با عقب نشینی بازدهی خزانه داری، قیمت طلا سطح بالایی را حفظ می کند. برای XAU/USD کجا؟


طلا، XAU/USD، بازده خزانه، شاخص KBW بانک، دلار آمریکا، FOMC، فدرال رزرو – نکات صحبت

  • را قیمت طلا با حرکت به سمت اوج های جدید، قیدهای دامنه اخیر را شکست
  • با افزایش ریسک ریسک ناشی از مشکلات بانکی منطقه ای، بازدهی خزانه داری کاهش یافت.
  • همه نگاه ها به فدرال رزرو اواخر امروز است. اگر آنها به شیب شاهین تر اشاره کنند، طلا کجا می رود؟

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

طلا در جلسه یک شبه بالاتر رفت و به بالای 2000 دلار در هر اونس رسید و احساسات ریسک سقوط کرد که باعث شد اوراق خزانه با بازدهی پایین تر بالاتر رود.

وال استریت پس از اینکه بانک‌های منطقه‌ای با بررسی دقیق بازار مواجه شدند، علیرغم یافتن خانه‌ای با جی‌پی مورگان در آغاز هفته، وال استریت به پایان رسید. شاخص بانک KBW که شامل چندین بانک پیشرو منطقه ای است، روز سه شنبه 4.47 درصد کاهش یافت.

در تمام این مدت، موضوع سقف بدهی حل نشده ایالات متحده همچنان به چرخش خود ادامه می دهد و با این نگرانی های فزاینده برای محیط اقتصاد کلان، طلا و اوراق خزانه داری به مناقصه تبدیل شدند.

بازدهی اوراق خزانه داری در سراسر منحنی پایین تر بود و اسکناس 2 ساله 18 واحد پایه افت کرد و به زیر 4 درصد بازگشت. در نزدیکی نیویورک، بازده اسمی 10 ساله خزانه داری 14 واحد پایه کاهش یافت، در حالی که بازده واقعی برای همان دوره مشابه 11 بشکه کاهش یافت.

بازده واقعی بازده اسمی منهای نرخ تورم قیمت بازار است که از اوراق بهادار محافظت شده با تورم خزانه داری (TIPS) به دست می آید.

مفهوم آن این است که انتظارات تورمی تغییر چندانی نکرده است، اما بازده دارایی‌های فرضی بدون ریسک مانند بدهی دولت ایالات متحده پس از آن تغییر کرده است. به نظر می رسد وضعیت بهشت ​​درک شده فلز زرد نیز از حال و هوای بازار سود می برد.

دلار آمریکا تا کنون هفته پرتنشی را پشت سر گذاشته است زیرا معامله گران تاثیر بالقوه نشست امروز کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) را ارزیابی می کنند.

در حالی که بازار انتظار افزایش 25 واحدی را دارد، تمرکز بر روی فشار دهنده پس از جلسه برای راهنمایی در مورد موضع فدرال رزرو در آینده خواهد بود.

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه معامله طلا

تجزیه و تحلیل فنی طلا

طلا در یک کانال روند صعودی باقی می ماند و به مدت پنج هفته در محدوده نسبتاً باریکی بین سال های 1969 تا 2049 قرار گرفته است.

شکل‌گیری میانگین متحرک سه‌گانه صعودی (TMA) مستلزم آن است که قیمت بالاتر از میانگین متحرک کوتاه‌مدت (SMA)، دومی بالاتر از SMA میان‌مدت و SMA میان‌مدت بالاتر از SMA بلندمدت باشد. . همه SMA ها نیز باید دارای گرادیان مثبت باشند.

با نگاهی به هر ترکیبی از SMA های 10، 34، 55، 100 و 200 روزه، معیارهای TMA برآورده شده است.

در بالای آن، یک دوبل بالا وجود دارد که توسط بالاترین رکورد سال 2075 در آوریل 2020 و تلاش ناموفق برای شکستن بالای آن در مارس 2022، زمانی که اوج سال 2070 به دست آمد، ایجاد شد.

از جنبه منفی، به نظر می رسد منطقه 1885-1895 یک منطقه پشتیبانی کلیدی باشد. در داخل آن SMA 100 روزه، پایین ترین سطح قبلی، نقطه شکست و خط روند صعودی قرار دارد.

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

لطفا از طریق دانیال تماس بگیرید @DanMcCathyFX در توییتر





منبع