اکنون توجه به فدرال رزرو معطوف است


قیمت طلا (XAU/USD)، قیمت نقره (XAG/USD): نمودارها، قیمت و تجزیه و تحلیل

  • قیمت‌گذاری مجدد جزئی مقاصد فدرال رزرو بر طلا و نقره سنگینی می‌کند.
  • ترس از سقف بدهی ایالات متحده افزایش می یابد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

در حالی که بازار منتظر آخرین تصمیم سیاست پولی فدرال رزرو است که در ساعت 19:00 روز چهارشنبه بریتانیا انتظار می رود، طیف وسیعی از طبقات دارایی متوقف شده است. بازار به طور کامل انتظار دارد و قیمت آن 25 نقطه پایه افزایش نرخ به 500-525 است. کنفرانس مطبوعاتی، 30 دقیقه پس از تصمیم گیری، از نزدیک توسط بازار برای هر نشانه ای از اینکه بانک مرکزی ایالات متحده به توقف چرخه افزایش نرخ فکر می کند، زیر نظر خواهد داشت. بازار اخیراً در نشست فردای FOMC قیمتی کمی داشت و این بر چشم انداز کوتاه مدت طلا و نقره تأثیر گذاشته است. بازده اوراق قرضه کوتاه مدت ایالات متحده هفته گذشته بالاتر رفت و از دلار آمریکا حمایت کرد. دلار برای ماه‌ها تحت فشار فروش بوده است، اما به نظر می‌رسد پیش از جلسه فردا در محدوده 100.50-101.00 حمایت شده است. دلار آمریکا امروز بیشتر از قبل افزایش یافته و در سطحی است که آخرین بار دو هفته پیش مشاهده شده بود.

شاخص دلار آمریکا – نمودار روزانه

image1.png

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

احتمالات CME Fed Funds اکنون 97.4 درصد احتمال افزایش 25 واحدی نرخ بهره را در عصر چهارشنبه نشان می دهد.

image2.png

در شرایطی که دلار آمریکا کمی قوی‌تر شده و فکر می‌کند که فدرال رزرو ممکن است به محض اینکه قبلاً تصور می‌شد، نرخ‌های بهره را کاهش ندهد، طلا تحت فشار قرار گرفته و در تلاش برای به دست آوردن مجدد 2000 دلار در هر اونس است. نشانگر پشتیبانی کوتاه مدت از حدود 1970 دلار در هر اونس شروع می شود. با 2009 دلار در هر اونس. خط اول مقاومت آینده کوتاه مدت طلا توسط پاول رئیس فدرال رزرو فردا مشخص خواهد شد.

نمودار روزانه قیمت طلا – 2 مه 2023

image3.png

نمودار از طریق TradingView

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله طلا

نمودار نقره روزانه بسیار شبیه به طلا است و این فلز گرانبها در حال حاضر بین 24.50 تا 26.25 دلار گیر کرده است. “سنبله” دوشنبه به سرعت دنبال شد و شرایط بازار نازک احتمالاً پشت این حرکت بود. حمایت حدود 25.50 دلار ممکن است به زودی تحت فشار قرار گیرد زیرا نقره اخیراً یک سری از اوج ها و افت های پایین تر را ثبت کرده است. مانند طلا، صندلی پاول حرکت بعدی نقره را کنترل خواهد کرد.

نمودار قیمت روزانه نقره – 2 مه 2023

image4.png

دیدگاه شما در مورد چیست؟ طلا و نقره – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع