قبلاً تبدیل شده بود. این جفت تا سطح روانشناختی 1.1000 پایین آمدند، که به عنوان حمایت در اوایل جلسه دیروز حفظ شد تا اینکه اندرو بیلی یک سری اظهارات را در رابطه با سیاست پولی بانک انگلستان ارسال کرد که به نظر می‌رسید کمک چندانی به القای اعتماد در مورد وضعیت نمی‌کرد. منجر به شکست دیگری در استرلینگ شد.

در این مرحله، قیمت‌ها تلاش کرده‌اند پس از آن پایین‌ترین سطح دیروز، بهبودی را آغاز کنند و منطقه حمایت قبلی، که از 1.1000 تا 1.1023 را در بر می‌گیرد، به حفظ کف‌های کوتاه‌مدت کمک می‌کند. نگه داشتن بالاتر از 1.1000 در را برای یک فشار دیگر به سمت مقاومت در اطراف سطح 1.1112 باز نگه می دارد، اما اگر گاوها نتوانند سطح روانی را حفظ کنند، می توانیم شاهد حرکت نزولی سریع و شتابان دیگری باشیم.

در این مرحله، سمت صعودی این جفت کمی به نظر می رسد که در بین شکاف های یک تم کلان بزرگتر بازی می کند.

نمودار قیمت GBP/USD دو ساعته

نمودار دو ساعته gbpusd

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; GBPUSD در Tradingview

USD/CAD

من این یکی را کوتاه می‌کنم زیرا پس‌زمینه فناوری خودش صحبت می‌کند. من به این یکی از چند نقطه نظر متفاوت نگاه کرده ام اواخر، با یک کلید سطح مقاومت هفته گذشته در 1.3833 وارد بازی شد.

یک هفته بعد، این مقاومت باقی می‌ماند و حرکت قیمت یک مثلث صعودی را نشان می‌دهد و احتمالاً می‌تواند به عنوان یک الگوی سر و شانه معکوس استدلال شود، که در را برای ادامه پتانسیل شکست صعودی باز نگه می‌دارد.

نمودار قیمت چهار ساعته USD/CAD

نمودار چهار ساعته usdcad

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDCAD در Tradingview

USD/JPY

در حالی که وضعیت فوق در USD/CAD از دیدگاه فنی بسیار ساده به نظر می رسد، USD/JPY چیزی غیر از این است و این تا حد زیادی به دلیل اصول اولیه است پشت این موضوع

ارزش حمل USD/JPY در سمت طولانی همچنان قوی است، که من چند هفته پیش پس از شیب ناشی از مداخله برجسته کردم. اما، خط نظری وزارت دارایی در حال آزمایش است، زیرا تصور می‌شد حدود 145.00 باشد. USD/JPY هفته گذشته بالاتر از این قیمت بسته شد و حرکت در روز دوشنبه ملایم بود، در صورتی که در صورت اعلام مداخله دیگری محتاطانه به نظر می رسید.

اما از آنجایی که هفته گذشته است و هیچ اطلاعیه ای منتشر نشده است، معامله گران همچنان به تلاش خود ادامه می دهند و قیمت اکنون به بالاترین حد خود در 24 سال گذشته رسیده است. منطقه اصلی بعدی مقاومت در 147.65 است که بالاترین میزان در سال 1998 بود، زمانی که BoJ آخرین بار در یک کمپین مداخله فعالانه شرکت داشت. بالاتر از این سطح، USD/JPY در بالاترین حد خود در 32 سال اخیر معامله می شود و این نوسان در سطح روانی 160.00 به پایان رسیده است.

نمودار روزانه USD/JPY

نمودار روزانه usdjpy

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USDJPY در Tradingview

— نوشته جیمز استنلی، استراتژیست ارشد، DailyFX.com و رئیس آموزش DailyFX

با جیمز در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JStanleyFX





منبع