چشم‌انداز TLT با رشد ریسک‌های رکود، در انتظار شکست مقاومت، صعودی می‌شود


اوراق قرضه بلندمدت در سه ماهه دوم جذاب به نظر می رسند

اقتصاد ایالات متحده علیرغم کمپین فشرده سریع و خشمگین فدرال رزرو با هدف خفه کردن تورم، بسیار انعطاف پذیر بوده است. بارها و بارها، داده‌های بازار کار شگفت‌زده شده است و انتظارات را نادیده می‌گیرد و نشان می‌دهد که کارفرمایان همچنان در برابر همه شانس‌ها به رتبه‌های خود اضافه می‌کنند. در این زمینه، مخارج خانوارها به طور قابل توجهی به خوبی حفظ شده است و از فعالیت های اقتصادی حمایت می کند. با این حال، جزر و مد ممکن است پس از رویدادهای اخیر تغییر کند.

تحولات بخش بانکی ایالات متحده در اوایل ماه مارس، که باعث شد دو بانک متوسط ​​در عرض دو روز با یکدیگر شکست بخورند و اعتماد را از بین ببرند، احتمالاً منجر به استانداردهای محدودتر وام دهی برای خانوارها و مشاغل خواهد شد. شاخص‌های شرایط مالی هنوز این تحولات نامطلوب را منعکس نمی‌کنند، اما با این وجود یک بحران اعتباری در راه است. این می تواند کاتالیزوری باشد که در نهایت بازار کار را شکسته و اقتصاد را به سمت رکود سوق دهد.

با توجه به موقعیت سرمایه گذاران برای رکود، انتظارات نرخ بهره کاهش می یابد و باعث می شود بازده اوراق قرضه ایالات متحده کاهش یابد. در حالی که برخی از امتداد منحنی خزانه داری ممکن است واکنش متفاوتی نشان دهند، سناریوی پایه نیاز به تغییر رو به پایین قابل توجهی دارد. در واقع، اگر فدرال رزرو به تعهد خود پایبند باشد و در سال 2023 کاهش ندهد، بازدهی بلندمدت که عمدتاً منعکس کننده چشم انداز رشد و تورم است و نه چشم انداز سیاست پولی، می تواند ضربه بزرگی را وارد کند زیرا بازارها برای رکود عمیق تر آماده می شوند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

اگر بازده اوراق قرضه بلندمدت یک چرخش شدید به سمت نزول داشته باشد، قیمت این ابزارهای بدهی با توجه به رابطه معکوس آنها به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. با فرض اجرای این تز، TLT (ETF اوراق قرضه خزانه 20+ ساله iShares) – یک صندوق قابل معامله در مبادلات با نقدشوندگی بالا که عملکرد اوراق بهادار دارای تاریخ بلندمدت خزانه داری را ردیابی می کند، می تواند بر روی سود خود در طول سه ماه اول سال و قدرت فرمان ایجاد کند. در سه ماهه دوم

برای بازی در مورد TLT، دو ایده به ذهن خطور می کند: یا اینکه منتظر عقب نشینی باشید تا در سطح پشتیبانی فنی وارد شوید یا اینکه در یک شکست مقاومتی بپرید. گزینه دوم در حال حاضر جذاب تر به نظر می رسد، با توجه به اینکه قیمت ها یک ساختار دو کفی ایجاد کرده اند که به نظر نزدیک به اتمام است. تایید این الگوی صعودی می تواند با شکست تمیز بالای 109.00 همراه باشد. این می تواند خریداران جدید را جذب کند و زمینه را برای حرکت به سمت 120.00 در میان مدت فراهم کند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

نمودار فنی TLT (iShares ETF اوراق قرضه خزانه 20+ ساله)

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار تهیه شده توسط دیگو کولمن با استفاده از TradingView





منبع