با ضعیف شدن داده های اقتصادی ایالات متحده در مورد توقف فدرال رزرو، قیمت طلا کاهش می یابد


پیش بینی قیمت طلا:

  • قیمت طلا هفته را با پای عقب شروع کنید، که با افزایش بازدهی ایالات متحده تضعیف شده است
  • فدرال رزرو سیاست های پولی این تصمیم روز چهارشنبه در کانون توجه قرار خواهد گرفت
  • این مقاله به سطوح فنی کلیدی برای تماشای طلا می پردازد

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: جهت دلار آمریکا به چشم انداز سیاست فدرال رزرو، داده های بازار کار ایالات متحده بستگی دارد

قیمت طلا در روز دوشنبه در یک جلسه که با حجم کم مشخص می‌شد، افزایش یافت و اکثر بازارهای اروپایی به دلیل تعطیلات روز کارگر در منطقه بسته بودند. شمش ابتدا سطح روانی 2000 دلار را به دست آورد، اما نتوانست سود را حفظ کند و به سرعت سقوط کرد و پس از شکست داده های اقتصاد کلان ایالات متحده، به زیر این آستانه بازگشت. (XAU/USD با 0.40% کاهش به 1990 دلار در زمان نگارش مقاله).

از نظر زمینه، PMI تولید ISM بهتر از پیش‌بینی‌ها در آوریل بود و به طور متوسط ​​به 47.1 در مقابل 46.8 مورد انتظار بازگشت. در حالی که بخش تولید کالا برای ششمین ماه متوالی منقبض شد، مولفه های اشتغال و قیمت های پرداختی این نظرسنجی به ترتیب به 50.2 و 53.2 افزایش یافت که از 46.9 و 49.2 قبلی افزایش یافت و بازدهی دلار آمریکا و خزانه داری را در سراسر منحنی تقویت کرد.

داده های اقتصادی ایالات متحده در یک نگاه

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -1٪ 3% 1%
هفتگی -8٪ -4٪ -6٪

نتایج نظرسنجی ISM نشان می‌دهد که بازارهای کار در کوتاه‌مدت ضعیف خواهند ماند و فشار دستمزدها را به سمت بالا نگه می‌دارد. افزایش قیمت‌های پرداختی نیز تا آنجا که می‌تواند نشانه بازگشت تورم در افق باشد نگران‌کننده است.

در شرایط فعلی، فدرال رزرو ممکن است به زودی از تعلیق کمپین انقباضی خود منصرف شود. این بدان معنی است که افزایش بیشتر نرخ بهره فراتر از نرخی که در ماه می در نظر گرفته شده است، هنوز به طور کامل منتفی نیست.

برای درک بهتر نقشه راه فدرال رزرو، معامله گران باید تصمیم و چشم انداز سیاست گذاران را در این هفته، زمانی که نشست ماه مه آنها به پایان می رسد، از نزدیک دنبال کنند. از نظر انتظارات، بانک مرکزی به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای بازگرداندن ثبات قیمت‌ها، هزینه‌های استقراض را یک چهارم واحد افزایش داده و به 5.00-5.25 درصد رسانده و نرخ معیار را به بالاترین سطح خود در 17 سال اخیر رسانده است.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

نحوه معامله طلا

با افزایش 25 bp که قبلاً تخفیف داده شده است، تمرکز باید بر روی راهنمایی باشد. اگر فدرال رزرو علامت ندهد که فوراً ترمز می کند، بازدهی می تواند به افزایش خود ادامه دهد و به فلزات گرانبها لطمه بزند و از ادامه روند صعودی اخیر آنها جلوگیری کند. برعکس، اگر فدرال رزرو روی دکمه مکث فشار بیاورد، طلا می تواند به سرعت بازگردد.

با تمرکز بر تحلیل فنی XAU/USD، به نظر می رسد مقاومت در نزدیکی سطح 2000 دلار قرار دارد. اگر گاوها موفق شوند قیمت ها را قاطعانه به بالای این سد برسانند، می توانیم به زودی شاهد حرکت به سمت اوج های سال 2023 باشیم. با قدرت بیشتر، توجه به 2080 دلار تغییر می کند که بالاترین رقم تاریخ است. از جنبه نزولی، پشتیبانی اولیه 1975 دلار است. اگر این منطقه نقض شود، میانگین متحرک ساده 50 روزه می تواند به عنوان طبقه بعدی عمل کند.

نمودار فنی قیمت طلا

تصویری حاوی توضیحات نمودار به طور خودکار تولید شد

نمودار فنی آتی طلا با استفاده از نمای معاملاتی تهیه شده است





منبع