اسلاید GBP/USD ادامه دارد، «کوچک بودجه» با استقبال گرمی مواجه می شود


پوند انگلیس، بودجه کوچک بریتانیا، کواسی کوارتنگ، بانک انگلستان، فدرال رزرو ایالات متحده – نکات گفتگو

  • پوند همچنان بازنده رقابت زشت بازارهای توسعه یافته است.
  • بسته جدید چند میلیارد پوندی کاهش مالیات و یارانه انرژی نتوانست آن را لغو کند.
  • چشم انداز کوتاه مدت این ارز چه از نظر بنیادی و چه از نظر فنی تیره و تار به نظر می رسد.

توصیه شده توسط دیوید کوتل

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

پس از اینکه وزیر دارایی جدید بریتانیا از برنامه سنگین یارانه های انرژی و کاهش مالیات رونمایی کرد، پوند در اوایل روز جمعه به پایین ترین حد خود در برابر دلار آمریکا در 37 سال اخیر سقوط کرد و نتوانست جایگاه زیادی را بازیابی کند.

قدرت کلی دلار آمریکا، که ریشه در فدرال رزرو تهاجمی ایالات متحده دارد، با فضا و توانایی بیشتری برای افزایش نرخ بهره نسبت به سایر ارزها، در سال جاری بر همه ارزهای اصلی تاثیر گذاشته است. اما پوند به‌ویژه به دلیل تورم افسارگسیخته و رشد بی‌سابقه ضربه سختی خورده است. “کواسی کوارتنگ” وزیر خزانه داری با یک بسته 105 میلیارد پوندی (116 میلیارد دلاری) با هدف مقابله با هر دو مورد است. با این حال، حتی این نیز برای از بین بردن تاریکی استرلینگ کافی نبود.

دارایی GBP بیشتر با احتیاط مشاهده شد

رویترز گزارش داد که کاملاً 55 درصد از بانک‌های بین‌المللی و مشاوران تحقیقاتی که هفته گذشته مورد نظرسنجی قرار گرفتند، گفتند که «خطر بالایی» وجود دارد که اعتماد به دارایی‌های بریتانیا در سه ماهه بعدی تقویم به شدت بدتر شود.

بانک انگلستان هفتمین افزایش نرخ بهره خود را در کمتر از دوازده ماه روز پنجشنبه اعلام کرد، علیرغم پیش بینی رکود اقتصادی، زیرا بریتانیا با بالاترین بار تورمی در میان اقتصادهای گروه هفت مواجه است. با این حال، افزایش نیم‌پایه آن ضعیف‌تر از آنچه توسط فدرال رزرو تصویب شده بود، بود و Credit Suisse پیش‌بینی کرد که این توانایی محدود برای عمل باعث کاهش بیشتر پوند/دلار آمریکا می‌شود و به زیر نرخ 1.10 دلار می‌رسد.

شاخص احساسات مشتری خود IG فقط یک خرده راحتی را برای گاوهای GBP/USD ارائه می دهد. شاید یک احساس کلی را نشان دهد که پوند ممکن است در حال حاضر به اندازه کافی متضرر شده باشد، به طوری که 83 درصد از پاسخ دهندگان اکنون از این جفت استقبال می کنند. بعید است که این رای اعتماد خاصی باشد، با این حال، صرفاً نشان می دهد که چکش کاری استرلینگ ممکن است در حال حاضر به اندازه کافی پیش رفته باشد.

شروع می شود در:

اکنون زندگی کنید:

26 سپتامبر

( 12:09 GMT )

توصیه شده توسط دیوید کوتل

وبینار هفتگی اسکالپینگ

برای وبینار ثبت نام کنید

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

وبینار به پایان رسید

GBP/USD تجزیه و تحلیل فنی

پوند ممکن است در آستانه سقوط دیگری باشد زیرا کانال روند نزولی از 10 آگوست در معرض خطر آشکار ناکامی در مسیر نزولی بر اساس بسته شدن هفتگی است. این کانال به خودی خود صرفاً گسترش لغزشی طولانی است که از ژوئن 2021 مشاهده شده است، و پس از واکنش صعودی متوسطی که بین جولای و آگوست سال جاری مشاهده شد، به اجرا درآمد.

GBP/USD روزانه نمودار تهیه شده توسط دیوید کوتل با استفاده از TradingView.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 7% -15% 3%
هفتگی 5% -9٪ 3%

با این حال، از آن زمان غالب بوده است و شکست در اینجا می تواند نشانه ای از سقوط شدیدتر پوند باشد، که قبلاً در سطوحی که از سال 1985 مشاهده نشده بود. تقویم داده های بنیادی نسبتاً سبک است، اگرچه داده های شاخص مدیران خرید ایالات متحده برای ماه سپتامبر می تواند جهت تجارت در بعد از ظهر اروپا را ارائه دهد. با نزدیک شدن بازار به این سطح کلیدی، به نظر می رسد استرلینگ تحت فشار قابل توجهی باقی بماند. در کوتاه مدت، گاوها احتمالاً باید سطوح مقاومتی در حدود 1.14885 دلار را دوباره به دست آورند، جایی که بازار در هفته گذشته پایه بسیار موقتی پیدا کرد. این به وضوح یک سوال بسیار بزرگ است.

-توسط دیوید کوتل برای DailyFX





منبع